Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 19 lut 2007, 17:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 sty 2007, 23:43
Posty: 7

witam wszystkich:)mam wielka prośbę!mam zamiar kupic naczepe wywrotke..szukam porady w kwestii wyboru miedzy całą aluminiową(rama+mulda alu) i stalowo aluminiową(rama stalowa+mulda alu)..ktora z nich wybrac?czy ktos moze przedstawic mi za i przeciw?:)mam pytanko odnosnie osi> ktore leepsze: BPW czy SAF????


Tytuł:
Post Wysłano: 20 lut 2007, 16:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2005, 9:17
Posty: 399
GG: 0

Cytuj:
SAF i nie ma problemu z nimi w przeciwienstwie do BPW, w firmie mamy jedna i ani wiecej naczepe z osiami BPW i po jakims roku okazalo sie ze maja jakies wady fabryczne
Skąd ja to znam :D BPW jeśli chodzi o hamulce tarczowe to porażka :/ Wracając do tematu radzę ci kupić wywrotkę na hamulcach bębnowych . Mamy naczepę na osiach BPW (ham. bębnowe i 0 problemów)


Tytuł:
Post Wysłano: 10 mar 2007, 0:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 lut 2007, 22:59
Posty: 59
Lokalizacja: Kępno

Mam małe pytanko. Znajomy zastanawia sie nad kupnem chłodni, myslał o Wielton. Usłyszał opinie ze te chłodnie sa ciezkie w porownaniu do Lamberta lub Schimita. Ile jest prawdy w tym??? Z góry dzieki za odpowiedz

_________________
Jak kochac to ksiezniczke jak krasc to miliony

460xxl + Przyczepa tandem KIERUNEK EUROPA ZACHODNIA/SKANDYNAWIA


Tytuł:
Post Wysłano: 10 mar 2007, 6:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6328
Lokalizacja: Wrocław

różnica między aluminium a stala polega na tym, że odkształcona stal można przywrócić do pierwotnego stanu, a aluminium nie.
więć jeżeli ten pojazd ma wozić rzeczy delikatniejsze jak materiały sypkie ładowane z leja, gdzie nie ma możliwości (lub jest dużo mniejsze) uszkodzenia skrzyni ładunkowej to radziłbym aluminium, natomiast na budowy gdzie zzaładunek wykonuja maszyny typu ładowarki często "obijające" skrzynię ładunkową radziłbym stal.

między osiami nie ma specjalnej różnicy, ponieważ zarówno SAF jak i BPW -są to najczęściej stosowane osie, wszystkie warsztaty serwisują i dostęp do części jest równie łatwy. przestrzegałbym przed osiami innymi.

natomiast hamulców tarczowych do naczep samowyładowczych prawie się nie stosuje. hamulce te - tarczowe są skuteczniejsze jednak w ciężkich warunkach są bardziej narażone na uszkodzenia. hamulce bębnowe całe zabudowane lepiej się nadają do tego typu pojazdów.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Tytuł:
Post Wysłano: 14 mar 2007, 0:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 sty 2007, 23:43
Posty: 7

dzięki dzięki..hehehe..naczepa już jest:) ZORZI aluminiowo stalowa,z 3-stronnym wywrotem, na osiach BPW i z hamulcami bębnowymi:)


Post Wysłano: 05 lut 2008, 14:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 cze 2007, 12:50
Posty: 8
Lokalizacja: Rawicz

Co sądzicie o aluminiowych ramach do naczep wywrotek??
Zdają one egzamin na naszych dziurawych drogach? Czy ulegają uszkodzeniu??
Mama zamiar kupić taką naczepę firmy STAS (rama i mulda alu), gdyż przy podobnej kubaturze do naczepy z ramą stalową jest ok. 1 tony lżejsza!!
Będzie nią głównie wożony węgiel i zboża!
Proszę o Wasze opinie na ten temat!


Post Wysłano: 05 lut 2008, 17:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lut 2007, 17:14
Posty: 359

Cytuj:
Co sądzicie o aluminiowych ramach do naczep wywrotek??
Zdają one egzamin na naszych dziurawych drogach? Czy ulegają uszkodzeniu??
Mama zamiar kupić taką naczepę firmy STAS (rama i mulda alu), gdyż przy podobnej kubaturze do naczepy z ramą stalową jest ok. 1 tony lżejsza!!
Będzie nią głównie wożony węgiel i zboża!
Proszę o Wasze opinie na ten temat!
Słuchaj ta jedna tona jest naprawdę nic nie warta. Sami mamy 3 zestawy pod wywrotem. Jedną całą stalową a dwie aluminiowe z ramami stalowymi, i na polskich drogach te ramy dostają w tyłek. Pod węgiel i kruszywa nie wybrałbym nic innego niż stalową. Natomiast pod jakieś śmieci, piasek, zboże aluminium z ramą stalową.

Tak dla przykładu: mam wieltonkę stalową 3 letnią i jest ok, a polkon aluminiowa już w podłodze są dziury. Koszt położenia podłogi arkuszami aluminium 6mm (wzmocnionym) wynosi około 12tyś zł.
Dodatkowo aluminiowa naczepa jest droższa o przynajmniej 20 tyś zł.
Także przelicz sobie czy na pewną tą jedna tona więcej zarobisz na to. Nie chcę myśleć co się może stać przy ramie aluminiowej. Ale na pewno nie na polskie drogi i nie pod węgiel.

Inną sprawą jest że i tak wątpię że po załadunkach będziesz miał 40ton całkowitej wagi. Ale oczywiście życzę ci tego żebys przy 25 tonach jeździł za normalne stawki.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: