Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 10 mar 2007, 1:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2007, 11:51
Posty: 358
GG: 4107185
Lokalizacja: Zamość/Warszawa

znalazłem to przez przypadek ;) nie ma jeszcze nic po polsku, ani po angielsku, a belgijskiego i holenderskiego nie za bardzo umim ;)

Obrazek
za: http://www.volvo.com/trucks

z tego co przeczytałem na logikę ;) skrzynia I-Shift, xenony, glob XL, kabina ful wypas z wstawkami aluminium, EBS, ESP

Obrazek
za: http://www.volvo.com/trucks

jak na mnie, to fajny sprzęt ;) czekam tylko na jakiś zrozumiały opis ;)

_________________
http://trucksphoto.eu
http://como-it.pl || http://busy.info.pl || http://www.wpaluszku.pl


Tytuł:
Post Wysłano: 10 mar 2007, 10:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

W NL tego pełno jeździ, swoją drogą widzę że flagowe Volvo ma naprawdę wzięcie, chyba największe ze wszsytkich flagowych pojazdów innych producentów.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Tytuł:
Post Wysłano: 10 mar 2007, 12:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 lis 2006, 19:53
Posty: 136
GG: 4086911
Lokalizacja: Opoczno

I znowu limitowana seria Volva Fh. Dla mnie super. Czyzby sprzedaz Volva spadała :?: Albo moze Volvo szykuje jakas niespodzianke :?:


Tytuł:
Post Wysłano: 10 mar 2007, 13:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 sty 2007, 12:36
Posty: 27
Lokalizacja: Bydgoszcz

Bardzo fajowy wóz, ładny kolor i te malowanie w te... Hmm... Ni to drzewa, ni to pioruny, co to własciewie jest??


Tytuł:
Post Wysłano: 10 mar 2007, 13:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2007, 11:51
Posty: 358
GG: 4107185
Lokalizacja: Zamość/Warszawa

Cytuj:
Czyzby sprzedaz Volva spadała
Rok 2006 był rekordowym rokiem dla Volvo Trucks. Nigdy przedtem, w fabrykach Volvo Trucks na całym świecie, nie wyprodukowano tak dużej liczby pojazdów ciężarowych, jak w roku ubiegłym. Wysoki poziom produkcji to skutek nie tylko zwiększonego popytu, jaki odnotowano w krajach Europy Wschodniej i Ameryki Północnej. Ten doskonały rezultat to również skutek sukcesu, jaki odniosły najnowsze, ostatnio wprowadzone modele samochodów ciężarowych Volvo. Pojazdy te, wyposażone są w nowe, jeszcze bardziej oszczędne pod względem zużycia paliwa silniki, które dodatkowo już teraz spełniają przyszłe normy emisji spalin.

W 2006 roku firma Volvo Trucks dostarczyła ponad 105 000 samochodów ciężarowych, co oznacza wzrost o 2% w stosunku do roku 2005.

„Nasza dobra rentowność umożliwiła nam zainwestowanie ponad 10 mld koron w rozwój nowych produktów w ciągu ostatnich pięciu lat” powiedział Staffan Jufors, Prezydent Volvo Trucks. „ Nasze nowe modele pojazdów ciężarowych spotkały się z doskonalym przyjęciem przez rynek. Zainwestowaliśmy również w dalszy rozwój naszej sieci dealerskiej oraz w rozwój kompetencji naszych pracowników”.

Zapotrzebowanie na ciężkie samochody ciężarowe w Europie, gdzie w ubiegłym roku dostawy wzrosły o 15%, utrzymuje się na bardzo wysokim poziomie. Tradycyjnie, wzrost popytu odnotowały silne rynki we Francji, Niemczech i w Holandii, jednocześnie bardzo pozytywny trend w sprzedaży pojazdów utrzymuje się w Europie Wschodniej. Największy wzrost wielkości dostaw odnotowano w 2006 roku w Rosji i w Polsce, o 82% i 56% odpowiednio.

Rynek samochodów ciężarowych w Ameryce Północnej również osiągnął rekordową wielkość w 2006 roku, zamykając się na poziomie 340 000 pojazdów łącznie. Volvo zwiększyło swój udział w tym rynku do 10,8% (10,5% w 2005 r.). Jedną z głównych przyczyn tego wzrostu jest tzw. efekt wcześsniejszych zakupów, na jakie zdecydowało się wielu klientów, w celu nabycia pojazdów jeszcze przed wejściem w życie regulacji prawnych dotyczących nowych norm emisji spalin, obowiązujących na tamtejszym rynku od 01.01.2007.

Rozwój rynków wchodzących w skład Międzynarodowej Dywizji, obejmującej kraje Ameryki Południowej, Azji, Bliskiego Wschodu i Afryki, był stosunkowo stabilny. Cały rynek w Brazylii zmniejszył się w 2006 roku, ale jednocześnie Volvo w Brazylii zwiększyło wielkość swoich dostaw o 3%.

Również na kilku rynkach Bliskiego Wschodu i Azji, takich jak Turcja, Arabia Saudyjska i Zjednoczone Emiraty Arabskie odnotowano pozytwny wzrost. W Chinach, Korei Południowej i Indiach, dostawy Volvo Trucks w 2006 roku osiągnęły wyższy poziom niż w roku 2005.

Kompletnie nowa gama produktowa.

Począwszy od jesieni 2005, Volvo Trucks rozpoczęło proces odnawiania swojej całej gamy produktowej przeznaczonej na rynek europejski. Jako pierwsza, pojawiła się na rynku nowa generacja modeli Volvo FH i Volvo FM, wyposażonych w nowy, ekonomiczny silnik 13-litrowy, który już teraz spełnia normy emisji spalin, jakie w Europie wejdą w życie dopiero w 2009 roku. W lutym 2006 roku miała miejsce premiera nowego Volvo FH16, najmocniejszego samochodu ciężarowego na rynku, z nowym silnikiem o mocy 660KM.

Podczas dorocznej, amerykańskiej wystawy samochodów ciężarowych (Mid-American Trucking Show) w Louisville (Kentucky, USA) dwa nowe warianty kabin dla modeli Volvo VN i Volvo VT zostały zaprezentowane. Kabiny te oferują taką samą przestronność wnętrza, a niższy dach zapewnia lepsze właściwości aerodynamiczne, co z kolei przekłada się na niższe zużycie paliwa przez pojazdy z niskimi naczepami, takimi jak na przykład cysterny.

Europejska gama produktowa została jeszcze bardziej poszerzona w czerwcu 2006 roku, kiedy to swoją premierę rynkową miały Volvo FL i całkiem nowe Volvo FE (prezentacje dla prasy i dla klientów). Oferując dwa całkiem nowe pojazdy dystrybucyjne, Volvo Trucks dąży do pozyskania szerokiej bazy klientów również w segmentach innych, niż ciężki transport długodystansowy. Jednocześnie Volvo wprowadza nowe rozwiązanie handlowe dla dystrybucji towarów w warunkach miejskich. Pojazdy ciężarowe Volvo są liderami w transporcie długodystansowym na terenie Europy. Teraz, wraz z nowymi, mniejszymi i lżejszymi modelami, Volvo Trucks wychodzi ze swoją ofertą do klientów w sektorze dystrybucyjnym.

W 2006 roku Volvo Trucks poinformowało o swojej intencji uczynienia wszystkich należących do Volvo Trucks zakładów produkcyjnych w Europie neutralnymi pod względem emisji dwutlenku węgla do atmosfery. Taką inicjatywę w odniesieniu do fabryki w Tuve firma ogłosiła już w roku 2005. Wiąże się to oczywiście, między innymi, z koniecznością przestawienia się na korzystanie z alternatywnych źródeł energii, takich jak siła wiatru.

W celu usprawnienia dostaw, głównie do klientów z południowych obszarów Afryki, nowy zakład montażowy w Durbanie (Afryka Południowa) został uruchomiony w sierpniu 2006. W Ameryce Północnej, należąca do Volvo Trucks fabryka w New River Valley (Virginia) wyprodukowała rekordową liczbę samochodów ciężarowych. Na krótko przed początkiem nowego roku, magiczna liczba 50 000 pojazdów, wyprodukowanych w ciągu jednego roku obrachunkowego, została tam przekroczona.

za: http://www.volvo.com/trucks

:)

_________________
http://trucksphoto.eu
http://como-it.pl || http://busy.info.pl || http://www.wpaluszku.pl


Tytuł:
Post Wysłano: 10 mar 2007, 15:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
I znowu limitowana seria Volva Fh. Dla mnie super. Czyzby sprzedaz Volva spadała :?: Albo moze Volvo szykuje jakas niespodzianke :?:
Wątpię po prosty Volvo zrobiło limited edition only for FH16.Zobacz co się dzieje na rynku nowych aut, większośc firm kupuje FH z D13A, powiem żę tego sprzętu jeździ od groma i ciut ciut.Zresztą tato zmienił firmę w której były prawie same Volvo na taką w której są tylko Volva.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Tytuł:
Post Wysłano: 10 mar 2007, 18:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 kwie 2006, 20:12
Posty: 621
GG: 8765643
Lokalizacja: Lublin

Cytuj:
Ni to drzewa, ni to pioruny, co to własciewie jest??
Tlumaczac doslownie "Black Thunder" oznacza "Czarny Grzmot" wiec pewnie chodzi o pioruny.

Co do samochodu to prezentuje sie naprawde pieknie. Wyposazenie napewno najlepsze jakie tylko moze byc. Wydaje mi sie ze Volvo wybralo wlasnie model FH 660 bo byc moze nie sprzedawal sie najlepiej a jak zrobili limitowana serie moze cos ruszy. Tak mi sie wydaje. Tak jak wzrok przyciagaly Volva Ocean Race tak teraz i Black Thunder bede przyciagaly wzrok. Naprawde piekne samochody w dodotaku z tymi chromami.

_________________
"... gdy w przyszłości wnuk przy kominku zapyta mnie: Dziadku, a co Ty w życiu robiłeś??? Odpowiem, że to, co najbardziej kochałem - JEŹDZIŁEM ..."


Tytuł:
Post Wysłano: 14 mar 2007, 12:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1364
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Bardzo ładne FH16-jest zrobione moim zdaniem z gustem,niezbyt przesadnie jak to potrafią niektóre firmy.Bardzo mi się tez podoba oprócz tej wersji-taka w kolorze zielonym z czarnym dołem i napisami FH16 660... :mrgreen: A co do ''16'' to faktycznie mało sie widzi flagowych modeli innych producentów-a ostatnio jak wracałem z Hiszpanii to widzialem białą 580 i dwie zielone 660-uczta dla oczu... 8)

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Tytuł:
Post Wysłano: 14 mar 2007, 16:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2007, 11:51
Posty: 358
GG: 4107185
Lokalizacja: Zamość/Warszawa

Cytuj:
z czarnym dołem
ta wersja dół ma taki sam, tylko mniej się wyróżnia :)

_________________
http://trucksphoto.eu
http://como-it.pl || http://busy.info.pl || http://www.wpaluszku.pl


Tytuł:
Post Wysłano: 14 mar 2007, 16:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 gru 2006, 22:47
Posty: 82

Volvo wspaniale , duzo "16" jezdzi w Szwecji pod drzewem hm... miodzio , ale tez R620 tez sporo tam jezdzi .... Wart jest tych 105 tys Euro :oops:


Tytuł:
Post Wysłano: 11 kwie 2007, 22:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2007, 11:51
Posty: 358
GG: 4107185
Lokalizacja: Zamość/Warszawa

Tytuł:
Post Wysłano: 13 kwie 2007, 18:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 sty 2007, 14:55
Posty: 22
Lokalizacja: Poznań

660KM?! Ja jak bym miał swoją firmę nawet jeżdżąc po górach nie zdecydowałbym się chyba na taki silnik, nie wiem czy opłaca się zmniejszyć zużycie paliwa poprzez stalą prędkość w górach z mniejszą ilością zmian biegów ale za to z większym zapotrzebowaniem na płyny eksploatacyjne? Myślę ze najlepszym rozwiązaniem jest stosowanie silników 12l z mocą około 500KM.Zastrzegam że moje rozważania są czysto teoretyczne. Wydaje mi się że limitowane FH16 kupowane będzie raczej jako samochód na "ulotkę" niż jako samochód stanowiący siłę napędową firmy. Ale od czego są limitowane edycje :D


Tytuł:
Post Wysłano: 13 kwie 2007, 23:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 sty 2007, 12:36
Posty: 27
Lokalizacja: Bydgoszcz

Cytuj:
Ale od czego są limitowane edycje
No właśnie od tego są, żeby sobie kupić jedną czy dwie i wstawić w folder reklamowy z dumnie wiszącą nazwą firmy na naczepie:)
A swoją drogą, to ten ogromny silnik to chyba chwyt reklamowy, mający wzmocnić pozycję "serii limitowanej", w normalnym takiego silniora nie uraczysz.


Tytuł:
Post Wysłano: 15 kwie 2007, 19:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 gru 2006, 22:47
Posty: 82

goat1922 ten 660 bedzie palil gora 3 litry wiecej niz 500 , Jan Niezbędny ten silnik jest dostepny w seryjnych FH 16 :)


Tytuł:
Post Wysłano: 15 kwie 2007, 19:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Cytuj:
goat1922 ten 660 bedzie palil gora 3 litry wiecej niz 500
3 litry na 100KM, oblicz sobie ile to jest w skali roku...


Tytuł:
Post Wysłano: 15 kwie 2007, 20:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2007, 11:51
Posty: 358
GG: 4107185
Lokalizacja: Zamość/Warszawa

Cytuj:
3 litry na 100KM, oblicz sobie ile to jest w skali roku...
Zapewne tyle co zaoszczędzi, np na hiszpańskich górkach ...

_________________
http://trucksphoto.eu
http://como-it.pl || http://busy.info.pl || http://www.wpaluszku.pl


Tytuł:
Post Wysłano: 17 kwie 2007, 19:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 wrz 2006, 16:50
Posty: 1136

Jak patrzę tak na te ostatnie zdjęcie to nie mogę wytrzymać. Volvo 660 KM a podpięte pod zwykłą chłodnię i do tego dwuosiową no co prawda Volvo ma 3 osie, ale to i tak za lekko jak dla niego! Widać jak daleko jesteśmy za zachodem patrząc czasami na człapiącego się jelonka podpiętego pod niskopodwoziową trzyosiówkę...


Tytuł:
Post Wysłano: 17 kwie 2007, 21:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 lut 2007, 15:00
Posty: 66
Samochód: Mercedes Sprinter 312 D
Lokalizacja: Włocławek

Podoba mi sie to vovlo zreszta jak prawie kazde.Te niby pioruny to moze sugeruja ze pod masa jest bardzo mocny silnik i te pioruny wskazuja potege tego silnika.Moze glupio mysle ale tak mi sie wydaje :mrgreen:

[ Dodano: Wto, 17.04.2007, 20:04 ]
Sorik za bledy jak nieraz napisz ale to jest spowodowane tym ze szybko pisze sorki :wink:

_________________
Gdyby budowanie autostrad było nielegalne > To mieli byśmy w Polsce lepsze drogi niż w Niemczech


Tytuł:
Post Wysłano: 25 kwie 2007, 12:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 mar 2007, 19:53
Posty: 7
Lokalizacja: Koło

Hehe no jak bym takie Volvo dostal to bym rzadzil po pierwsze jak kazdemu podoba mi sie moc tego samochodu wyglad ma juz ladniejszy bardzo mi sie ta wersja Volva podoba pozdrawiam Łukasz Trucker

_________________
Najwazniejsze jest zeby jechac i czuc spod kol uciekajace kilometry...


Tytuł:
Post Wysłano: 04 maja 2007, 21:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 kwie 2005, 22:28
Posty: 197
GG: 1
Samochód: Szwedzkie badziewie z Göteborga
Lokalizacja: Stalowa Wola

Przeglądając dzisiaj allegro natrafiłem na to :shock: :shock: :shock:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T296587

_________________
...


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: