Mam taki problem w actrosie 1840 z 1998 roku chodzi o to ze czasami nie chce zapalic rozrusznik sie kreci ale nie odpala i dzieje sie tak nawet po 45 minutowe przerwie wiec zapowietrzyc sie raczej nie moze a jak sie odlaczylo akmulatory to odpali prosze o jak najszybsza pomoc bo jutro ma wyjazd do niemiec z gory dziekuje
Masz gdzieś błąd w elektronice,bo piszesz,że jak się odłączy akumulatory i podłączy to pali.Przy takim czymś komputer się resetuje,ale potem znowu łapie błąd,musisz go chyba w serwisie podłączyć do komputera i zbadać.
Miałem okazje jeździdz actrosem z 99r, problem ten sam-od właściciela auta usłyszałem że ten typ tak ma, za kabiną jest pompka do paliwa, dopiero po napompowaniu paliwa odpala za pierwszym razem.
Rejestracja:07 lip 2006, 11:06 Posty: 380
GG: 0
Samochód: Opel Zafira 2.0 DTi
Lokalizacja: Kraków
czyli to tak jakby zawór spustowy nie trzymał i puszczał całe paliwo z układu do zbiornika. Oczywiscie moze to byc błąd elektroniczny. Aczkolwiek w mojej scanii to jeszcze elektroniki w tym nie ma.
Albo świece żarowe przepalone i nie grzeją bo bez świec to ciężko odpalić, rozrusznik będzie kręcić długo i dopiero odpali. Ale najprawdopodobniej to paliwo ci się cofa do zbiornika, sprawdź czy jak podpompujesz pompką to zapali
czyli to tak jakby zawór spustowy nie trzymał i puszczał całe paliwo z układu do zbiornika. Oczywiscie moze to byc błąd elektroniczny. Aczkolwiek w mojej scanii to jeszcze elektroniki w tym nie ma.
tylko ze jak stoji cala noc to pali a tak tez powienie nie zapalic gdyby puscal paliwo
Rejestracja:07 lip 2006, 11:06 Posty: 380
GG: 0
Samochód: Opel Zafira 2.0 DTi
Lokalizacja: Kraków
wiesz, to może byc poprostu głupota elektroniki i komputera.
przykład: moja zafira. Jak świeci słońce to działa klima, jak leje to nie działa. natomiast jak leje to działa prędkościomierz a jak świeci słońce to nie działa. ogólnie: o elektronike trzeba dbac. - tylko jak ?!
Rejestracja:19 mar 2006, 12:47 Posty: 32
Lokalizacja: Katowice
Czy zawsze odłączenie akumulatorów pomaga ? Czy jak nie chce zapalić to pojawia się jakiś błąd MR lub FR lub napis CODE ? W aucie z tego roku warto wymienić oringi króćców wtrysków i oringi wtrysków. To jest często powód zapowietrzania układu paliwowego. Czy nie poci się pompa zasilająca (zespolona z pompą wspomagania) lub pompy pod kolektorem dolotowym?
Z tego co wiem to nie pocim sie no a co do zapowietrzenia to tez raczzej nie bo po nocy to odpala a jak robi 45 minut pauzy to nie zapali a co do akmulatorow to nie pomaga
Rejestracja:13 mar 2007, 10:45 Posty: 38
Lokalizacja: Sląsk
Ja bym zaczął od serwisu, sprawdzenia czy nie ma błędów w komputerze i tam ci od razu je wykasują lub stwierdzą czy nie ma uszkodzonego jakiegoś czujnika.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 9 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę