Autor
Wiadomość
Tytuł:
Post Wysłano: 13 lut 2007, 14:56

W ciągu trasy krajowej nr 14 za miejscowością Krępa (Stryków - Łowicz) wiadukt, który podają na 3,8m przechodzi 4,07 (szliśmy ostatnio "megą" i zostało nawet jeszcze trochę luzu). Ale tak, jak mówię, gwarantuję, że 4,07m przjdzie.


Tytuł:
Post Wysłano: 13 lut 2007, 20:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 lut 2007, 16:40
Posty: 20
Lokalizacja: Ełk

No tak jest z tymi przejazdami :) zawsze jest zapas :) np. Wjazd do Olecka od Ełk-u jest wysokosc 3.5m a przechodzi 3.70. Jeden tam sie nie zmiescil i juz go NIE MA :(( nastepna wysokosc to 3.70 w Ełku a w rzeczywistoscie jest 3.50.. Po co stawiac znak 3.70 jak jest 3.50 ???

_________________
Jestem Panem bo jezdze Manem :)
Man --> Cieżaówka nie do zjeżdżenia :)


Tytuł:
Post Wysłano: 13 lut 2007, 20:17

MobilMan jak to, już go nie ma? Byłem tam kilka razy, nawet w maju, w zeszłym roku jak się nawet jedna "kłonicówka" z dechami nie zmieściła i kilka fosztów na ziemię poleciało. Tyle, że wtedy ja tam jeździłem osobówką.


Tytuł:
Post Wysłano: 13 lut 2007, 20:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 gru 2006, 17:04
Posty: 14

Cytuj:
W ciągu trasy krajowej nr 14 za miejscowością Krępa (Stryków - Łowicz) wiadukt, który podają na 3,8m przechodzi 4,07 (szliśmy ostatnio "megą" i zostało nawet jeszcze trochę luzu). Ale tak, jak mówię, gwarantuję, że 4,07m przjdzie.
Jeździłem tamtędy zestawem 4.10m i przechodziłem bez problemu,a na radiu mówili,że 4,20 przejdzie.Więc na pewniaka podbijam o 3cm.

Teraz w Sławnie jest już obwodnica,ale gdyby ktoś jechał na Darłowo to na starej 6-ce wiadukt kolejowy ma ograniczenie na znaku 3.6m,a w rzeczywistości przechodzi 4.15m.

W Słupsku na tej samej drodze w centrum jest znak na wiadukcie kolejowym 3.7m,a przechodzi 4.30m


Tytuł:
Post Wysłano: 13 lut 2007, 23:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2006, 18:40
Posty: 125
GG: 3796803
Lokalizacja: Zgierz

Miedzy Zgierzem a Łodzią na jedynce jest wiadukt ktorego wysokosc podaja na 3.60 przechadzi spokojnie zestaw 4.15 slyszalem ze nawet 4.30 ale to nie sa potwierdzone informacje :wink: Trzeba by stanac kiedys i zmierzyc :mrgreen:


Tytuł:
Post Wysłano: 14 lut 2007, 8:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sty 2006, 16:05
Posty: 839
Samochód: kadetem tera

Cytuj:
Trzeba by stanac kiedys i zmierzyc Mr. Green
A propo mierzenia cały lubin nie oznakowane rury i kłądki przechodzi 4.30 :mrgreen:

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=YTdDuklzIxk

"MAM WYJE BANE NA TIRY!"


Tytuł: ...
Post Wysłano: 15 lut 2007, 17:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 cze 2006, 19:04
Posty: 2
Lokalizacja: WOLA woj.Ślaskie

Jak by ktoś kiedyś miał przyjemność odwiedzać firmę "UNILEVER"-producenta herbaty Lipton w Katowicach-Szopienicach to powiem wam, że do tej firmy prowadzą dwie drogi, znaczy się można dojechać do tej firmy z dwóch stron, z jednej jest wiadukt oznakowany na 3,5 metra, a z drugiej 3,6m. Wszystkie chłodnie tam lekko wchodzą a realna wysokość to ok 4,15m. 4,10 wchodzi na bank. Pozdrawiam


Tytuł:
Post Wysłano: 15 lut 2007, 19:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lis 2005, 15:47
Posty: 57
Lokalizacja: lublin

Jesli chodzi o absurdy wysokości to jest taki ewenement w Lublinie na ul. Kunickiego. wiadukt kolejowy oznaczone 3,4 m a jak sie przytulić do prawej strony to przechodzi 4,07, ot taki psikus, trzeba tylko uważać na trakcję trolejbusową... :mrgreen:

_________________
życie w drodze...


Tytuł:
Post Wysłano: 22 mar 2007, 16:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 mar 2007, 18:13
Posty: 554
GG: 1960440
Samochód: Citroen C5 tourer
Lokalizacja: Krotoszyn

Wrocław - wiadukt koło wiezienia - oznaczenie 3,5m - 4.2 wchodzi - tylko jak to mówią koledzy na radyjku - "lewym kołem jedź po torach tramwajowych kolego" - i co?? nie da sie ?? - da sie !!

_________________
Heavy metal and heavy transport


Tytuł:
Post Wysłano: 22 mar 2007, 19:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6327
Lokalizacja: Wrocław

więc słuchanie takich porad: "lewym kołem jedź po torach tramwajowych kolego" skutkuje tylko kłopotami, otóż pod tym wiaduktem przechodzi 4,17m, może 2-3cm więcej, ale za tą wysokość gwarantuję.
jednak jest trakcja tramwajowa, która wisi 4,06 na ziemią, akurat nad torami. więc bezpieczniej jest jechać bokiem, tym bardziej że jest to wiadukt prostokątny i nie ma sensu uciekać od prawej strony.
jeżeli więc chcecie sami się wpakować w kłopoty, lub kogoś na minę wsadzić to słuchacie takich rad, lub podobnych udzielajcie.

nim się coś powie to trzeba się nad tym trochę zastanowić.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Tytuł:
Post Wysłano: 22 mar 2007, 19:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 gru 2006, 23:15
Posty: 187
GG: 0
Samochód: magnum 480
Lokalizacja: warszawa

Cytuj:
Wjazd do Olecka od Ełk-u jest wysokosc 3.5m a przechodzi 3.70. Jeden tam sie nie zmiescil i juz go NIE MA
Jest oznaczone jako 3,4. Ja mam 3,97, przedwczoraj przeszedłem na max opuszczonych poduszkach i miałem jakieś 4-5cm prześwitu.
Przed Łosicami, jadąc od Siedlec też jest 3,5 ale do 4m na opuszczonych poduchach przechodzi.

_________________
"spokojnego nie znam dnia, na dżdżo spalam pety dwa i herbaty tak jak trza nie posłodze
po asfalcie, czy przez piach, gładko, czy po kocich łbach, taki mi się trafił fach-życie w drodze"
W.Młynarski "Absolutnie"


Tytuł:
Post Wysłano: 24 mar 2007, 0:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 mar 2007, 18:13
Posty: 554
GG: 1960440
Samochód: Citroen C5 tourer
Lokalizacja: Krotoszyn

Spox Cyryl .. ja nigdy takich porad nie udzielałem po prostu często będąc we Wrocku słyszę dokładnie ten text na radyjku
Pozdr

_________________
Heavy metal and heavy transport


Tytuł:
Post Wysłano: 26 mar 2007, 14:33

Droga Mikołajki - Orzysz 2 wiadukty
Oba oznakowane 3.7 m mega na spuszczonych poduchach bez problemu przeszła i jeszcze luzu troszkę miała :]


Tytuł:
Post Wysłano: 26 mar 2007, 15:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 gru 2005, 23:43
Posty: 445
Lokalizacja: Sosnowiec

a ja mam pytanie: czy to spuszczanie powietrza z poduch jest mozliwe do przeprowadzenia w czasie jazdy, czy trzeba zatrzymac pojazd, wysiasc z kabiny i jakos recznie pospuszczac powietrze??

_________________
Może się matka na jakiegoś kierowcę zapatrzyła, bo mnie do samochodów ciągnie...


Tytuł:
Post Wysłano: 26 mar 2007, 17:29

Cytuj:
a ja mam pytanie: czy to spuszczanie powietrza z poduch jest mozliwe do przeprowadzenia w czasie jazdy, czy trzeba zatrzymac pojazd, wysiasc z kabiny i jakos recznie pospuszczac powietrze??
Jak widziałem jak ciężarówka tamtędy przejeżdżała (volvo fh ricoe mega) to zatrzymał się i dopiero ale niech wypowiedzą się specjaliści :)


Tytuł:
Post Wysłano: 26 mar 2007, 18:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6327
Lokalizacja: Wrocław

można regulować wysokośc poduszek podczas jazdy. pojazdy na niskim podwoziu pod naczepy typu Mega mają taki przełącznik na desce rozdzielczej podnoszący cały samochód do góry po wjeździe na nierówny teren.

natomiast zwykle opuszcza lub podnosi się po coś, więc kierowca zwykle zatrzymuje pojazd, aby ustawić jego wysokość.

opuszczenie samochodu na poduszkach powoduje, że zawieszenie nie spełnia swojej funkcji i jedzie się jak na kozie.
a w rzeczywistości wygląda to tak:
kierowca podjeżdża do przeszkody,
zatrzymuje się,
porównuje wysokość i ustawia wysokość zawieszenia,
wolno przejeżdża pod wiaduktem,
a potem już nie zatrzymując się naciska na ustawienie fabryczne
i jedzie bez zatrzymywania się dalej.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Tytuł:
Post Wysłano: 26 mar 2007, 18:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 gru 2005, 11:11
Posty: 155
GG: 3235417
Lokalizacja: Legionowo

No dobra wszystko pieknie ladnie, ale jak niedosiwadczony kierowca, ktory zostaje puszczony pierwszy raz w trase zestawem, skad moze przed wyjazdem dowiedziec sie wlasnie o wysokosciach wiaduktow o tonazu poszczeglnych mostow.
Jest prowadzona jakas mapa online w tej kwestii?

_________________
http://www.fan4truck.bo.pl


Tytuł:
Post Wysłano: 26 mar 2007, 19:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 gru 2006, 23:15
Posty: 187
GG: 0
Samochód: magnum 480
Lokalizacja: warszawa

W magnum jest tak, że jak się jedzie więcej niż 8-10km/h to nawet opuszczona podnosi się sama
Odnośnie wiaduktów to zostaje tylko CB, ponieważ driverzy powiedzą ile przejdzie, a oznaczenia w Polsce są niespójne.

_________________
"spokojnego nie znam dnia, na dżdżo spalam pety dwa i herbaty tak jak trza nie posłodze
po asfalcie, czy przez piach, gładko, czy po kocich łbach, taki mi się trafił fach-życie w drodze"
W.Młynarski "Absolutnie"


Tytuł:
Post Wysłano: 01 kwie 2007, 1:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 mar 2007, 18:48
Posty: 2

Cytuj:
Wadowice-Kraków wiadukt w Kleczy na znaku piszę chyba 3,5 a słyszałem że przejdzie 3,8
osobiście mam 3,90 i nigdy nie ryzykowalem ale widzialem jak chłopak z meblowozem 3.80 zawiesil sle


Tytuł:
Post Wysłano: 01 kwie 2007, 7:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6327
Lokalizacja: Wrocław

Cytuj:
No dobra wszystko pieknie ladnie, ale jak niedosiwadczony kierowca, ktory zostaje puszczony pierwszy raz w trase zestawem, skad moze przed wyjazdem dowiedziec sie wlasnie o wysokosciach wiaduktow o tonazu poszczeglnych mostow.
Jest prowadzona jakas mapa online w tej kwestii?
otóż kierowca może być niedoświadczony jednak to nie zwalnia go ze znajomości przepisów i powinien wiedzieć np. jaka jest wysokość wiaduktu nieoznaczonego.

cała trudność polega na tym, że my żyjemy w parodii państwa.
wysokości wiaduktów na znakach nie mają nic wspólnego z rzeczywistością, a nośnością mostów jest jeszcze zabawniej.

w Polsce wiadukty oznaczone 3,5m sa często wyższe niż 4m (ale proszę tego nie stosować do każdego wiaduktu), natomiast wszystkie mosty we Wrocławiu mają najwyżej 30T gdzie do ruchu dopuszcza się pojazdy 40T.

skutkuje to uszkodzeniami pojazdów pod wiaduktami przez Polskich kierowców w innych krajach gdzie jeżeli wiadukt jest oznaczony 3,8m to w rzeczywistości jest tam 3,85m. u nas na znaki 3,7m i powyżej nikt juz nie zwraca uwagi i pojazdy o wysokości 4m jadą w ciemno.
jeszcze zabawniej wygląda to z mostami gdzie do niedawna cały ruch tranzytowy z granicy w kierunku Warszawy we Wrocławiu przebiegał przez most grunwaldzki na którym był znak dopuszający do 20T.

powoduje to, że kierowcy z innych krajów, gdzie znaki drogowe nie stawiają dowcipnisie nie potrafią po Polsce się poruszać. szukaja objazdu wiaduktu 3,5m lub zatrzymuja się przed mostem bo sami mają 40T, a na moście sa 3 zestawy i 2 tramwaje.

bardziej sensownie jest to rozwiązane w Czechach, gdzie jeżeli jest znak przed mostem powiedzmy 18T, to pod nim jest tabliczka z napisem: "jedno vozidlo 42T".

są atlasy gdzie zaznaczone sa wysokości wiaduktów, jednak to są wartości ze znaków, a nie rzeczywiste, więc kierowca musi polegać głównie na swojej ocenie. może pytać się innych jednak jak tutaj słyszeliśmy, porady też mogą być niewłaściwe.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: