Regulamin forum


Drogi Użytkowniku!

Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.

Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:

„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.



Strona 12 z 20 [ Posty: 387 ] Przejdź na stronę Poprzednia 110 11 12 13 1420 Następna
Autor
Wiadomość
Tytuł:
Post Wysłano: 02 mar 2007, 10:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Obrazek

(C) Jonas Alfons - V8POWER Forum


Tytuł:
Post Wysłano: 06 mar 2007, 21:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Online

Online

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2006, 13:56
Posty: 1330
GG: 1
Samochód: VOLVO
Lokalizacja: TSK

Żeby zamknąć ten wątek, każdy ma inne priorytety i wybierająć pracodawce zwaraca uwagę na inne warunki. Świat byłby strasznie monotonny jakby każdemu podobały się tylko blondynki.

_________________
Jak trza, to cofnę do przodu.
22.08.2016r. [*] Tomcio - przyjacielu, pamiętam.


Tytuł:
Post Wysłano: 18 mar 2007, 14:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Robur:

Obrazek


(C) Patrick Strikkers, Forum V8Power.nl

I Daf XF 105.410

Obrazek


(C) Christian de Ruiter, Forum V8Power.nl


Tytuł:
Post Wysłano: 23 mar 2007, 11:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1588
Lokalizacja: Brzesko

Tytuł:
Post Wysłano: 23 mar 2007, 15:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Te Scanie R340 Highline, co Igorek pokazał na ostatnim zdjęciu, będą wymieniane na R380 Topline. Jest ich ok. 230 sztuk. Zaczynają się od numeru 82X i kończą na 10XX. Są to silniki Euro 4. :wink:

Natomiast zastanawia mnie malowanie 114L z pierwszego zdjęcia. Ale myślę, Scania była po wypadku i jej kabinę po tym fakcie pomalowano w te barwy. :wink:


Tytuł:
Post Wysłano: 31 mar 2007, 23:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 sie 2005, 10:41
Posty: 587
GG: 0
Samochód: MAN TGA XXL
Lokalizacja: Gliwice

TERBERG:

Obrazek

Źródło: littletruckworld.com


Tytuł:
Post Wysłano: 01 kwie 2007, 1:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 lut 2007, 15:52
Posty: 103
Lokalizacja: Lębork

Cytuj:
Czasami nierozumien narzekań niektórych osób na tzw. przepinki, zwłaszcza kierowców pracujących w transporcie międzynarodowym.
nie zrozumiesz zanim nie zaczniesz pracowac .A twoje glupie uwagi zachowaj dla siebie :evil:

_________________
scania to scania


Tytuł:
Post Wysłano: 01 kwie 2007, 11:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Dla osób, które myślą, że te przepinki to taka makabryczna sprawa, to powiem, że nie taki diabeł straszny.

Dokumentów od naczepy nie ma, bo są przytwierdzone na ramie, a dokumenty od ładunku, to jedynie CMR, który zazwyczaj znajduje się w budce przy wieździe do portu; a jak naczepa jest zapolombowana, to papiery znajdują się w środku. Czyli wjejżdżamy do portu, znajdujemy naczepe, podczepiamy się, zakładamy żarówki i klosze (góra 2 min roboty).

Jeżeli okaże się, że np światła nie działają, to nie bawimy się w elektryków, tylko montujemy belkę, która znajduje się za kabiną ciągnika, gdy nie jest używana. A w ciągu roku używana była jeden raz, czyli nie jest tak źle.

Od wjazdu do portu, do wyjazdu mija góra 15 minut. Oczywiście port posłużył jako przykład, bo nie zawsze w porcie są przpinki. Nie raz zajeżdża się na firmę, odtsawia załadowaną naczepę, podczepia drugą załadowaną stojącą obok i dalej.

W P&O zazwyczaj bierze się pełną, jedzie się rozładować, załądować i odstawia się z powrotem do portu.


Tytuł:
Post Wysłano: 26 maja 2007, 8:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 maja 2007, 22:49
Posty: 6
Lokalizacja: Włocławek

A wracając do aut, to te scanie w HKR są straszne z tego względu że mało że mają 340 kucy to jeszcze skrzynie 8 bez połówek. Bynajmniej 3 które ja robiłem tak miały(zazwyczaj przyprowadzają DAF-y). Niemiec który te auta na lawecie przywozi i jest już troche w HKR i tez jeżdził mówił że to g****, nie idzie w ogóle i pod niektórymi ładunkami to makabra.
A Dafy w HKR całkiem fajne 380 normalna skrzynia i to już wystarcza. On mówi że spokojnie wystarcza. Zakup tych Scani to była polityka oszczędności(powiedział że szef głupek). A mówi że kupując auta(jeżeli chodzi o marke) zwracają także uwage na opinie kierowców którymi im się najlepiej jeździ pod względem kabiny.
Pozdrowionka


Tytuł:
Post Wysłano: 26 maja 2007, 8:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 maja 2007, 22:49
Posty: 6
Lokalizacja: Włocławek

Wiesz to mi mówiłe ten szkop, a po drugie on nie mówił że kupują wyposazone tylko te które w podstawowej wersji są najwygodniejsze. I mchodziło mu tu o rozmieszczenie schowków w kabinie itd.

3m sie


Tytuł:
Post Wysłano: 26 maja 2007, 9:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

To Highline też jest niewypałem, bo nie co nawet porównywać tej puszki do Dafa SC. Oczywiście mowa o kabinach :wink:


Tytuł:
Post Wysłano: 26 maja 2007, 11:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 maja 2007, 11:40
Posty: 10
Lokalizacja: Poznań

Cytuj:
Firma Heisterkamp to jest firma majaca najsłabsze ciagniki ze wszystkch pozostalych wiekszych przewoznikow jakich ja znam :) np. Scanie 114 340,nowe R340,dafy 380 i mysle ze pozostale ciagniki tez nie przekraczaja 400 koni ...zreszta tam w beneluxie zero gorek ale moim zdaniem 340 koni w Scani to maławo
Dokładnie z czego z 40 koni w polu jeszcze. Watpie tez ze woza ładunki po 10-12 ton... Ostatnio spotkalem polaka ktory tam pracuje i jedyna rzez ktora chwalil byla kamerka do cofania :S


Tytuł:
Post Wysłano: 26 maja 2007, 13:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

http://www.heisterkamp.nl/images/slides ... assers.jpg
Zauważyłęm ża mają też 3 osiowe "R" ki- bardzo ciekawe z czym latają tymi 3osiówkami bo wątpie żeby pod zwykłymi szmatami, chociaż może...
Jak ktoś się orientuje to może napisać z czym jeżdżą tymi scaniami :wink:

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Tytuł:
Post Wysłano: 26 maja 2007, 14:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Senioras wożą wszystko. Kiedyś mówiłem na forum jak załadowaliśmy stal w Roterdamie do Ulmu. 26 ton, Scania 114L 340. Skrzynia 8 bez połówek. Za Trier już się zaczeło. :wink:


wojtas92 te 3-osiowe ciągniki sa w oddziale w Treleborgu. Kupili je na Skandynawię, żeby nie dochodziło do sytuacji przeciążenia osi ciągnącej.


Tytuł:
Post Wysłano: 26 maja 2007, 18:42

Heisterkamp :D Sporo się słyszało o tej firmie :P Niestety nie były to dobre rzeczy. U nas jeździł chłopak, i kiedys na weekendowce w D stali z kimś od HKP i tak mu namotali w głowie ze przeszedl tam. Wracał z tamtad szybciej niż mogło sie komuś wydawać. chciał sobie poprawić a tu zonk. Ta firma niedługo to już będzie zatrudniała emerytów bądź jakiś chłopków z pola z PL, ktorzy chca sie wyrwac do pracy na zachodzie bo cale zycie w PGR spedzili.

Ostatnio w radiu dość często leciała reklama, że w jakiejś gazecie sa opisane zarobki na zachodzie w poszczególnych zawodach. Moj szef przerobil to troche i wyszlo mu cos takiego.

"Twój pracodawca nie płaci Ci tyle ile byś zarobił za taka prace na zachodzie? To idz do HKP wtedy zobaczysz co znaczy "biały murzyn" z Polski na zachodzie"
:lol:


Tytuł:
Post Wysłano: 27 maja 2007, 1:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Jeżeli chodzi warunki pracy socjalne, tzn. mam na myśli tutaj o tabor, to są one skandaliczne.

Ale z drugiej strony w okolicy jest to jedna z nielicznych firm, gdzie za 3 tygodnie pracy w miesiącu, dostanie się więcej niż u normalnego przewoźnika z Polski. Druga kwestia, to nie ma co mówić o pracy w HKP, że ktoś wyjechał za granicę... Bo jest się zatrudnionym w Polsce, na polskich warunkach i w naszym kraju odprowadza się podatki.

Niby płaca jest tajemnicą handlową, ale podam przeciętną wysokość wypałty, dla sprostowania pewnych rzeczy. Otóż 1620 zł netto podstawy + 963 EUR przy 3 tygodniach pracy w miesiącu (ostatni kwit). Nie oczekujmy cudów. Jest jak jest. Chociaż w ostatni weekend, bazy w Oldenzal i Ghent zupełnie stanęły, nikt nie wyjechał po weekendzie w ramach prostestu o poprawienie warunków płacowych, szczególnie diet. Ale określanie "biały murzyn", "PGRusy" jest po prostu obraźliwe, dla pracowników, któży starają się dobrze wykonywac swój zawód i jednocześnie przedstawiać sytuację obiektywnie, a nie opowiadajać bajki, bo przyjmując się do pracy, miało się podejście że za nic nie robienie otrzymamy wynagrodzenie.

I naprawdę radzę się zastanowić, bo nie jest żadną przyjemnością wysłuchiwać takich wyzwisk, niczym nie popartych. Miejmy trochę szacunku do siebie i do ludzi pracujących przecież w tym samym zawodzie. W takiej atmosferze jeszcze nigdy nie narodziła zadna solidarność zawodowa i nie narodzi.


Kolego Nokia nie chodzi o to żeby się kłócić, ale taka jest idea forum. Polemika na przyzwoitym poziomie. Ciekaw jestem, gdzie ty pracujesz? A mając takie podejście do innych pewnie zarabiasz 10 tyś. na miesiac, weekendy spędzając w domu i naśmiewając z się ludzi, "białych murzynów", którzy poświęcają się, spiąc w budzie itp. i jednocześnie mają 50% za tą samą robotę... Idioci, nie?


Tytuł:
Post Wysłano: 27 maja 2007, 12:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Online

Online

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2006, 13:56
Posty: 1330
GG: 1
Samochód: VOLVO
Lokalizacja: TSK

Z tych obliczeń wynika, ze za 3 tygodnie pracy ma się ponad 5 tyś. Jeśli jeżdżą zgodnie z tacho, to napewno nie ma sie czego wstydzić. W naszych rodzimych firmach, z tego co się orientuje trudno jest wyciągnąć 5 tyś nie wyrzucająćc tarczek za okno.

_________________
Jak trza, to cofnę do przodu.
22.08.2016r. [*] Tomcio - przyjacielu, pamiętam.


Tytuł:
Post Wysłano: 02 wrz 2007, 0:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sie 2007, 17:56
Posty: 118
GG: 112549
Lokalizacja: Szczecin

Dokładnie zgadzam się z kolegą, w Bisie jak zarobisz 4000 po opłatach(jak by ktos nie wiedzial jezdzi sie na dzialalnosci)to jest niezle, do domu zjezdzasz na weekend (piatek o 22 wracasz wyjezdzasz w niedziele) stoisz pod zaladunkiem caly dzien ladujesz sie na niemcy (500-600 km jazdy) i dzwonisz do spedycji ze ci czas wyszedl a oni w dupie to mam masz byc, ogólnie to jest wszedziedobrze gdzie nas nie ma, ja do 14 go jezdze w bisie i potem ide do heistera, bylem juz na rozmowie finansuja lekarza i adry (bez klasy 1i7), jak mi sie nie bedzie podobalo to zmienie

_________________
Pozdrawiam

PrusaX


Tytuł:
Post Wysłano: 02 wrz 2007, 10:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 kwie 2006, 23:44
Posty: 219
GG: 6237840
Samochód: Fiat Stilo JTD
Lokalizacja: Szczecin

Nie wiem czy będziesz mógł się tak bezproblemowo zwolnić jeśli sfinansują ci szkolenie.


Tytuł:
Post Wysłano: 02 wrz 2007, 12:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sie 2007, 17:56
Posty: 118
GG: 112549
Lokalizacja: Szczecin

Ile kosztuje kurs na podstawowe adr-y? do wiosny moge u nich pojezdzic (AUTA BEZ KLIMY) a potem moge szukac dalej, poza tym nie podpisze zadnego zobowiazania ze 2 lata bede jezdzil bez mozliwosci zerwania umowy


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 12 z 20 [ Posty: 387 ] Przejdź na stronę Poprzednia 110 11 12 13 1420 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: