Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 13 kwie 2007, 21:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 sty 2007, 23:26
Posty: 24
Lokalizacja: Zgierz

Witam

Mam takie pytanie ...
W większości kierowcy dużo jeżdżą i mają raczej odwrotny problem od mojego.
Ja mam w firmie kilka aut i w sumie tylko jedno pow. 7,5 t używane do potrzeb własnych firmy, w której pracuje jako zaopatrzeniowiec. Ogólnie to na co dzień poruszam się głównie różnej wielkości busami często w zestawie wymagającym kat. B+E ale nie są to przejazdy wymagające tacho.
Co i jak w takim przypadku zbierać te tarczki - jak jeżdżę mniejszymi to wiadomo nie rysuje bo nie ma czym, jak już wsiadam w większego to wiem czego pilnować.
Według przepisu mam mieć z ostatnich chyba 28 dni itd.... w firmie powinni mieć z ostatnich 365 dni ... ale jak to zrobić jak się dużym jeździ np. raz w tygodniu ???

Pozdrawiam

_________________
B, B+E, C+E, D ... już niedługo LECZ KTO WIE >>> ???


Tytuł:
Post Wysłano: 14 kwie 2007, 6:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6327
Lokalizacja: Wrocław

wypisujesz żółtą tarczkę urlopową, gdzie zamiast "przebywał na urlopie" zaznaczasz "był zatrudniony w innym charakterze niż kierowca".

na okres określony przez przepisy musisz mieć tarczki z jeżdżenia i żółte z przerw. je razem archwizujesz przez okres 12 miesięcy w kolejności chronologicznej.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Tytuł:
Post Wysłano: 18 kwie 2007, 9:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 mar 2006, 21:09
Posty: 51

Cytuj:
wypisujesz żółtą tarczkę urlopową, gdzie zamiast "przebywał na urlopie" zaznaczasz "był zatrudniony w innym charakterze niż kierowca".

na okres określony przez przepisy musisz mieć tarczki z jeżdżenia i żółte z przerw. je razem archwizujesz przez okres 12 miesięcy w kolejności chronologicznej.
Witam
A w jakim charakterze był zatrudnionu w tym czasie????
Cyrylu: w wielu dziedzinach jesteś dla mnie GURU, ale w tym przypadku stosowniejszym byłoby zaznaczyć/napisać "prowadził pojazdy, do których nie mają zastosowania przepisy o czasie pracy kierowców" bądź coś w tym stylu. Każdy inny zapis nie odzwierciedlałby stanu faktycznego. Pozdrawiam
DraKoN


Tytuł:
Post Wysłano: 18 kwie 2007, 12:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6327
Lokalizacja: Wrocław

ja korzystam z takich wzorów tarczek urlopowych od ponad dwóch lat: http://motogazeta.autocentrum.pl/?FF=12 ... 1799229242.
na tej tarczce zaznacza się:
a. chory, niezdolny do pracy, na urlopie, na okresie wolnym od pracy,
lub
b. zatrudniony w innym charakterze niż kierowca, skierowany na pojazd dla którego nie ma obowiązku dokumentowania.

wzór tej tarczki jest zgodny z EEC/CCE 3821/85 Art. 15/7 + AETR Art. 10/1/d, nigdy nie zostały zakwestionowane.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Tytuł:
Post Wysłano: 18 kwie 2007, 15:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 mar 2006, 21:09
Posty: 51

WItam
Zatem jest litera b :D
Pozdrawiam
DraKoN


Tytuł:
Post Wysłano: 18 kwie 2007, 17:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6327
Lokalizacja: Wrocław

raczej "ptaszek" lub krzyżyk w odpowiednim miejscu. jak na zdjęciach.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Tytuł:
Post Wysłano: 19 kwie 2007, 7:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 mar 2006, 21:09
Posty: 51

Cytuj:
raczej "ptaszek" lub krzyżyk w odpowiednim miejscu. jak na zdjęciach.
Witam
Zatem "ptaszek" w odpowiednim miejscu załatwia sprawę.
Pozdrawiam
DraKoN


Post Wysłano: 01 lut 2009, 17:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 maja 2007, 9:15
Posty: 6
Lokalizacja: raba wyżna

Witam
A jak sie ma stosowanie tych tarczek po zamianie ustawy o transporcie teraz są wypisywane jakieś zaświadczenia i wiele osób mi powiedziało że te tarczki EEC/CEE 3821/85 Art. 15/7 + AETR Art. 10/1/d są już nieważne i stosuje się zaświadczenie typu "ŚWIADECTWO DZIAŁALNOŚCI NA PODSTAWIE ROZPORZĄDZENIA (WE) NR 516/2006"


Post Wysłano: 01 lut 2009, 23:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 gru 2008, 18:48
Posty: 29
GG: 0
Samochód: Iveco 180-30 4x4 + HMF
Lokalizacja: Wschód

Też mnie to dotyczy wsiadam w auto raz-dwa na tydzień i to też kilka kursów do 50km a czasem więcej. Auto to wywrotka i używana jest na potrzeby własne firmy - jade na budowe z towarem robie okolo 5-6h pauzy i pozniej wracam jak liczyc tutaj czas pracy kierowcy ? i jak ustawiać tachograf jak pracuje np jako operator a wywrotka jest zaparkowana obok.

_________________
Prawo jazdy kat: B, B+E, C, C+E;
--------------------------------
Koparko-ładowarka, koparka kołowa, minikoparka


Post Wysłano: 08 lut 2009, 21:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 sie 2007, 19:19
Posty: 385
GG: 0
Samochód: midlum

Po mojemu najlepiej by było miec od szefa wypisaną rano różową tarczkę in blanco ,ty wpisywał byś tylko w jakich godzinach wykonywałeś pracę inną niż kierowca a tarczkę bym wyciągał i potem wkładał przed jazdą ze stosownym opisiem na odwrocie.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 28 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: