SPRZĘGANIE:
1. PRZYGOTOWANIE: kamizelka, fotel, lusterka
2. Sworzeń haka do góry !!!
3. Podjechanie do przyczepy. (PAMIETAĆ o zaciągnięciu hamulca postojowego)
4. Podłączyć przewody pneumatyczne, abs, zapytać się o silnik i podłączyć elektrykę
5. Podnieść nóżkę ważne
6. Odsunąć kliny ważne
7. Wejść do kabiny, włączyć i sprawdzić światła: postojowe, mijania, przeciwmgielna,
kierunkowskazy, awaryjne, stopu, cofania
8. Wyłączyć światełka i zaciągnąć hamulec postojowy.
ROZPRZĘGANIE:
1. Podłożyć kliny pod kola.
2. Nóżka w dół
3. Zapytać o silnik i odłączyć o przewód elektryczny.
4. Odłączyć abs i pneumatyke.
5. Sworzeń haka do gory
6. Odjazd
Takie coś dostałem od kolegi na gg.
O co chodzi:
Cytuj:
zapytać się o silnik
z tym?
Tzn. czy silnik ma chodzić, czy ma być wyłączony?
Odnośnie przewodów:
Podpinam 2 elektryczne:
Potem idę na drugą stronę i podpinam ABS + żółty pneumatyczny przewód zwrotny.
Potem z powrotem wracam, żeby podpiąć czerwony pneumatyczny, którym dochodzi powietrze tak?
Odczepiam w odwrotnej kolejności...
Sorki, że tak pytam, ale jutro mam egzamin i szczerze mówiąc trochę się obawiam o jego rezultat.
Fotki z:
http://www.word.szczecin.pl