Strona 41 z 49 [ Posty: 963 ] Przejdź na stronę Poprzednia 139 40 41 42 4349 Następna
Autor
Wiadomość
Tytuł:
Post Wysłano: 20 maja 2007, 3:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 lis 2006, 2:28
Posty: 449
GG: 1019688
Samochód: BMW M3 E90; Volvo VN780
Lokalizacja: Charlotte, NC, USA

Cytuj:
Cześć Hiob,czy masz jakieś informacje na temat różnic w zużyciu paliwa między klasycznymi truckami np:KW W900 a tymi opływowymi,np:KW T2000. Czy kształt nadwozia znacząco wpływa na zużycie paliwa? Może były publikowane u Was dane na ten temat?
pozdrawiam
Na pewno ma to wpływ, ale nie mam namiarów na jakieś naukowe badania. Opory powietrza odgrywają zasadniczą rolę jeśli chodzi o zuzycie pliwa. Tym bardziej, że rosną one "kwadratowo" w stosunku do wzrosti prędkosci, tzn gdy szybkosc wzrosnie dwukrotnie, opory powietrza rosną czterokrotnie. A tu jezdzimy dosc szybko, 110-120 km/h. Oczywiscie ci, co łamią przepisy nawet szybciej.
Cytuj:
Hiob jakie masz łącze w swoim laptopie? I ile za takie cudo się płaci?
...
To połączenie przez sieć telefonii komórkowej, a więc jakby przez modem. Mam dwa różne rodzaje połącznia, w zależności, czy jestem w mieście, czy nie. To w miastach jest dużo szybsze. Samo przełączenie jest automatyczne i coraz więcej miejsc ma szybsze łącze. Z czasem pewnie caly teren je otrzyma.

Opłata miesięczna za nieograniczony dostęp do Netu to $80.-, albo gdy ktoś ma z tej samej firmy także telefon (jak ja) $60.- Do tego ten "nieograniczony dostęp" jest jednak ograniczony, jak sam się boleśnie przekonałem. Dawniej kamera była włączona całą dobę i Verizon mnie wywalił za zużywanie zbyt wielu gigabajtów.

Muszę uważać, by nie orzekroczyć 3 giga na miesiąc, albo 166 mega dziennie, dlatego kamera idzie tylko parę godzin. Dziś zużyłem już 165 MB, więc muszę uważać. Nie płacę za większe zuzycie, bo mam "nieograniczony dostęp", ale jakbym regularnie przekraczał limit, wywaliliby mnie znowu. :evil:

Lokalna policja z Południowej Karoliny i stanowa z Północnej. Nie każdy truck pracujący w United Van Lines ma megasleeper. Są tam też normalne Freightlinery Argosy. International 9400 z „wyścigowym” spoilerem na dachu i betoniarka KW T 800, która też została uwieczniona na filmie, gdy parkowałem moją ciężarówkę. A skoro parkowałem, to znaczy, że poszedłem do domku. Nie na długo, w nocy ruszyłem w dalszą trasę i parę następnych zdjęć to widoczki wschodzącego słońca nad piękną Wirginią. Widać nawet śpiących kierowców na poboczu wjazdowej rampy na autostradę, choć w tym stanie to niebezpieczne. Dostałem kiedyś za to mandat. I na koniec jakiś wypadek na przeciwnych pasach. Nie wiem co się stało, ale to auto nie wygląda zbyt dobrze.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

_________________

Moje filmy na youtube.

POZWIEDZAJ ZE MNĄ USA.

KAMERA NA MOIM TRUCKU i INTERAKTYWNA MAPA z GPS-em: truck27.com


Tytuł:
Post Wysłano: 20 maja 2007, 8:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 gru 2006, 13:12
Posty: 114
Lokalizacja: Rawicz,Wielkopolska(PL)

Cytuj:
Widać nawet śpiących kierowców na poboczu wjazdowej rampy na autostradę,
hej hiob ,ja nigdy nie widzialem jeszcze żeby ktoś nocował w ciężarówce na pasie zjazdowym w Polsce,widze ze u was duzo ludzi tak robi.Dlaczego?,tylko dlatego że nie ma hałasu tak jak w truckstopach?!?!
Cytuj:
I na koniec jakiś wypadek...
ja wczoraj jeżdżąc rowerkiem po okolicy spotkałem wypadek,koleś wrył się w drzewo nowym audi a6 ,tyle krwi i pogiętej blachy.okropny widok ../
gdzie tym razem jedziesz?
pozdrawiam. 8) :!:

_________________
"Dobre uczynki nie czynią człowieka dobrym, lecz dobry człowiek spełnia dobre uczynki.Złe uczynki nie czynią człowieka złym, lecz zły człowiek spełnia złe uczynki.[...]"
.Marcin Luter .
Mamy Euro 2012...teraz let's work people , let's work.!!!


Tytuł:
Post Wysłano: 20 maja 2007, 10:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 kwie 2007, 15:02
Posty: 29
Lokalizacja: Przemyśl

Hiob odnosze się z następnym pytaniem.Może gdzieś już było napisane ale się zapytam.

Chodzi mi do czego służy to coś na dwóch kółkach z tyłu na betoniarce???
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... a3963.html


Tytuł:
Post Wysłano: 20 maja 2007, 12:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 wrz 2006, 20:07
Posty: 162
GG: 958060
Lokalizacja: Żywiec

Hiob napisał:
Nie wiem, o ktorym zdjęciu mówisz Sad Może to pas tylko do skrętu w prawo? Wklej linka.

Miałem na myśli to zdjęcie. Stwierdziłem że to zapewne nie jest pas do skretu bo jest oddzielony podwójną ciągłą linia, ale może się myle dlatego pytam.

Obrazek


Tytuł:
Post Wysłano: 20 maja 2007, 13:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 lis 2006, 2:28
Posty: 449
GG: 1019688
Samochód: BMW M3 E90; Volvo VN780
Lokalizacja: Charlotte, NC, USA

Cytuj:
Hiob odnosze się z następnym pytaniem.Może gdzieś już było napisane ale się zapytam.

Chodzi mi do czego służy to coś na dwóch kółkach z tyłu na betoniarce???
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... a3963.html
Było, było. Przeczytaj cały temat od początku. :roll: :D Chodzi oczywiście o rozłożenie ciężaru na większą powierzchnię i więcej kół. W ten sposób mniej się uszkadza drogi, a betoniarki jeżdżą często po małych, bocznych, osiedlowych uliczkach.
To tak, jak z fakirem. Jakby leżał na jednym gwoździu, zrobiłby sobie dziurę w d****. Ale jak ma ich sto tysięcy, leży jak na materacu, bo każdy gwóźdź naciska najego ciało tylko z siłą jednej stutysiecznej jego ciężaru.
Cytuj:
Cytuj:
Widać nawet śpiących kierowców na poboczu wjazdowej rampy na autostradę,
hej hiob ,ja nigdy nie widzialem jeszcze żeby ktoś nocował w ciężarówce na pasie zjazdowym w Polsce,widze ze u was duzo ludzi tak robi.Dlaczego?,tylko dlatego że nie ma hałasu tak jak w truckstopach?!?!...
Głównie dlatego, że w nocy w truckstopach brakuje miejsca. Poza tym czasem człowiek potrzebuje godzinkę, czy dwie drzemki i musi jechać dalej, więc tak to zrobi szybciej. Zjeżdżając do truckstopu rozbudziłby się zupełnie, zanim by znalazł miejsce do parkowania. Jak widać po włączonych światłach oni wszyscy mają włączone silniki, więc hałasu innych aut nie słyszą. Stojąc zresztą tak blisko autostrady, hałasują im przejeżdżające obok auta.

Jeszcze chciałbym wyjaśnić, co rozumiem przez „rampę”, bo widzę, że nie każdy rozumie to słowo tak, jak ja. Pewnie dlatego, że w sumie nie mam z językiem polskim bezpośredniego kontaktu od ponad dwudziestu pięciu lat. Po angielsku „ramp” to między innymi pas ruchu dojeżdżający do autostrady (lub odchodzący od niej) na skrzyżowaniu z drogą poprzeczną. „Rampy” więc, o których piszę, to pasy wyjazdowe i wjazdowe na autostradę. Tak, jak je widać na tym zdjęciu, gdzie kierowcy „śpią na rampie” :D :

Obrazek

W nocy trudno znaleźć miejsce w truckstopie i w zajazdach przydrożnych, stąd konieczność parkowania tutaj, choć w wielu stanach jest to nielegalne. Czasem są to martwe przepisy i nikt nie egzekwuje zakazów, czasem policja daje mandaty, jak np. właśnie w Wirginii, a czasem, jak w Indianie, jest wyraźnie oznakowane od którego punktu pasa zjazdowego wolno parkować na poboczu i w którym momencie pasa wjazdowego zaczyna się zakaz zatrzymywania się. Chodzi o oddalenie tych parkujących ciężarówek od szybkiego ruchu autostrady. Parkowanie na rampie nie stwarza niebezpieczeństwa, ale parkowanie na poboczu autostrady jest niebezpieczne i widziałem już kilka wypadków, gdy przysypiający kierowca zjechał lekko na pobocze i z całą siłą uderzył w zaparkowany samochód na poboczu drogi.

[ Dodano: Nie, 20.05.2007, 16:54 ]
Czasem współpraca między firmami idzie dziwnymi ścieżkami. Tutaj widać dwa najwyraźniej identyczne ciężaróweczki, ale jedna ma logo Forda, druga Internationala. To Ford LCF i International CityStar CF. Nie wiem kto to auto zaprojektował, ale nie zdziwiłbym się gdyby to była konstrukcja jakiejś japońskiej, czy koreańskiej firmy. Co prawda Ford reklamuje to auto słowami, że jest „zaprojektowane i produkowane w Północnej Ameryce”, ale sporo firm azjatyckich ma tu biura konstrukcyjne i fabryki. Dalej „Tow Truck” Kenworth T 800, ciągnący Internationala 9900 i nowy International ProStar i na koniec autobus meksykańskiej firmy DINA.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Tyle na razie, właśnie wróciłem z kościoła i muszę ruszać w drogę. Nawiasem mówiąc nic nie było o kościele w czwartek, bo u nas święto Wniebowstąpienia jest przeniesione na dzisiejszą niedzielę. Inaczej na pewno poszukałbym kościoła. Zresztą akurat byłem w domu, więc byłbym po prostu w swojej parafii. Obiecuję, że będą jeszcze bardzo ciekawe zdjęcia, bo już są zrobione. Musicie jednak zaczekać, praca niestety ważniejsza. ;). Pozdrawiam.

[ Dodano: Nie, 20.05.2007, 17:07 ]
Cytuj:
Hiob napisał:
Nie wiem, o ktorym zdjęciu mówisz Sad Może to pas tylko do skrętu w prawo? Wklej linka.

Miałem na myśli to zdjęcie. Stwierdziłem że to zapewne nie jest pas do skretu bo jest oddzielony podwójną ciągłą linia, ale może się myle dlatego pytam.

Obrazek
Dzięki za sprecyzowanie, ale to nie jest prawy pas, tylko lewy, najbliższy środka. To tzw. "HOV line", "High Occupancy Vehicle Line". Pas dla samochodów, w których jest większa ilość pasażerów. Dodatkowe znaki określają ile (zwykle muszą być 2 lub 3 osoby w samochodzie, łącznie z kierowcą) i określają w których godzinach ograniczenia obowiązują. (W Atlancie całą dobę, ale najczęściej w innych miastach tylko w godzinach szczytu). Do trgo zazwyczaj motocykle mają prawo się tam poruszać, nawet gdy tylko jedzie jedna osoba, wolno oczywiście także autobusom i w Atlancie wolno jeździć tam samochodom z "alternatywnymi rodzajami paliwa", czyli na gaz, czy elektrycznymi, bez względu na ilość pasażerów. Ale jak widać, jeżdżenie we dwie osoby, czy przerabianie aut na gaz nie jest w USA popularne :D

_________________

Moje filmy na youtube.

POZWIEDZAJ ZE MNĄ USA.

KAMERA NA MOIM TRUCKU i INTERAKTYWNA MAPA z GPS-em: truck27.com


Tytuł:
Post Wysłano: 20 maja 2007, 18:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 kwie 2007, 13:28
Posty: 21
Lokalizacja: UK

Cytuj:
Jeszcze chciałbym wyjaśnić, co rozumiem przez „rampę”, bo widzę, że nie każdy rozumie to słowo tak, jak ja. Po angielsku „ramp” to między innymi pas ruchu dojeżdżający do autostrady (lub odchodzący od niej) na skrzyżowaniu z drogą poprzeczną. „Rampy” więc, o których piszę, to pasy wyjazdowe i wjazdowe na autostradę. Tak, jak widać na zdjęciu, kierowcy „śpią na rampie” .
To ja dorzuce grosik.
W UK tez jest popularny odpoczynek za lub przed zjazdami z autostrad /tutaj "motorway's"/z tych samych wzgledow. Mowia na to "slip road" lub "the bay on slip road". Czesto stoja tez na nich mobilne fast food'y i coffe shop'y dla ulatwienia zycia kierowcom. Moze kiedys uda mi sie zrobic jakas fotke :D


Tytuł:
Post Wysłano: 20 maja 2007, 21:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 kwie 2007, 15:02
Posty: 29
Lokalizacja: Przemyśl

Te zdjęcia są exstra,exstra i jeszcze raz exstra jak np. to http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... b0dc2.html ciężarówka i zieleń.Takie to powinny startować w jakiś konkursach.Pozdro


Tytuł:
Post Wysłano: 20 maja 2007, 22:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 sty 2007, 0:24
Posty: 38
Lokalizacja: Przemyśl

Witaj Hiob,
mam kilka pytań odnośnie transportu nowych trucków do salonów sprzedarzy.
1) Czy pierwsza ciężarówka,która jest holownikiem dla pozostałych,spoczywających na jej siodle jest póżniej sprzedawana ze zniżka z uwagi na istniejący już przebieg?
2) Czy kierowcy obsługujący takie transporty działają na włąsną rękę czy może pracują dla wyspecjalizowanych w tym zakresie firm?
3) Co robi kierowca po dostarczeniu trucków do salonu? Wraca (może samolotem) tam skąd przyjechał?
pozdrawiam :!:


Tytuł:
Post Wysłano: 20 maja 2007, 22:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 lis 2006, 2:28
Posty: 449
GG: 1019688
Samochód: BMW M3 E90; Volvo VN780
Lokalizacja: Charlotte, NC, USA

Cytuj:
To ja dorzuce grosik...
Dzięki za dodatkowe informacje. :D

Ponieważ dziś jechałem pod słońce, a kamera na aucie prześwietla obraz w takich warunkach, zamiast niej włączyłem inną, tę w laptopie i nadawałem obraz siebie samego. Mam nadzieję, że nikt się nie przeraził. :D

Obrazek Obrazek

Jedziemy dalej. Autobus Setra w amerykańskiej wersji, stary Freightliner cabover, przyczepa kempingowa Airstream o niezmienionym od półwiecza kształcie i kilka ponadwymiarowych ładunków. Dealer motocykli Harley-Davidson gdzieś w Pensylwanii i na koniec Mini Cooper.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

To miejsce fotografowałem już kilkakrotnie, ale myślę, że warto to zrobić jeszcze raz. Reklama dźwigną handlu, a takiej reklamy nikt nie przeoczy. To dealer używanych ciężarówek w południowo-wschodniej Pensylwanii, przy autostradzie I-81. Niecodzienny widok, bo ciężarówki Swifta są jednymi z najwolniejszych na drodze. Ale nie tylko za szybkość policja zatrzymuje. Inny niecodzienny widok, Volvo VN 780 jako „Expedited Truck”, normalna ciężarówka, nie ciągnik siodłowy. Kabina chyba jest dłuższa niż część przeznaczona na przewóz towaru. Coronado zawsze dobrze wygląda. Peterbilt 362, jakiś gabaryt i Armia w drodze. Na końcu znaczek PKS na ciężarówce rodaka. Zdjęcie dziwne, bo był blisko, a ja miałem ustawione trzykrotne powiększenie w aparacie, więc nie widać nic, poza tym znaczkiem na jego sleeperze i odbiciem kontenera, którego ciągnął w bocznym lusterku.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

_________________

Moje filmy na youtube.

POZWIEDZAJ ZE MNĄ USA.

KAMERA NA MOIM TRUCKU i INTERAKTYWNA MAPA z GPS-em: truck27.com


Tytuł:
Post Wysłano: 21 maja 2007, 1:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 kwie 2007, 13:28
Posty: 21
Lokalizacja: UK

Cytuj:
Inny niecodzienny widok, Volvo VN 780 jako „Expedited Truck”, normalna ciężarówka, nie ciągnik siodłowy.
Fakt, ciekawy .
Solowka i do tego podswietlany Krzyz zamiast loga.


Tytuł:
Post Wysłano: 21 maja 2007, 8:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 lis 2006, 2:28
Posty: 449
GG: 1019688
Samochód: BMW M3 E90; Volvo VN780
Lokalizacja: Charlotte, NC, USA

Cytuj:
Witaj Hiob,
mam kilka pytań odnośnie transportu nowych trucków do salonów sprzedarzy.
1) Czy pierwsza ciężarówka,która jest holownikiem dla pozostałych,spoczywających na jej siodle jest póżniej sprzedawana ze zniżka z uwagi na istniejący już przebieg?
2) Czy kierowcy obsługujący takie transporty działają na włąsną rękę czy może pracują dla wyspecjalizowanych w tym zakresie firm?
3) Co robi kierowca po dostarczeniu trucków do salonu? Wraca (może samolotem) tam skąd przyjechał?
pozdrawiam :!:
Przepraszm, że dopiero teraz, przeoczyłem Twoje pytanie. :(

Ad 1. Nie, to nie są wielkie przebiegi w porównaniu do tego, ile ciężarówka nawinie w pierwszym miesiącu eksploatacji. Sprzedawana jest jako nowa.

Ad 2. Zajmują się tym wyspecjalizowane firmy.

Ad 3. Zależy od firmy. Niektóre opłacają wynajęcie samochodu od ostatniego miejsca dostarczenia trucków do lotniska, przelot samolotem i wynajem samochodu do fabryki po następne trucki, ale są firmy, które tylko płacą za przewóz trucków. Oczywiście te drugie płacą więcej. Kierowca w takiej firmie ma wybór, czy doczepić na końcu swoje auto, którym wróci, czy też samemu szukać transportu powrotnego, autobusem, czy samolotem. Rozmawiałem z kierowcami, którzy praktykowali każdy z powyższych sposobów.
Cytuj:
... do tego podswietlany Krzyz zamiast loga.
Tutaj jest to bardzo często spotykany symbol na ciężarówkach. W ogóle cytaty z Pisma Świętego, czy nalepki z napisami "God is my Co-Pilot" itd, itp. Ale często spotyka się też napisy, najczęsciej zrobione paluchem na brudnej naczepie, z prośbą do pań-kierowców (zwłaszcza tych młodszych, domyślam się), o pokazanie tego, czego dobrze wychowana panienka pokazywać nie powinna. :twisted: :mrgreen: :D

Parę widoczków z Pensylwanii. Napisy na plecach tej ekipy maszerującej do sprzątania śmieci z poboczy autostrady, „DOC”, nie oznaczają, że są to lekarze („Doc” to zdrobnienie od „doctor” w potocznej mowie), ale skrót od Department of Correction, wydział więzień, czy też zakładów karnych. To po prosu więźniowie pracujący na drodze. A ta dziwna ciężarówka na ostatnim zdjęciu to samochód służący do przestawiania naczep na bazach i w magazynach. Ma siodło podnoszone hydraulicznie do góry, więc kierowca może przestawiać naczepy nie podnosząc nóg. Także otwieranie szczęk siodła jest sterowane z kabiny. Jedyne więc co musi kierowca zrobić, to przypiąć wąż doprowadzający powietrze do systemu hamulcowego. Ale i to ma ułatwione, bo jego kabina ma drzwi z tyłu. Wystarczy się wychylić i podłączyć węża.


Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


Taki zaparkowany na poboczu radiowóz, tyłem do kierunku jazdy i z zapalonymi kogutami, najczęściej oznacza to, że zaraz będzie korek na autostradzie. I rzeczywiście. Miałem wtedy włączoną kamerę i niektórzy widzieli to na żywo. Korek był spowodowany usuwaniem skutków okropnego wypadku. Nie wiem, jak do niego doszło, ale jak widać na zdjęciach cała kabina ciężarówki jest osobno, a z ciężarówki została tylko rama z silnikiem.


Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Transport nowych Kenworthów, parę innych ciężarówek, troszkę widoczków i jeszcze raz betoniarka OshKosh. Policja stanowa z Nowego Jorku i most na rzece Hudson. To ta sama rzeka, która oddziela stan New Jersey od miasta Nowy Jork, ale ja tu jestem bardziej na północ, więc tu po obu stronach mostu jest stan Nowy Jork.


Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Kolejna seria zaczyna się od tego samego mostu na rzece Hudson. Autokar marki Prevost, jeszcze dwa OshKosh’e, nieoznakowany radiowóz z Connecticut i dwa interesujące samochody: Saturn Aura, który jest zmodyfikowaną amerykańską wersją Opla Vectry i Subaru SVX, interesujący samochód z lat dziewięćdziesiątych, którego nadwozie projektował Giorgetto Giugiaro z ItalDesign. Zwłaszcza ciekawie są rozwiązane okna w drzwiach tego samochodu.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Parę fotek z Connecticut, z jego stolicą, Hartford. Ta metropolia liczy milion sto tysięcy mieszkańców. Range Rover, BMW Z 3, most w Portland, Maine, stara limuzyna Lincoln Town Car i moja ciężarówka oczekująca na załadunek. Koniec trasy Atlanta-Portland i zaczyna się trasa z Maine do Denver w Colorado. Będę wiózł 20 ton poczty, a raczej tych reklamówek, które i w Polsce zaśmiecają już skrzynki pocztowe.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

_________________

Moje filmy na youtube.

POZWIEDZAJ ZE MNĄ USA.

KAMERA NA MOIM TRUCKU i INTERAKTYWNA MAPA z GPS-em: truck27.com


Ostatnio zmieniony 21 maja 2007, 14:28 przez hiob, łącznie zmieniany 1 raz.

Tytuł:
Post Wysłano: 21 maja 2007, 10:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 sty 2007, 0:24
Posty: 38
Lokalizacja: Przemyśl

Hiob,dzięki za odp. Zdjęcia bardzo ładne :!: :] A wypadek tego trucka to rzeczywiście makabryczny :shock: :(
Cytuj:
Będę wiózł 20 ton poczty
w końcu trochę cięższy ładunek :D


Tytuł:
Post Wysłano: 21 maja 2007, 14:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 lis 2006, 2:28
Posty: 449
GG: 1019688
Samochód: BMW M3 E90; Volvo VN780
Lokalizacja: Charlotte, NC, USA

Cytuj:
...
w końcu trochę cięższy ładunek :D
I z czego się cieszysz? :( :evil: Muszę to wywieź na wysokość mili nad poziomem morza. Znowu mi średnia zurzycia paliwa spadnie.

:mrgreen: :P :D

Kolejne zdjęcia. Ruszamy do Denver. Na razie jednak ciągle jesteśmy w Nowej Anglii, w Maine. Para autobusów Setra, wiosennie kwitnące drzewko, mimo jesiennej pogody i trzy radiowozy policji stanowej z Maine. I ja na parkingu między dwoma Freigtlinerami FLD 112.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Piękny, klasyczny Kenworth W 900 z 1979 roku. To jeszcze poprzedni model, z węższą kabiną i okrągłymi reflektorami. Wyjechaliśmy razem z tego parkingu, zaraz go wyprzedziłem, mimo, że mam ciężki ładunek, ale za parę minut on śmignął koło mnie i tyle go widziałem. :D

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Napis na drzwiach tej zielonej ciężarówki brzmi „Poland Spring”. To nie ma nic wspólnego z Solidarnością („Zima wasza, wiosna nasza”, hasło popularne wśród opozycji w czasie stanu wojennego :D), ani w ogóle bezpośrednio z Polską. „Spring” oznacza nie tylko wiosnę, ale i źródło i „Poland Spring” to po prostu nazwa źródła w Maine z bardzo dobrą wodą do picia. „Poland Spring” to taka nazwa jak „Muszynianka”, choć woda z amerykańskiego źródła jest dużo mniej zmineralizowana i smakuje jak zwykła woda ze studni. Poza tym biedny, zmoknięty motocyklista na BMW, kilka Porschaków różnego typu, kolejka do płacenia na zjeździe z autostrady, (prawy pas dla tych, co mają automatyczne czytniki, jak ja. Stoją ci, co płacą gotówką) i waga w truckstopie, na której sprawdzam, czy jestem legalny z tymi reklamówkami. Ważą one 19 ton, więc mam tonę zapasu do maksymalnej ładowności mojej ciężarówki. Mogę spokojnie jechać.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

_________________

Moje filmy na youtube.

POZWIEDZAJ ZE MNĄ USA.

KAMERA NA MOIM TRUCKU i INTERAKTYWNA MAPA z GPS-em: truck27.com


Ostatnio zmieniony 25 maja 2007, 5:45 przez hiob, łącznie zmieniany 1 raz.

Tytuł:
Post Wysłano: 21 maja 2007, 15:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 maja 2006, 7:14
Posty: 173

Fotki suuper. Bardzo podobają mi sie te autobusy. Oczywiście piękny Kenworth W 900, KLASYKA :shock: A co to tego wypadku to masakra :( Jak wogóle mogło do tego dojść ?? :?: :?:

_________________
B, C, D
Instruktor kat. B - 16.10.2010 r.
Instruktor Doskonalenia Techniki Jazdy kat. B - 16.09.2012 r.


Tytuł:
Post Wysłano: 21 maja 2007, 15:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 sty 2007, 0:24
Posty: 38
Lokalizacja: Przemyśl

Cytuj:
I z czego się cieszysz?
lepiej żartować niż chorować :mrgreen: :mrgreen:


Tytuł:
Post Wysłano: 21 maja 2007, 16:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 lis 2006, 2:28
Posty: 449
GG: 1019688
Samochód: BMW M3 E90; Volvo VN780
Lokalizacja: Charlotte, NC, USA

Parę dodatkowych widoczków z Connecticut i Nowego Jorku. Audi TT, nowa Setra w europejskim stylu, ale z trzema osiami, znowu przejazd przez Hartford, jeszcze jedna Vectra, tzn. chciałem powiedzieć Aura, :D Saab 93 tylko dlatego, że mi się to auto bardzo podoba i radiowóz Chevy Tahoe, który podoba mi się dużo mniej. :)

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Ta droga na horyzoncie, to ta sama autostrada, po której jadę. Zaraz tam będę. Wjeżdżamy do Pensylwanii. Ciężarówka należąca do szkoły nauki jazdy zawodowych kierowców. Ta wiosenna zieleń we wschodniej części Stanów jest niesamowita. Jakbym kiedykolwiek musiał jeździć „terenówką” i do tego ktoś by mi ją sfinansował, byłby to niewątpliwie ten samochód, Cayenne Turbo. BMW robi dobre „terenówki” do szybkich przejazdów po autostradzie, Land Rover i Jeep do trudnych przepraw w terenie, ale Porsche potrafił zrobić samochód o doskonałych właściwościach terenowych, który równocześnie doskonale czuje się na torze wyścigowym. A na koniec „pralka” na autostradzie, żeby obudzić śpiących za kierownicą kierowców, przed zbliżającymi się robotami na drodze i ograniczeniem prędkości.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


Inny rodzaj „pralki” na drodze. Te białe pasy widać, ale i słychać i wyczuwa się je na kierownicy, bo troszkę wystają ponad powierzchnię drogi i sam teren robót drogowych. Cały ruch na autostradzie jednym pasem. Zdjęcie Jeepa marnej jakości, ale zamieszczam, żeby pokazać, bo to nie jest „normalny” Cherokee, ale wersja angielska. Albo raczej pocztowa. Poczta zamówiła ich pewną partię dla listonoszy, żeby rozwożąc listy siedzieli od strony chodnika, gdzie zazwyczaj znajdują się skrzynki pocztowe. Stary, wyścigowy Mustang, autobus MCI i strażacka drabina z kabinką dla drugiego kierowcy z tyłu pojazdu kończą tę serię zdjęć i ten dzień. Wjeżdżam do Ohio i idę spać.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

_________________

Moje filmy na youtube.

POZWIEDZAJ ZE MNĄ USA.

KAMERA NA MOIM TRUCKU i INTERAKTYWNA MAPA z GPS-em: truck27.com


Tytuł:
Post Wysłano: 21 maja 2007, 20:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 kwie 2007, 21:03
Posty: 3

Hiob, masz tam w zapasie jakieś zdjęcia? Widzę, że na "Fotosiku" pojawiły się interesujące gabaryty... ;) :twisted: :mrgreen:


Tytuł:
Post Wysłano: 21 maja 2007, 21:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 lis 2006, 2:28
Posty: 449
GG: 1019688
Samochód: BMW M3 E90; Volvo VN780
Lokalizacja: Charlotte, NC, USA

Cytuj:
Hiob, masz tam w zapasie jakieś zdjęcia? Widzę, że na "Fotosiku" pojawiły się interesujące gabaryty... ;) :twisted: :mrgreen:
Jasne, że mam. :D :) Oto następna porcja fotek:

Ciąg dalszy opisu trasy do Denver. Zanim poszedłem spać, zobaczyłem na poboczu interesujące ponadwymiarowe ładunki. Kierowcy odpięli je tutaj, być może czekając na eskortę i zapewne pojechali coś zjeść, zatankować i umyć się, a ja skorzystałem z okazji, by je dokładnie obfotografować. Jeden jest w miarę „normalny”…:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


… ale ten drugi ma niezwykle rozwiązane łączenie elementów naczepy, warstwowo nakładanych na siebie, jak domek z kart. Z tym, że to dużo solidniejszy domek, niż ten z kart. Ciężar z środkowego elementu naczepy, na którym spoczywa ładunek, przenoszony jest do tyłu wygiętym pałąkiem, który opierają się na ramie zakończonej trzema osiami o podwójnych kołach. Przód tej ramy spoczywa na wózku, mającym sześć osi. Odpowiednio dobrane punkty połączenia tych elementów powodują, że każda oś przyjmuje podobny ciężar. Przód naczepy też spoczywa na ramie, która ma z tyłu trzy osie, ale z przodu leży na drugiej, podobnej ramie z trzema osiami w jej tylnej części. Przód tej ramy opiera się o siodło ciągnika, który może mieć także kilka osi. W sumie cały zestaw może mieć do 20 osi i 78 kół.


Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


Na drugi dzień rano, jak tylko te sympatycznie wyglądające pieski usunęły się z drogi, (nie to, żebym miał coś przeciw Rottweilerom, sam miałem suczkę tej rasy, która była najukochańszym i najłagodniejszym psiakiem na świecie, ale po co kusić licho? ;) ) poszedłem jeszcze raz pstryknąć więcej zdjęć tych gabarytów. Wiem, jak bardzo takie zdjęcia są popularne. Widzicie, jak Wasz korespondent poświęca się dla Was? Wcześniej jeszcze tylko kilka fotek z parkingu, gdzie spałem.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Więc teraz kolejna seria zdjęć… szkoda tylko, że nie ma ciągnika. Z ciężarówką z przodu tego ładunku, zestaw ten wyglądałby dużo lepiej.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Tylko… kto powiedział, że tego nie da się naprawić? Przecież ja mam ciągnik… A więc wystarczy zrzucić swoją naczepę i podpiąć się do tego ładunku. A potem wysłać zdjęcie do Volvo (co właśnie zrobiłem). Może zostanie znowu „Ciężarówką miesiąca”? Zależy, jak oddacie Wasze głosy ;) :D. I tapetka byłaby interesująca z takim zestawem… Pozdrawiam. :D :)

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

_________________

Moje filmy na youtube.

POZWIEDZAJ ZE MNĄ USA.

KAMERA NA MOIM TRUCKU i INTERAKTYWNA MAPA z GPS-em: truck27.com


Tytuł:
Post Wysłano: 21 maja 2007, 21:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 maja 2006, 7:14
Posty: 173

Bardzo mi sie podoba ta fotka http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 2e352.html :) Co to tego gabarytu to sprytnie to wymyśliłeś :) A fotki z tą naczepką naprawde robią wrażenie :shock:

_________________
B, C, D
Instruktor kat. B - 16.10.2010 r.
Instruktor Doskonalenia Techniki Jazdy kat. B - 16.09.2012 r.


Tytuł:
Post Wysłano: 21 maja 2007, 22:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 paź 2006, 20:52
Posty: 196
GG: 90800
Samochód: Romet V8 4.3 TDI
Lokalizacja: POS

Ładnie to się tak do cudzych naczep podpinać ??

Pierwsze widzę taką naczepę, ale po dokładnych oględzinach jestem skłonny zaryzykować stwierdzenie, że po jej złożeniu to ma ona max 6 osi. U nas raczej się takiego cudu techniki nie spotka.

P.S. Raczej nie podołał byś tej naczepie, bo jeśli dobrze obserwuję Twoją relację z USA to hydrauliki w ciągniku nie masz ??

_________________
Tiry na tory, lokomotywy w pokrzywy
Jeśli nie chcesz wiedzieć jak rozpocząć inwestowanie w trakcie studiów i zapewnić sobie finanse na całe życie to nie klikaj....
Tutaj też nie klikaj :)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 41 z 49 [ Posty: 963 ] Przejdź na stronę Poprzednia 139 40 41 42 4349 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: