Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 20 maja 2007, 10:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 wrz 2006, 15:09
Posty: 16
Lokalizacja: Piaski (PGS)

Witam

Mam problem z podniesieniem kabiny w fh 16.Problem polega na tym zamki otworzą sie siłownik wyjdzie do pewnego momentu i następnie nie che dalej sie wysunąć.Siłownik był po regeneracji rozkręcając pompkę nie natrafiliśmy na nic zepsutego. Proszę o pomoc i z góry dzięki Tomkoski :D

_________________
Pomyśl!-jutro może nie byc rana!!!


Tytuł:
Post Wysłano: 20 maja 2007, 12:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 wrz 2006, 9:45
Posty: 176
Samochód: FH 12 420
Lokalizacja: K-raków T-arnów A-meryka

Najprawdopodobniejsze jest zapowietrzony układu podnoszenia kabiny.

_________________
Dostał funkcje i głupieje...


Tytuł:
Post Wysłano: 21 maja 2007, 19:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 mar 2007, 18:56
Posty: 99
Lokalizacja: Szczytno

Dolewałeś oleju??Jak przestanie Ci podnosić to sprubuj dolać.

_________________
Bo dory Bóg zrobił co mógł,a teraz trzeba fachowca!!


Tytuł:
Post Wysłano: 22 maja 2007, 14:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 kwie 2006, 18:42
Posty: 227
Lokalizacja: MAŁOPOLSKA

Niom ten układ raczej sie sam odpowietrza:) więc sprawdź poziom płynu oraz dźwignia musi być do oporu w pozicji "podnoszenia gabiny".
POZDRAWIAM

_________________
Mój uśmiech jest bezcenny za wszystkie inne zapłacisz kartą VISA :):)
>>>>V8POWER<<<<
MOC JEST BOGIEM PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM QUATTRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ


Tytuł:
Post Wysłano: 22 maja 2007, 14:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 wrz 2006, 15:09
Posty: 16
Lokalizacja: Piaski (PGS)

Układ nie jest zapowietrzony na 100 % Poziom Płynu jest jak najbardziej w porządku . Kolego Sewex dźwignie ta mamy w pozycji o której mówisz i następuje podniesienie kabiny zamki sie otworzą ale po dłuższym pompowaniu siłownik wysuwa sie i następnie wsuwa z powrotem.Orientuje sie ktoś może jaki element pompki może być za to odpowiedzialny ??


Pozdrawiam Tomek

_________________
Pomyśl!-jutro może nie byc rana!!!


Tytuł:
Post Wysłano: 22 maja 2007, 17:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Cytuj:
ale po dłuższym pompowaniu siłownik wysuwa sie i następnie wsuwa z powrotem.
Jeśli przy pompowaniu siłownik się najpierw wysuwa a następnie gdy nadal pompujesz wraca, to oznacza że nie jest to siłownik do tego auta. Mieliśmy coś takiego w Scani "4"


Tytuł:
Post Wysłano: 22 maja 2007, 18:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 wrz 2006, 15:09
Posty: 16
Lokalizacja: Piaski (PGS)

Być może jest jest tak jak mówisz kolego Adek ale czy to możliwe żeby sie tak działo słownik to siłownik i nie widzę żeby miło różnicę czy to jest od tego auta jeśli siłownik pasuje na długość i ma odpowiednie ciśnienie to nie wiedzę przeszkód aby nie podnosił kabiny.

_________________
Pomyśl!-jutro może nie byc rana!!!


Tytuł:
Post Wysłano: 22 maja 2007, 22:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Ale może mieć różnicę w wysówie, porównaj go dokładnie ze starym. W Scani właśnie tak było i musieliśmy wymienić jeszcze raz siłownik.


Tytuł:
Post Wysłano: 26 maja 2007, 13:12

A może pompka jest już słaba i nie daje odpowiedniego ciśnienia w naj cięższym momencie


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: