Orginalny Silver-ek różni się przedewszystkim od pozostałych wersji nie tylko kolorem,bo widać auta w tej wersji zarówno czerwone,czarne,jaki niebieskie...Prawdziwy SILVER CAB charakteryzuje się jedną ważną nalepką obok etykietki z mocą silnika-nalepka z napisem SILVER CAB...
W środku jest już trochę łatwiej go rozpoznać bo posiadał on jako jedyna wersja:wstawki imitujące aluminium na tablicy rozdzielczej,rękojesci dzwigni zmiany biegów,kierownicy...Posiadał także dywaniki z wytłoczeniami nazwy specjalnego modelu i charakterystyczną tapicerkę z wstawkami z czarnej skóry,której nie podsiadał wczesniej żaden FH(oprócz XL-70,ale tam było połaczenie z zółtym kolorem tapicerki,a tutaj mamy ciemny,szary welur)...Podobnie jak Globetrotter XL-70,Silver CAB-a charakteryzowały też 2 pneumatyczne,elektrycznie sterowane fotele...Ogólnie to łatwo jest rozpoznac Silver Cab-a,ale w środku...Z zewnątrz juz troche gorzej...