Cytuj:
Witam dawno mnie tu nie było ale ja robie tak ze po wykozystaniu 9 h jazdy wyciagam tacho i wkałdam dopiero nowe po wykreceniu pauzy 11h lub 9h, w trakcie pauzy moge podjechac pod rampe pod rozładunek załadunek
w ten sposób nikt sie do nas nie przyczepi. pauze trtzeba jakoś puzniej wyrysować słyszałem ze na odwrocie mozna. moze to ktos wyjasnić
dolaczam sie do tego pytania bo mnie zawsze uczono ze tarczka za tarczka a teraz w firmie mam taka sytuacje : kierowcy wyjmują tarczki po przyjezdzie na baze i wkladaja je nastepnego dnia rano efekt jest taki ze czas pracy ladnie udokumentowany a odpoczynek wogole
sa oni zatrudnieni w panstwowej firmie i mowią ze oni mogą pracowac tylko po 8 godzin dziennie i nie potrzebują tego dokumentowac
mi chodzi o to ze jakby byla jakas kontrola w firmie zebym za to nie beknol
ja jak jezdzilem to zawsze mialem udokumentowane pauzy czy to dzienne czy likendowe wiadomo zagranica a oni smigaja po kraju
nie chce wmawiac im glupot stad pytanie