Cytuj:
otóż pojazd zjeżdżając z góry poprzez obracające się koła napędzające przekazuje moment obrotowy silnikowi. wtedy można odciąć przewód paliwowy, odkręcić zbiornik z paliwem, zapchać filtr paliwa, wykręcić wtryskiwacze, wyjąć tłoki z korbowodami, a wał korbowy będzie się obracał. co prawda gdy koła przestaną się kręcić silnik stanie, ale od tego są elektroniczne systemy zasilania. w czasie kiedy moment obrotowy jest przekazywany w odwrotną stronę niż normalnie, czyli od kół do silnika zasilanie paliwem jest odcinane.
Prosze to zaraz na zawsze zrozumiec i skonczyc dyskusje na temat "spalanie a zjazd z gorki" ,a ci ktorzy nie moga/nie chca zrozumiec
niech przyjma to jako DOGMAT .
Wracajac do chamulcow ....tarczowe zapewne sa lepsze zwlaszcza wentylowane tylko zastanawia mnie czy nie latwiej sie przegrzewaja..
poniewarz matarialuy w tarczy jest mniej niz w bebnie i mniej ciepla
moze pochlonac , a tak na marginesie pare razy z kolega wymienialem
klocki przy osobowkach z tarczami wentylowanymi i wiecie ci ...z tej calej
"wentylacji " zostalo tylko wspomnienie gdyz ... od strony wewnetrznej
szparki byly calkiem zaklejone blotem ... ot takie z zycia wziete
nie wiem czy czesto sie tak zdarza z tarczami ...
_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych
Nowy Sącz i okolice - Zapraszam
DPTacho.pl