Autor
Wiadomość
Tytuł: Iveco Strator
Post Wysłano: 26 wrz 2007, 8:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Jak widać jest to Stralis z noskiem.Muszę powiedzieć, że to auto nie przypadło mi do gustu.Jaki będą w nim śliniki?-pytasz-nie wiem na razie nie ma info na ten temat.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
źródło truckstar.nl
tutaj macie troszkę nowych fotek:
http://www.bouwmachineforum.nl/forum/vi ... torder=asc

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Tytuł:
Post Wysłano: 26 wrz 2007, 11:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 22:58
Posty: 527
Lokalizacja: mlp

Wygląda mi to na europejską wersję IVECO POWERSTAR który sprzedają w australii i nowej zelandii. W sumie to podoba mi się gdyby nie to wnętrze..


Tytuł:
Post Wysłano: 26 wrz 2007, 16:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lip 2007, 8:31
Posty: 14

nie dawno przestali produkowac slynna Scania serii T bo im juz sie to poprostu nie oplacalo, wiec moze zamiast niej nastepca ciagnika z "noskiem" na Europe zostanie te Iveco, chociaz mnie osobiscie sie nie podoba, jakos to tak nie pasuje :/


Tytuł:
Post Wysłano: 26 wrz 2007, 20:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 sie 2007, 17:09
Posty: 86
Lokalizacja: WLKP.

Ja osobiście nie jestem przekonany do ciężarówek z "nosem", ale to iveco jest git :lol:.Jest to kontynuacja , ponieważ już kiedyś wychodziły takie iveca,chyba, ze to jest tak jak ze stralisem II . :wink:


Tytuł:
Post Wysłano: 03 paź 2007, 23:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1364
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Ten model był już wcześniej na rynku i to nawet tak samo się nazywał.To jest poprostu jego modernizacja(w sumie moim zdaniem udana) i nawiązanie do nowego STRALIS-a.Takie ciężarówki w starszej wersji(praktycznie niczym się nie różniące z zewnątrz) widziałem już pod patelniami w Holandii w tamtym roku i gdzieś nawet mam test tego auta w której zagranicznej gazecie...

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Tytuł:
Post Wysłano: 03 paź 2007, 23:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 lis 2005, 12:42
Posty: 471
Lokalizacja: KACZOGRÓD

Poprzednia wersja nazywała się Powerstar.

_________________
http://kubamich1-kubamich1truckmodelsfa ... gspot.com/


Tytuł:
Post Wysłano: 04 paź 2007, 2:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1364
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

A własnie kolego że nie bo sprawdzałem w gazecie i nazywa się również STRATOR.Ma w środku jeszcze starszą tapicerke-tą niebieską,zegary jak w starszym Stralisie,lusterka też ma jak w starszej wersji i ma silnik 540 Euro-3 także nie jest to Power Star,no chyba że na rynek holenderski(bo auto które mam opisanie w ''Truckerze'' jest na blachach NL) zamiast oznaczenia Power Star było Strator... :wink:

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Tytuł: Re:
Post Wysłano: 20 lut 2008, 21:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 paź 2007, 16:52
Posty: 164
GG: 0

Można to Iveco kupić w Polsce już???


Post Wysłano: 28 mar 2008, 12:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 mar 2006, 0:33
Posty: 295
GG: 0
Lokalizacja: z nienacka

raczej wątpię czy w Polsce będzie dostępny ten samochód... a tak w ogóle czy to nie jest tak, że jest to auto przeznaczone na rynek na antypodach?? I nie na takiej zasadzie, że jakiś podwykonawca bierze Stralisa i przerabia go na Stratora?? bo właśnie coś takiego gdzieś mi się o uszy obiło... ale pewien nie jestem...


Post Wysłano: 28 mar 2008, 15:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lut 2007, 22:55
Posty: 527

Bardzo ładne auto zachowujące cechy typowego europejczyka, i jednocześnie mające amerykański styl.

Obrazek

www.google.pl


Post Wysłano: 28 mar 2008, 17:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1588
Lokalizacja: Brzesko

Ten samochód nie jest produkowany przez IVECO! Zajmuje się tym firma Schouten (dealer Iveco w Holandii). Kupują normalne Iveca, maski i kilka elementów w Australii i u siebie je przerabiają.

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Post Wysłano: 29 mar 2008, 1:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 mar 2006, 0:33
Posty: 295
GG: 0
Lokalizacja: z nienacka

To z tego wychodzi, że miałem rację :).


Post Wysłano: 03 sie 2008, 11:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 kwie 2008, 14:16
Posty: 362
Lokalizacja: Leszno

Obrazek
Obrazek
Źródło: Dysk, a wcześniej pendrive kumpla :D


Post Wysłano: 04 sie 2008, 22:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 lip 2008, 10:25
Posty: 99
GG: 0

Tak jak kolega napisał. Ten iveco jest modyfikowany przez holenderskiego dilera, maska pochodzi z iveco australia. Z tego co wiem to jest on ok 300kg cięższy od stralisa. Ogólnie mi się on podoba, jest on ratunkiem dla modeli z dziobami.


Post Wysłano: 08 sie 2008, 17:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 sty 2008, 22:28
Posty: 30
GG: 6193997
Samochód: Iveco Stralis e5 450
Lokalizacja: Opalenica

NO CIEKAWE AUTKO :P ciekawe kiedy wypuszczą serię 2 z nowymi lampami :p bo ten wygląda jak stralis 2 ale ze starymi lampami pomyłka jakaś składak z resztek odpadów:P


Post Wysłano: 28 lut 2009, 0:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 sty 2009, 1:40
Posty: 109
GG: 1
Samochód: Scania 124L
Lokalizacja: TOS

Według mnie Strator jest wizualnie ładniejszy od Scani T. A mam pytanie: bo w Europie są ograniczenia długości zestawów, a taki Strator jest przecież dłuższy od standardowego ciągnika, więc jak dodamy naczepę do przekroczymy normę. Dlatego czy mając taką ciężarówkę nie będziemy mieć żadnych problemów??

_________________
PJ wystarczające do prowadzenia zespołu pojazdów.


Post Wysłano: 28 lut 2009, 12:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lis 2006, 18:57
Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna

Cytuj:
Według mnie Strator jest wizualnie ładniejszy od Scani T. A mam pytanie: bo w Europie są ograniczenia długości zestawów, a taki Strator jest przecież dłuższy od standardowego ciągnika, więc jak dodamy naczepę do przekroczymy normę. Dlatego czy mając taką ciężarówkę nie będziemy mieć żadnych problemów??
A czemu miałbyś mieć problemy? Posiadanie takiego ciągnika nie jest zakazane. Problem byłby, gdybyś podpiął do niego naczepę 13.6m i do kontroli zatrzymałoby Cię ITD lub policja.

_________________
Solaris Urbino 18 '17


Post Wysłano: 28 lut 2009, 14:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 sty 2009, 1:40
Posty: 109
GG: 1
Samochód: Scania 124L
Lokalizacja: TOS

No właśnie o to chodzi, że jak bym potpioł naczepe 13,6m...........

_________________
PJ wystarczające do prowadzenia zespołu pojazdów.


Post Wysłano: 28 lut 2009, 16:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 kwie 2008, 14:16
Posty: 362
Lokalizacja: Leszno

podpiął*

Gdybyś podpiął to miałbyś problemy bo zestaw przekraczałby dopuszczalną długość.


Post Wysłano: 28 lut 2009, 17:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2008, 12:21
Posty: 488
Samochód: DAF XF 106.460
Lokalizacja: Rybnik

Więc, pozostaje Ci tylko silos lub wywrtotka.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: