Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 28 paź 2007, 11:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2007, 10:29
Posty: 4

Witam. Jestem początkującym transportowcem mam scanię 124L 400 '98, jest w dobrym stanie silnik nie kopci i dobrze chodzi, jest jednak jakiś problem mianowicie do 1600 obrotów brakuje jej mocy, jest słaba, silnik dziwnie chodzi, dopiero po 1600 dostaje mocy, silnik chodzi dobrze i wszystko jest ok., turbo włącza się przy 1200, silnik nie kopci, wymienione filtry paliwa i powietrza, przejechałem nią ok. 3 tys. km, tankowałem na kilku stacjach (Stell, orlen).
Proszę o jakieś sugestie co to może być, w serwisie nie byłem chciałem uzyskać jakieś info przed wizytą tam. dzięki

[ Dodano: Nie, 28.10.2007, 19:35 ]
chciałem jeszcze dodać, że jak auto chwilę postoi na wolnych obrotach to po wciśnięciu gazu braku mu reakcji tzn dostaje gazu po kilku sekundach.


Tytuł:
Post Wysłano: 28 paź 2007, 21:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

no a EDC sie nie swieci czasami ? (jest w ogole zarowka wsadzona ?).
Trzeba by sprawdzic turbosprezarke, szczelnosc intercoolera, potencjometr gazu, moze cos tam w pompie sie przycina, pompka zasilajaca paliwa- jakie cisnienie daje na wolnych, zaworek przelewowy ? Chyba jednak bez wizyty w serwisie sie nie obejdzie. Najlepiej podlaczyc pod komputer i sprawdzic wszystko.


Tytuł:
Post Wysłano: 29 paź 2007, 12:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 lip 2007, 18:41
Posty: 84

Sprawdzi przewody między filtrami, a ręczna pompką na czasami zbiera syf na tych złączkach które przykręca się śrubami w których są dziurki z boku. Ewentualnie czujnik na wieńcu zębatym (albo brak jednego ząbka na nim bo to też może powodować) ale to raczej wtedy brakuje mocy w górnym zakresie obrotów.


Tytuł:
Post Wysłano: 29 paź 2007, 13:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2006, 17:50
Posty: 76

Skupiłbym się na błyskach lampki EDC. To może naprowadzić choć nie zawsze. Być może to czujnik ciśnienia doładowania. On nie generuje usterek w układzie EDC. Czy przypadkiem nie zdarza się tak że po wyłączeniu zapłonu silnik ma tendencje przez kilka sekund do pracy? Być może zawór elektromagnetyczny pompy wtryskowej kończy swój żywot. Srawdź czy są kody błędów w EDC to na początek.


Tytuł:
Post Wysłano: 30 paź 2007, 19:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2007, 10:29
Posty: 4

witam ponownie
dziekuję za trafne diagnozy, byłem w serwisie i wyminiono mi czujnik prędkości obrotowej na kole zamachowym, EDC i autko chula, jeszcze raz dzięki :D


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: