Teoretcznie w przepisach jest 18.75m, jednak w praktyce bywa różnie, gdy wieziesz 3 auta to czesto gdy masz wysokie auto na samochodzie i trzeba nim zjechac dalej za os napedową by było niżej to trzeba rozsunać dyszel (mowa o przyczepie na obrotnicy, w tandemie nie ma tego problemu)
po to aby na zakretach auta sie nie spotkały,
podobnie sprawa sie ma na przyczepie gyd na koncu ma sie wysokie auto to trzeba zjechac nim najdalej jak sie da wiec trzeba wysunąc tzwn. szuflade z tyłu przyczepy lub opuscic takie krótkie najazdy
(długość ok.1.00m) i wtedy robi sie nam zestaw 20.00m i teoretycznie potrzeba zezwolenia.
Zestawy 3+3 sotoswane sa pod wieksze ładunki, prosty przykład zwykłe auto 4x2 do przewozu auta ma ładownosci 8-9 ton, wiec aby przewiezc
2 ciagniki rolnicze wazace po 6 ton kazdy potrzeb dodatkowej 3 osi lub czesto stosowane sa osie 5tonowe na kołach 17.5' zajmuja mniej miejsca sa tansze a zapewniaja odpowiedna ładownosc auta
Podobnie rzecz sie ma do 4 paków, gdy na auto ładuje sie 2 ciagniki siodłowe i podobnie na przyczepe , wtedy musi byc 3+3 pełowymiarowe osie
w przepisach europejskich dopuszczone sa takie rzeczy jednak
w Polsce masa zestawu nie moze przekraczac 42 ton (44ton) niezaleznie czy ma 5 czy 6 osi,
a zestaw 3+3 osie z zaladowanymi 4 ciagnikami siodłowymi waży
ok. 47-48ton
_________________
- szybciej , szybciej...
-... i tak powoli będą Cię wynosić...
--------------------------------------------------------------------------------------------
SPRZEDAŻ SAMOCHODÓW, NACZEP : http://www.nego.otomoto.pl