Strona 10 z 33 [ Posty: 655 ] Przejdź na stronę Poprzednia 18 9 10 11 1233 Następna
Autor
Wiadomość
Tytuł:
Post Wysłano: 10 lis 2007, 23:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 lis 2007, 19:39
Posty: 4
Lokalizacja: sie biora dzieci

Nigdy niebyłem we wnętrzu scanii r dlatego mam pytanie jakie jest to łóżko dole chodzi mi o szerokość mam pare zdjęć ale ze zdjęć niemożna zawile wywnioskowac bo są robione pod złym kątem i zdają sie bardzo wąskie.


Tytuł:
Post Wysłano: 11 lis 2007, 1:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2006, 12:05
Posty: 35

Z tego co podaje Scania dolne łózko ma wymiar 800x2050


Tytuł:
Post Wysłano: 11 lis 2007, 11:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 lis 2007, 19:39
Posty: 4
Lokalizacja: sie biora dzieci

Bo tak jak jest np. u mnie w Scani(4) to kładzie sie prawe oparcie fotela i łózko nie blokuje ruchów.A w R jak sie tych rozkładanych części nie rozłoży to jest bardzo wąsko a nie w każdej to jest (chyba zależy jak zamówisz)

Popracuj nad ortografia/ Denis


Tytuł:
Post Wysłano: 11 lis 2007, 15:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 maja 2005, 11:48
Posty: 201

Mniej więcej tak wygląda dolne łóżko :wink:
Obrazek Obrazek


Tytuł:
Post Wysłano: 11 lis 2007, 19:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 lis 2007, 19:39
Posty: 4
Lokalizacja: sie biora dzieci

A posiadasz może informacje do tyczace rozmiarów wyra ale bez tych rozłożonych części.Bo ogulnie to 80cm(to wiem)ale jak sie te elementy rozepnie czy cos tam to sie szerkosc zmniejsza i ten wymiar mnie bardzo interesuje.

ogÓlnie / Długi


Tytuł:
Post Wysłano: 11 lis 2007, 19:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 paź 2007, 16:52
Posty: 164
GG: 0

koledzy jak scanie R-ki z początku produkcji sprawują się mam na myśli 2004 i początek 2005r???


Tytuł:
Post Wysłano: 18 lis 2007, 14:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1362
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Panowie mam ciekawą nowinę.Przeglądałem ostatnio na stacji jakąś niemiecką gazetę o transporcie i był tam artykuł o silnikach Scanii XPi.I pisało że najprawdopodobniej w przyszłym roku Scania zaprezentuje najmocniejszy motor z rodziny XPi-V8 o mocy 700km i momencie 3300Nm!!!I znów napewno będziemy mieli szwedzki pojedynek gigantów mocy... :mrgreen:

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Tytuł:
Post Wysłano: 18 lis 2007, 15:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2006, 17:50
Posty: 76

Cytuj:
Panowie mam ciekawą nowinę.Przeglądałem ostatnio na stacji jakąś niemiecką gazetę o transporcie i był tam artykuł o silnikach Scanii XPi.I pisało że najprawdopodobniej w przyszłym roku Scania zaprezentuje najmocniejszy motor z rodziny XPi-V8 o mocy 700km i momencie 3300Nm!!!I znów napewno będziemy mieli szwedzki pojedynek gigantów mocy... :mrgreen:
XPI nie zadziała na silniki z rodzniny V tak jak nie istniał układ HPI dla V-ek. A to z prostego powodu ponieważ sterowanie układem wtrysku jest podzielone na rzędy cylindrów 1-2-3 i 4-5-6. Analogicznie XPI ma zastosownie jedynie do rzędowych silników 5 i 6 cylindrowych. Natomiast jeżeli chodzi o moce silników to Scania nie musi się ścigać z Volvem bo 14 litrowe silniki o mocy ponad 800 KM są produkowane od dawna tylko nie mają one zastosowania w pojazdach użytkowych. Niewiele osób wie o tym że Scania także produkuje silniki do jednostek pływających i gdyby tylko istniało takie zapotrzebowanie to spokojnie na podstawie tego samego silnika co w ciężarówce można stworzyć napęd o mocy przekraczjącej 1000 KM. Dla przykładu silnik Scania jest zamontowany na żaglowcu "Fryderyk Chopin". Pozdrawiam


Tytuł:
Post Wysłano: 18 lis 2007, 15:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1362
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Kolego akurat trzymam na kolanach tą gazete(jednak ją kupiłem :> ) i widze w artykule dokładnie swoimi oczami(a jeszcze na nie nie narzekam... :mrgreen: ) znaczek V8 na papierze...Dokładnie pisze tak:

Der kunftige V8 von Scania wird gut sein fur rund 700PS und satte 3300Nm Drehmoment.Auch dort durften XPI,groBerer Hubraum(dann also knapp 17Liter) zweistufige Abgasruckfuhrung sowie variable Turbos kommen.Knackpunkt beim V8:Die heutigen Basiskuhler werden nicht genugen.Es muss Platz fur zusatzliche Kuhlkapazitat geschaffen werden...

zródło z niemieckiej gazety Trucker.Jeśli ktoś zna lepiej niemiecki to mógłby to przetłumaczyc i uchylić rąbka tajemnicy bo mi się nie chce ''walczyć'' z translatorem... :mrgreen:

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Tytuł:
Post Wysłano: 23 lis 2007, 21:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
chodzi o moce silników to Scania nie musi się ścigać z Volvem bo 14 litrowe silniki o mocy ponad 800 KM są produkowane od dawna tylko nie mają one zastosowania w pojazdach użytkowych. Niewiele osób wie o tym że Scania także produkuje silniki do jednostek pływających i gdyby tylko istniało takie zapotrzebowanie to spokojnie na podstawie tego samego silnika co w ciężarówce można stworzyć napęd o mocy przekraczjącej 1000 KM. Dla przykładu silnik Scania jest zamontowany na żaglowcu "Fryderyk Chopin". Pozdrawiam
Hmm kolego a czy wiesz, że i Volvo produkuję potężne silniki do łodzi? np 12 litrowy potwór o mocy 675 koni, a są i większe silniki które mają powyżej 2000 koni.Wyścig "zbrojeń" trwa i zapewne Scania zaprezentuje nową gamę silników przez co zmusi konkurencję do pokazania swoich zdobyczy.Robi się ciekawe jednak ja czekam na jedną premierę i mam nadzieję, że się nie rozczaruję.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Tytuł:
Post Wysłano: 23 lis 2007, 21:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

A na jaką premierę wyczekuję Levuss?


Tytuł:
Post Wysłano: 23 lis 2007, 21:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Nowej wersji autka które mam w sygnaturze i mam nadzieję, że długoletnie oczekiwanie nie przyniesie mi goryczy.

Łukasz a skąd masz dane na temat silnika Scanii legitymującego się mocą 440km zasilanego XPI'kiem?

Już znalazłem, nowe XPI wygląda dbd, najmocniejsza jak na razie oficjalna wersja będzie emitować 480 źrebaczków :wink:

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Tytuł:
Post Wysłano: 23 lis 2007, 22:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lis 2007, 1:29
Posty: 21
Lokalizacja: 3-miasto

Wy tu mówicie o marnych 2000 koniach, Man ma zlecenie na wyprodukowanie silniku bodajże o mocy cos kolo 150 000 koni do jakiegos statku. To jest dopiero moc.

Tylko że koledzy mówią o pojazdach na kołach a nie o silnikach do statków. Przecież wiadomo że są większe silnik do statków niż 150 000 KM /AdekS


Tytuł:
Post Wysłano: 24 lis 2007, 14:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Nie jestem trochę w temacie, ale w Amiens na zał. widziałem R z oznaczeniem 440. Nie wiem co to za motory, więc się nie wypowiadam. :wink:


Tytuł:
Post Wysłano: 24 lis 2007, 14:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 wrz 2006, 16:50
Posty: 1136

To nowe silniki XPi. Norma Euro5 została uzyskana bez użycia mocznika. Scania tak jak Vovlo dodała po 1 litrze na silnik i 20 koni przybyło czyli spotkamy teraz silniki 400, 440, 480. W tym temacie masz więcej info (ostatni post) viewtopic.php?t=10735


Tytuł:
Post Wysłano: 25 lis 2007, 14:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2006, 17:50
Posty: 76

Łukaszu szacun zwracam honor. :wink: użycie układu common-rail oraz układu XPI nie musi być niczym ograniczone i zapewne w przyszłości będą i te silniki w układzie V. Platforma nowych silników będzie wprowadzona w Polsce w połowie przyszłego roku ale niestety pojazdy z tym silnikiem będą droższe o jakieś 10 000 Euro od równoległych jednostek. Sam jestem ciekaw jak będzie ten silnik pracował i zachowywał się w naszych realiach... Wiecie co mam na myśli jakość paliwa i takie tam :) Silnik ten jest już w Nadarzynie w sekcji działu szkoleń. Od dawna oczywiście można go oglądać już w Szwecji. A z tą mocą to nie ma wielkiej filozofii Panowie. Zmiana o 20 kM w jedną lub w drugą stronę można skonfigurować np. zmianą jednostki EMS i turbiną lub zmianą końcówki ropylającej wtryskiwacza. Tylko musi to być ekonomicznie uzasadnione w dalszej eksploatacji. Nota bene silniki 440 kM już istnieją w serii R od jakichś 3 lat tylko nie jest to populacja zbyt liczna.


Tytuł:
Post Wysłano: 25 lis 2007, 15:09

W tym roku na Makaronii mialem okazje zasiasc do Scakanki byla to nowa eRka w high line to jesli chodzi o schowki to szalu nie ma a nawet jest tragicznie:/ Juz nowy premium ktorym jechalem kursa ma wiecej schowkow


Tytuł:
Post Wysłano: 25 lis 2007, 15:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 lis 2007, 19:58
Posty: 121
GG: 5348040
Lokalizacja: Piła

Masz rację kolego "Komandor". W Topline jest trochę więcej miejsca ale też nie za dużo. Mogliby zrobić większy schowek pod łóżkiem. Mój tata twierdzi że pod względem schowków to ma tyle samo miejsca co w Dafie XF95 Space Cab.


Tytuł:
Post Wysłano: 25 lis 2007, 17:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2006, 12:05
Posty: 35

Z tego co pisze w specyfikacji starych "nowych" V8 dla Euro5 czyli 560KM i 620KM już jest w nim system XPi tylko norma Euro5 uzyskiwana nadal z AdBlue


Tytuł:
Post Wysłano: 25 lis 2007, 20:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
W tym roku na Makaronii mialem okazje zasiasc do Scakanki byla to nowa eRka w high line to jesli chodzi o schowki to szalu nie ma a nawet jest tragicznie:/ Juz nowy premium ktorym jechalem kursa ma wiecej schowkow
Fakt faktem, ze Highline jest ciasne, ale Topline?? to już czołówka jest nie pamiętam 2 albo 3 miejsce pod względem obszerności kabiny zwracam honor jeśli twój tato ma ponad 210cm i nie może się wyprostować w kabinie.Ja jeszcze nie spotkałem nikogo narzekającego na niedostatek miejsca w Topline. (Zawsze musi być ktoś pierwszy :D )

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 10 z 33 [ Posty: 655 ] Przejdź na stronę Poprzednia 18 9 10 11 1233 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: