Ja również potwierdzam że w I serii Actros-a były stosowane silniki 460km(dokładnie chyba od 2002r pod koniec produkcji...).Gdy pracowałem w STRABAG-u to jechałem kiedyś z szoferem z RICO własnie takim Actrosem z płaską podłogą i silnikiem 460km o przebiegu około 200000km.To były początki firmy RICO w budownictwie w PL i sprowadzali początkowo dobrze wyposażone kilkuletnie zestawy (tamten akurat miał 3lata)-no wersja z lodówką,pełnym automatem,drewnem,full elektryką raczej rzadko trafia pod wywrotkę...
Na te ''wanny'' często trafiało ponad 35t ładunku i taki zestaw przebywał około 25km od zaladunku do rozładunku co po Polsce oscylowało spalaniem rzędu 37-45l/100km...
A co do MPII to z opinii słyszanych przez kierowców to raczej silniki 440,460 czy 500km palą podobnie,no może różnica litra-ale nie słyszałem od kierowców żeby żaden przekroczył 36l/100km...