Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 29 sty 2008, 22:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 paź 2007, 13:26
Posty: 67

jak w temacie auto szybko łapie natomiast nie pali na wszystkich garach. nierówno pracuje ... po jakichś 30 sekundach telepaczki jest dobrze potem ciepła już chodzi idealnie..serwis przeglądał układ paliwowy i wtryski i wszystko ok ... co może być przyczyna ? ( motor 340 ps 445 000 km ) z góry dzięki za jakiekolwiek informacje .

_________________
Najlepsza cięzarówka to taka... która sie nie psuje ;-d


Post Wysłano: 29 sty 2008, 22:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sty 2008, 20:53
Posty: 54
GG: 8193701
Lokalizacja: Stalowa Wola

być możliwe że to wina oleju i ci zamarza w tłokach i doiero po rozgrzaniu dobże pracuje lub taki przypadek jaki my mieliśmy w samochodzie w mercedesie benz 817 że pzretarł się nam przewód od paliwa i silnik szalał i nie chodził 1 kotł lub masz coś z przewodami paliwowymi mozre być że paliwo zamarza

_________________
http://www.btcdriver.yoyo.pl/pwn.php?ID=2146
Ten podemną chce lub jest kierowcą ciężarówki
\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
\/\/\/\/
\/\/
\/


Post Wysłano: 29 sty 2008, 22:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 paź 2007, 13:26
Posty: 67

tylko ze drogi kolego auto czy stało na placu czy teraz obecnie na ogrzewanym warsztacie , bo przerzucamy na niego zabudowe pali tak samo ... a czy to może byc wina zapłonu ? bo i takie komentarze słyszałem ;> ?

_________________
Najlepsza cięzarówka to taka... która sie nie psuje ;-d


Post Wysłano: 29 sty 2008, 22:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sty 2008, 20:53
Posty: 54
GG: 8193701
Lokalizacja: Stalowa Wola

to z kąd by sie wzieło telepanie może być że ma za małe obroty

_________________
http://www.btcdriver.yoyo.pl/pwn.php?ID=2146
Ten podemną chce lub jest kierowcą ciężarówki
\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
\/\/\/\/
\/\/
\/


Post Wysłano: 29 sty 2008, 22:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 gru 2007, 23:58
Posty: 101

Może to też być wina smoka w nowszych samochodach w smoku zamontowany jest zaworek zwrotny by paliwo nie cofało się do zbiornika.Ma za małe wstępne ciśnienie paliwa i takie objawy mogą występować.


Post Wysłano: 29 sty 2008, 22:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sty 2008, 20:53
Posty: 54
GG: 8193701
Lokalizacja: Stalowa Wola

Sądze że to będzie do wymiany filter paliwa raczej na 100% sprawdż go sobie

_________________
http://www.btcdriver.yoyo.pl/pwn.php?ID=2146
Ten podemną chce lub jest kierowcą ciężarówki
\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
\/\/\/\/
\/\/
\/


Post Wysłano: 29 sty 2008, 22:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 paź 2007, 13:26
Posty: 67

Filtry dostał oba nowe bo miał juz wymiane obroty tez sa dobre ale zobacze ten smok moze to cos z nim nie tak ... sam mysle ze to jednak ucieka paliwo i sie czesciowo zapowietrza chodź serwis wykluczył kategorycznie taka możliwość i wzał za to kupe pieniedzy ;-d

_________________
Najlepsza cięzarówka to taka... która sie nie psuje ;-d


Post Wysłano: 30 sty 2008, 15:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sty 2008, 20:53
Posty: 54
GG: 8193701
Lokalizacja: Stalowa Wola

najlepiej jest pojechac do takiego mechanika co kilka razy naprawiał takie premium i on będzie wiedział

_________________
http://www.btcdriver.yoyo.pl/pwn.php?ID=2146
Ten podemną chce lub jest kierowcą ciężarówki
\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
\/\/\/\/
\/\/
\/


Post Wysłano: 30 sty 2008, 20:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sty 2008, 20:13
Posty: 49
GG: 0

sprawdzi zapłon powinien być o ile dobrze pamiętam 8 stopni na póżnym zapłonie tak się dzieje szrpie i dymi na biało aż się podgrzeje


Post Wysłano: 03 lut 2008, 20:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2007, 17:41
Posty: 479
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)

U mnie był przetarty przewód powrotny paliwa .Wydaje się to nielogiczne ale to była przyczyna a objawy były identyczne.Przetarcie było tak małe , że przeciek był prawie niewidoczny.


Post Wysłano: 04 lut 2008, 21:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 paź 2007, 13:26
Posty: 67

przyczyna juz zneutralizowana :-d pierdoła psuła cały efekt przewód paliwowy powrotny przetarł sie wielkośc dziurki była jak igła dlatego jak dłuzej postał to miał problemy z odpałem dzięki za informacje pozdrawiam ;-)

_________________
Najlepsza cięzarówka to taka... która sie nie psuje ;-d


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: