Autor
Wiadomość
Tytuł:
Post Wysłano: 02 cze 2007, 17:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 lut 2007, 17:23
Posty: 18
Lokalizacja: Zgierz

dobry samochod silniki 385,380,420 to prawie to samo co nasza r340 tylko tam jest większa turbina,wtryski inaczej ustawiona pompa i jeszcze coś .


Post Wysłano: 26 sty 2008, 20:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lip 2007, 8:31
Posty: 14

Kilka moich zdjec "Magnumek" :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
to ostatnie takiej cienkiej jakosci, ale nie mialem jak blizej podejsc a auto bylo nietypowe i warte uchwycenia :P

(C) moj dysk


Post Wysłano: 30 sty 2008, 19:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 maja 2007, 12:45
Posty: 408
Lokalizacja: (Z)Dolny śląsk

Ja chciałbym przedstawić ciekawszego magnuma
MAGNUM I
(c) odchłań mojego HDD

_________________
Semper Fidelis


Ostatnio zmieniony 29 mar 2008, 16:23 przez Bono29, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 30 sty 2008, 19:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 sty 2008, 14:31
Posty: 42
GG: 0

Bardzo ciekawe te twoje magnumki bono...
Lecz moim zdaniem wywrot na reni to nie jest zbyt dobry pomysł, minowicie jest po prostu za wysoka i ciężko bedzie jej sie zmieścić pod różne zsypy :/
Np. w Bełchatowie już z zsypu nie załaduje węgla, a szkoda bo odkryty... :>
Pozdrawiam


Post Wysłano: 31 sty 2008, 23:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 lis 2007, 17:49
Posty: 3
Lokalizacja: Z Radzynia

akurat silnik 340 konny jest inny niż 380, 385 i 420!! 420 i 380 różnią się wtryskami i turbina a 340 ma inna pojemność


Tytuł: Re:
Post Wysłano: 31 sty 2008, 23:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 sty 2008, 14:31
Posty: 42
GG: 0

zawieszenie dające niesamowity komfort powodowało, że człowiek wysiadał oszołomiony
Niektóry użytkownik mógł sie nawet nabawić choroby morskiej przez te straszne odchyły kabiny na zakrętach. W późniejszych wersjach z drążkiem stabilizującym było już lepiej.
Pozdrawiam


Post Wysłano: 01 lut 2008, 12:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 sty 2008, 15:06
Posty: 6
GG: 0

Już nie przesadzajcie z tymi przechyleniami.. Prześwit miedzy komorą silnika, a kabina nie jest pół metrowy wiec aż takich przechyleń żeby wywoływały chorobę morską nie było!


Post Wysłano: 01 lut 2008, 12:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 sty 2008, 14:31
Posty: 42
GG: 0

Kuba nie mow, jak nie wiesz... Jezdziłem nie raz i wiem, ze te odchyły sprawiaja wrazenie na prawde nie pokojacych


Post Wysłano: 01 lut 2008, 13:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1588
Lokalizacja: Brzesko

Ale co skoro Fojut ma racje? Zawieszenie kabiny w MAGNUM (mówię na podstawie AE i E-Tech) jest bardzo dobre, a to bujanie przeszkadza chyba osobom przyzwyczajonym do jazdy osobówkami.

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Post Wysłano: 01 lut 2008, 13:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 sty 2008, 14:31
Posty: 42
GG: 0

Byly duzo wieksze odchyly, niz w innych tamtego czasu ciezarowkach. Prawda jest, ze po nie rownej nawierzchni auto ,,plynelo'' lecz na zakretach kabina sprawiala wrazenie kladzenia sie. Bylo to nawet potwierdzone w wydaniu 4.2002 Transportu Polskiego. Cytuje ,,W porownani z poprzednim Magnum, kabina nie przechyla sie juz tak mocno na zakretach, poniewaz zastosowano dodatkowe stabilizatory. Dzieki nim wyeliminowano niepokojace wrazenie ,,kladzenia sie'' szoferki''


Post Wysłano: 01 lut 2008, 13:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Cytuj:
Byly duzo wieksze odchyly, niz w innych tamtego czasu ciezarowkach.
W 1990 roku, kiedy na rynek wchodził model AE większość ciężarówek miała kabiny zawieszone mechanicznie i założeniami konstukcyjnymi nie odbiegała od Jelcza. Dzięki temu kierowca, który przesiadł się do wysoko zawieszonej kabiny AE amortyzowanej przez 4 poduszki, z kabiny innego pojazdu mógł odnosić opisane wyżej wrażenia...


Post Wysłano: 01 lut 2008, 13:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 sty 2008, 14:31
Posty: 42
GG: 0

Cytuj:
Cytuj:
Byly duzo wieksze odchyly, niz w innych tamtego czasu ciezarowkach.
W 1990 roku, kiedy na rynek wchodził model AE większość ciężarówek miała kabiny zawieszone mechanicznie i założeniami konstukcyjnymi nie odbiegała od Jelcza. Dzięki temu kierowca, który przesiadł się do wysoko zawieszonej kabiny AE amortyzowanej przez 4 poduszki, z kabiny innego pojazdu mógł odnosić opisane wyżej wrażenia...
Tak ale jak nawet teraz bys wsiadł do Magnumki z 91/96 to wrazenia bylyby wrecz identyczne...


Post Wysłano: 01 lut 2008, 13:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Byly duzo wieksze odchyly, niz w innych tamtego czasu ciezarowkach.
W 1990 roku, kiedy na rynek wchodził model AE większość ciężarówek miała kabiny zawieszone mechanicznie i założeniami konstukcyjnymi nie odbiegała od Jelcza. Dzięki temu kierowca, który przesiadł się do wysoko zawieszonej kabiny AE amortyzowanej przez 4 poduszki, z kabiny innego pojazdu mógł odnosić opisane wyżej wrażenia...
Tak ale jak nawet teraz bys wsiadł do Magnumki z 91/96 to wrazenia bylyby wrecz identyczne...
Miałem okazję poznać trochę lepiej pierwszą generację Magnum. Były to pojazdy AE420ti z roku 1995 w konfiguracji ciągników siodłowych 4x2. Przyglądałem się ich eksploatacji przez +/- 8 lat. Każdy z nich pokonał w tym czasie blisko milion kilometrów, nierzadko od początku do końca eksploatacji samochodami jeździli ci sami kierowcy, którzy je odbierali. W tym samym czasie we firmie użytkowanych było kilka innych modeli różnych producentów. Trzeba stwierdzić, że zawieszenie kabiny AE dawało kierowcy słaby obraz tego, co działo się pod nią. Przechyły? Oczywiście - praw fizyki nie da się oszukać w żadnym samochodzie - ale nie były one tak znaczące jak Panowie piszą. Kierowcy AE po przesiadce z innych aut musieli się oczywiście przyzywyczaić do specyfiki tego samochodu, ale nigdy nie było to ani długotrwałe, ani specjalnie męczące. Zdania sugerujące wywoływanie efektu "choroby morskiej" są mocno przesadzone. Nierzadko ludźmi "kołysze" bardziej, a cofanie się treści pokarmowej, charakterystyczne dla tejże przypadłości, wcale nie jest spowodowane tzw. przechyłami :lol:


Post Wysłano: 01 lut 2008, 14:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 sty 2008, 14:31
Posty: 42
GG: 0

Przeciez ja nie mowie, ze lusterkami na zakretach dotykaly podloza... Panowie myslmy realnie :shock:


Post Wysłano: 01 lut 2008, 14:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 paź 2007, 18:01
Posty: 21
GG: 0
Lokalizacja: RJS / KR

A tutaj zdjęcie Magnumki AE mojego ojca oraz Integral jego kumpla. Firma Trans-Wiert z Jasła.

Obrazek

_________________
GG.


Post Wysłano: 06 lut 2008, 16:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sty 2008, 20:53
Posty: 54
GG: 8193701
Lokalizacja: Stalowa Wola

mam pytanko czym się różni ta przed ostatnia i ostatnia seria magnumek hmmmm

_________________
http://www.btcdriver.yoyo.pl/pwn.php?ID=2146
Ten podemną chce lub jest kierowcą ciężarówki
\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
\/\/\/\/
\/\/
\/


Post Wysłano: 06 lut 2008, 22:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Z tego co mi wiadomo to prawie niczym oprocz silnika Volva, który napędza cały pojazd oraz innych podzespołów Szwedzkiego producenta.


Post Wysłano: 07 lut 2008, 11:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 sie 2005, 18:35
Posty: 453

Zdjęcie Renault Magnum AE420Ti, którą przez rok w imperialu jeździł tato, po czym została odkupiona przez zaprzyjaźnioną firmę M.T.D Dziura,gdzie tato jeździł nią cztery lata.
Obrazek
Oprócz tego, ze lubiła się psuć to była bardzo wygodna. Miała nawet klimatyzację (popsutą)


Post Wysłano: 07 lut 2008, 12:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Cytuj:
mam pytanko czym się różni ta przed ostatnia i ostatnia seria magnumek hmmmm
Zmian jest mnóstwo. Poczawszy nowego układu napędowego (głównie silnik i skrzynia biegów OptiDriver II) przez podwozie,zawieszenie i układ pneumatyczny(także kabiny) po drobne zmiany wizualne. Oko laika przy pierwszy spojrzeniu na oba auta powie, ze sa identyczne. Tak jednak nie jest. DXi jest pojazdem o 5cm szerszym rozstawie kół, otrzymał więc nowy zderzak z nowymi wlotami powietrza na prawym boku. Dodano zamykany schowek między stopniami po stronie kierowcy. Wszystkie poręcze lakierowane są na srebrno. Zmieniły się także osłony międzyosiowe oraz zakabinowe. Nowe są zbiorniki paliwa i możliwości zagospodarowania ramy. W 2006 roku wprowadzono nowy panel wskaźników, kierownicę oraz sterowanie skrzynią automatyczną. Skrzynia manulana otrzymała sterowanie przełączaniem zakresów w postaci przełącznika. Do tego na zewnątrz dodano na atrpę chłodnicy chromowaną listwę oraz dodatkowe lusterka.

PS. To wszystko opisane zostało już predzej w tym temacie - proszę czytać dokładnie!


Post Wysłano: 07 lut 2008, 20:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lut 2007, 22:55
Posty: 527

Imperial ten Siedlecki?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: