My to robimy tak:
1. Założenie łańcuchów z tyłu aby móc regulować kabiną( od nadkoli tylnych do takich uchwytów za kabiną)
2.Podparcie na lewarku lewej strony kabiny( bo od pasażera dźwiga ją tłok) po uprzednim odkręceniu owiewki
3. Zdjęcie zderzaka
3,5. Wyjęcie poduszek( lepiej przetni tekelany i załóż szybkozłączki bo jak się dokręca to potrafi się przekręcić gwint w poduszce)
4. Odkręcenie łap które są po obu stronach tego drążka( po 3 śruby od góry i po 2 na bokach)(tylko uważaj na długość śrub bo od góry jest jedna inna)
5. Odkręcenie tych śrub ampolowych które trzymają łapy z drążkiem
6. odkręcenie tych śrub z tyłu od tych tulejek gumowych
7. Wybicie tych tulejek gumowych jest prosta gorzej z włożeniem nowych trzeba fajnie wyczyścić w środku żeby syfu nie było najlepiej za pomocą dotoczonych tulejek wciągnąć je do środka( jeśli dysponuje się tokarką)
8. Włożenie łożysk do przodu
9. Złożenie następuje w odwrotnej kolejności( jakby jakaś śruba nie pasowała do co do milimetra da się łańcuchami i lewarkiem wyregulować
Pamiętaj żeby to dobrze siadło na te wypustki metalowe które kabinę trzymają przy majganiu muszą wejść za takie ząbki
TO JEST BARDZO WAŻNE
To jest roboty na jakieś 3 godzinki jak już to ktoś robił kilka razy i wszystko dobrze idzie a jak to ktoś robi pierwszy raz to zejdzie z tym trochę.
Mam nadzieje że pomogłem