Cytuj:
przyczyna cieknięcia po wymianie może być to ze był wsypany {wlany}
środek do uszczelniania ...jeśli byś nie miał hajsu/czasu/chęci na naprawę
możesz go użyć, o ile nie jest to duże pękniecie...
jeśli idzie o naprawę to nawet blacharz zrobić...
a jeśli już oddajesz do fachowca niech od razu ja przeczyści w środku z osadów
itp.
przed wakacjami jak znalazł
kolego Ego ... jest jakaś reguła ze co 800 tys. wymienia sie chłodnicę?
czy po prostu sie rozlatuje w naszym volvie auto ma od nowości a zbliża sie pod
800 tys. wygląda ...całkiem dobrze
Blacharz zrobi- teoretycznie- chłodnicę mosiężną.Naprawa polega z reguły na wycięciu jednej (albo i więcej) "rurki" i zaslepieniu.Ale tych,mosiężnych,coraz mniej.Niestety, z aluminiową raczej sie tego zabiegu nie da przeprowadzić.Za to przy większym przebiegu i przeczyszczeniu mamy prawie pewne sitko
Płyny chłodnicze robią swoje.Niektóre trochę, niektóre dość mocno żrące.Nie mogę chyba mówić głośno których fachowcy od chłodnic zabraniali używać pod groźbą utraty gwarancji.
Ja nie twierdzę ,ze zaraz po 800 tys. chłodnica padnie, ale z mojego skromnego doświadczenia, a przede wszystkim opinii fachowców wynika,że taka mniej więcej jest trwałość obecnie produkowanych chłodnic.