Cytuj:
ja tez w mam pytanko? Smigam Iveco Daily (nie pamietam teraz jaki model) max paka pod pladneka i podwojna kabina, auto bylo sprowadzone z niemiec chyba i zarejestrowane do 3,5t,
Fabrycznie ma cyfrowe tacho, jest mozna na niego sporo zaladowac bez widocznego uginania sie chociaz w papierach pewnie ma z jakes kilkaset kilo tylko.
Czy jest mozliwosc przerejestrowania go powzyej 3,5t dmc? Wydaje mi sie ze poza granicami Polski tak wlasnie bylo no bo po co komu w dostawczaku np. cyfrowe tacho?
możliwosć jest. Tak jak napisał kolega wyżej. Znalazłem w internecie specyfikacje dla tego modelu i znalazłem, że DMC po zsumowaniu nacisków osi, zabudowy może mieź max 5,2t. Tylko własnie przed zrobieniem takiego tricku zadałem 4 pytania i maja mi one ułatwić podjęcie decyzji, czy przerabiać, czy sprzedać i kupić solo 7,5t z tachem analogowym. Bo wychodzi na to, że bardziej będzie się to opłacać, skoro winieta kończy się euro 2
. Za powiedzmy mniej-więcej te same pieniążki, mogę wywieźć więcej towaru.
Powiem, ze firma, gdy kupowała ten samochód, kierowała sie argumentem, że samochód będzie woził jedynie towar długi i lekki, a suma sumarum wozi i długi i krótki i bardzo cieżki. Dlatego chcąc uniknąć nieprzyjemności zaczynamy się zastanwiać nad przerobieniem tego auta na DMC 5,2t lub sprzedaż i zakup solówki.