Małe sprostowanie do tego co pisali poprzednicy
Ryczałt na telefon nie był 250 zł a 150 zł i faktycznie obcięli go na 50zł. Co do norm paliwowych to norma wyjściowa jest 23l/100km do tego do każdej tony do 10t jest 0.3l/t, od 10t do 20t jest 0.35l/t, a powyżej 20t jest 0.40l/t. Ogólnie nie polecam tej firmy... Spędziłem w niej jakiś czas i to co tam się wyrabia to jest nie do pomyślenia... Zaczynają wozić wszystko, nawet czepiają się wożenia gabarytów na rozebranych naczepach - śmiech
Co do, że tak powiem "systemu" ich szkolenia to wygląda to tak że przychodzi "nowy" i ma obiecywane góry złota... Jeździ 4-5 tygodni z innym kierowcą za samą podstawę czyli coś ponad 800zł (chociaż tyle dobrego że coś ma płacone) a potem siada sam zazwyczaj na inne autko na jakim się "szkolił". Mogliby chociaż sadzać nowych naprawdę zielonych na czas szkolenia na takie autka jakimi będą jeździli, a nie później taki człowiek jest zdany sam na siebie. Za wszystko co uszkodzi jest obciążany i to słono, mimo że wszystkie autka są przecież ubezpieczone... Człowiek który jest tam Kierownikiem Spedycji to już całkowita porażka... Jedynie spedytorzy którzy tam pracują są ok. Tak to właśnie w skrócie wygląda niestety... Wszystkim którzy myślą o pracy w tej firmie - szczerze odradzam...