Autor
Wiadomość
Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 15 maja 2008, 14:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Cytuj:
Witam ponownie,
2. kiedy wiadomo, że włączone są półbiegi - u mnie pali się zielona schemat biegów z liczbami 2 4 6 8
Coś masz pokopane jeżeli przejdziesz na wysoka skrzynie czyli 5,6,7,8 to pali i się zielona kontrolka z oznaczeniem "H" po prawej stronie obrotomierza, po przejściu na niską skrzynie czyli 1,2,3,4 kontrolka gaśnie :wink:
A jeżeli jedziesz na pełnym biegu czyli bez połówki to świeci się zielona kontrolka z oznaczeniem dwóch kół zębatych, po włażeniu półbiegu pstryczkiem i wciśnięciu sprzęgła kontrolka gaśnie :wink:

_________________
MAN


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 10 lip 2008, 22:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 mar 2006, 14:58
Posty: 9
Lokalizacja: DK 94

Cytuj:
Cytuj:
3. Czy to jest możliwe, aby MAN z silnikiem 414 palił ok 45 litrów na 100 km - mi tak wychodzi, zdziwiło mnie, że tak dużo - to nawet tatry paliły mniej z 3 mostami napędowymi
W zime na krótkich odcinkach to nawet 60l na 100 km Ci spali. Latem na Jakiś dłuższych trasach powinien Ci spalić trochę mniej jak 45/100.
człowieku skąd ty takie normy bierzesz??


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 11 lip 2008, 8:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 sie 2007, 21:47
Posty: 133
GG: 4492357
Samochód: MAN F 2000 19.414
Lokalizacja: Częstochowa

Mój pod wanną spala około 35l. Niekiedy zchodzi do 32-33 ale żadko. Pod wywyrotką na pewno spalanie przekrczy 40l. Sam napęd na kilka osi, przełozenie skrzyni i mostu jest inne w przypadku samochodu budowlanego niz w przypadku auta szosowego.

_________________
Maschinenfabrik Augsburg Nürnberg AG w skrócie MAN 19.414 FE EVO :)


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 11 lip 2008, 12:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2008, 21:17
Posty: 151
GG: 0

W stu procentach się z tobą zgadzam michael.enter. A kolega SIANO To mana chyba widział przez okno albo na obrazku. pozdrawiam


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 11 lip 2008, 14:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 mar 2006, 14:58
Posty: 9
Lokalizacja: DK 94

Cytuj:
W stu procentach się z tobą zgadzam michael.enter. A kolega SIANO To mana chyba widział przez okno albo na obrazku. pozdrawiam
synu akurat takim jeżdżę także wiem co mówię.


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 11 lip 2008, 22:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Cytuj:
Mój pod wanną spala około 35l. Niekiedy zchodzi do 32-33 ale żadko. Pod wywyrotką na pewno spalanie przekrczy 40l. Sam napęd na kilka osi, przełozenie skrzyni i mostu jest inne w przypadku samochodu budowlanego niz w przypadku auta szosowego.
Nasz MAN 19-403 spala na trasie Kraków-Sanok (tereny górzyste) 29,3l/100km. W obie strony ładowany 12t. :wink:


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 13 lip 2008, 14:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lip 2008, 11:49
Posty: 28

Mój Man F2000 19.403 pali 32/100 przy firance z ładunkami po 24tony po całej Polsce

_________________
Man Tga 410 XXL
Man F2000 19.403 SILENT
Man Tga 480 XXL
Man F2000 19.464 Commander
Man F2000 19.413
MAN F90
SCANIA 114L 380
SCANIA 124G 420 HPI TL

~~Nie jeździsz Manem, Nie jesteś Panem~~


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 25 lip 2008, 11:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 lip 2008, 10:25
Posty: 99
GG: 0

Man f2000 dobre auto. Jedyni co mi się w nich nie podoba to ta deska rozdzielcza. Poza tym to spoko, wysoka kabina, mocne silniki, mocne ramy, idealny pod wywrotki, jak i w dłuższe trasy(kabina glob)


Post Wysłano: 15 sie 2008, 16:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 lip 2008, 17:29
Posty: 2
GG: 8329180

Witam, mam pytanko, posiadam Mana F2000 19-414 z 2000 r. Czy ktos moglby mi powiedziec kiedy nalezy wymienic olej w intarderze i jaki oraz czy w jakis sposob sie to obsluguje jakie moge napotkac problemy z eksploatacja. Z gory dzieki. Pozdrawiam!


Post Wysłano: 15 sie 2008, 16:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Olej ze skrzyni zasila też intarder, więc wymieniasz wtedy co olej w skrzyni. Do obsługi służy dźwignia koło kierownicy oraz przełącznik na desce. :wink:
Problemy z eksploatacją, hmm..., sprawdź stan rur doprowadzających ciecz chłodzącą do intardera, lubią czasem gnić.


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 10 wrz 2008, 20:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2008, 21:17
Posty: 151
GG: 0

Koledzy orientuje się może któryś z Was co może być przyczyną pojawiania się chwilowego braku mocy podczas jazdy w MANIE 35.414?? Zdaża się to 2/3 razy na tydzień.


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 10 wrz 2008, 20:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Cytuj:
Koledzy orientuje się może któryś z Was co może być przyczyną pojawiania się chwilowego braku mocy podczas jazdy w MANIE 35.414?? Zdaża się to 2/3 razy na tydzień.
Zapala się kontrolka EDC podczas spadku mocy :?:


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 10 wrz 2008, 21:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2008, 21:17
Posty: 151
GG: 0

Nic się nie zapala. Po prostu auto nie ma mocy przez chwile. Dajesz mu pedał a on nic- muł, a potem wszystko ok. Manik jest 2000 rok.


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 10 wrz 2008, 21:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Może coś z pedałem gazu.? Bo skoro komputer nie pokazuje błędu to ciężko będzie wykryć usterkę.


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 10 wrz 2008, 21:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Jeżeli potencjometr pedału gazu to EDC raczej się zapali może czujnik doładowania, lub filtr wstępny (odstojnik) u mnie to najczęsciej się on zapycha i muli :wink:

_________________
MAN


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 10 wrz 2008, 21:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Czujnik doładowania też jest podpięty pod EDC, więc też odpada, zostaje tylko ten filtr co kolega sebotrucker napisał. :wink:


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 10 wrz 2008, 22:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2008, 21:17
Posty: 151
GG: 0

Odczucie jest takie jak by na chwilę przestawała działać turbina.
np. pod jedną z górek zawsze wchodził 7,5 a w momencie zadyszki ledwie 5, a za chwile znów ciągnie jak głupi i wszystko ok.


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 13 wrz 2008, 20:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2007, 23:08
Posty: 183
Lokalizacja: śląskie

podjedź na komputer to powinno wykazać. Napisz na priv to pomogę


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 13 wrz 2008, 20:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
Odczucie jest takie jak by na chwilę przestawała działać turbina.
np. pod jedną z górek zawsze wchodził 7,5 a w momencie zadyszki ledwie 5, a za chwile znów ciągnie jak głupi i wszystko ok.
Od czasu do czasu też się borykam z podobnym problem tyle że umnie pomaga wyłaczenie silnika i ponowne zapalenie. Takie odchyłki są sporadyczne pare razy w miesiącu lub wogle. Właśnie ostatnio jak wracałem z niemiec całe niemcy manuel szedł jak burza nawet pod górki na A2 wjechałem do polski stanołem na 5 minut na stacji i po zapaleniu silnika i ruszeniu pod górkę manuel ledwo jechał i pomogło zgaszenie silnika. Podłaczenie pod komputer nic nie wykazuje jedynie za pużny wznios iglicy na pierwszym wtryskiwaczu który był wymieniany na nowy jakieś dwa lata temu. Być może siada czujnik doładowania ale w ciemno go wymieniać

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 14 wrz 2008, 11:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2007, 20:10
Posty: 320
Lokalizacja: ??Bialystok

Nawet w moim18,262 to sie casem zdaza


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: