Autor
Wiadomość
Tytuł:
Post Wysłano: 12 lis 2007, 20:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lis 2006, 18:57
Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna

Cytuj:
eRKaZet, z tymi problemami w Hiszpanii nie koniecznie, pamiętaj że na te auto nie załadujesz 24t.
No nie, ale zauważ że samochód z przyczepą o łącznej masie około 7 ton będzie woził z conajmniej 6. Moc się przyda nie tylko w Hiszpanii. Zwiększy się bezpieczeństwo i komfort jazdy.

_________________
Solaris Urbino 18 '17


Tytuł:
Post Wysłano: 12 lis 2007, 21:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lut 2007, 22:55
Posty: 527

Oczywiście zgadza się, ale myślę że wspomniane 180 KM na 7t masy nie powinno zostawać w tyle. Jasne, że wyższy wariant mocy to lepiej w tym przypadku.


Tytuł:
Post Wysłano: 15 lis 2007, 9:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lis 2007, 20:10
Posty: 17
Lokalizacja: Jaslo

Prosze o podanie informacji na temat mana 220km.Potrzebuje taki samochod na miedzynarodowke bede wozil nim na samochodzie 4t i lawete 3.5DMC skrzynia biegow jest 6cio stopniowa .mam pytanie ile taki samochod bedzie mi palil i czynibedzie mu malo mocy.wiem ze lepsza bylaby skrzynia 8 ale ciezko cos ladnego znalesc.samochod jest z 2000roku


Tytuł:
Post Wysłano: 15 lis 2007, 17:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 lut 2007, 22:59
Posty: 59
Lokalizacja: Kępno

Jak ten Man jest z 2000roku to napewno nie jest tgl. Pomyliłes dział

_________________
Jak kochac to ksiezniczke jak krasc to miliony

460xxl + Przyczepa tandem KIERUNEK EUROPA ZACHODNIA/SKANDYNAWIA


Tytuł:
Post Wysłano: 15 lis 2007, 18:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lis 2007, 1:29
Posty: 21
Lokalizacja: 3-miasto

No BartEK1989 nie jest Tgl, bo na dodatek nie bylo 220 konnych silników. I po co ja sie wysilalem
:roll:


Post Wysłano: 29 lis 2007, 15:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 cze 2007, 0:17
Posty: 19
Lokalizacja: Wrocław

Co sądzicie o zautomatyzowanej skrzyni biegów w pojazdach dystrybucyjnych? To chyba dobre rozwiązanie:

http://www.motoleasing.pl/index.php?got ... 41&art=260

Pozdr. bakiM


Tytuł:
Post Wysłano: 13 gru 2007, 17:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 kwie 2006, 12:28
Posty: 106
GG: 12479927
Samochód: MAN TGL 12.240 LX
Lokalizacja: Trzcianka

Coś z tym rozstawem kół musi być, ponieważ przy przebiegu 120 tyś opony z przedniej osi zostały już wymienione. Chyba naprawdę dostają po tyłku na tych koleinach...


Tytuł:
Post Wysłano: 13 gru 2007, 21:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 gru 2007, 22:06
Posty: 9
Lokalizacja: HRUBIESZóW

MAN TGL niczym nie odbiega od volva FL


Tytuł:
Post Wysłano: 14 gru 2007, 19:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2007, 20:10
Posty: 320
Lokalizacja: ??Bialystok

Cytuj:

MAN TGL niczym nie odbiega od volva FL
Chodzi ci o nowe fl?


Tytuł: Man tgl 12 240
Post Wysłano: 06 mar 2008, 19:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 gru 2007, 10:01
Posty: 85
GG: 0
Lokalizacja: zza siedmioma górami

witam mam pytanko bo mam nowego Mana tgl 12 240. Chialbym sie zapytac Czy jest a jak tak to gdzie jest regulacja kierownicy bo normalnie w manach jest przy sprzegle a tam nie ma i czy wszystkie nowe many nie mają webasta bo ten tez tego nie ma. Dzeikuje z góry za wszystkie rady :) pozdrawiam


Tytuł: Re: MAN TGL
Post Wysłano: 16 mar 2008, 18:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2007, 16:35
Posty: 18
GG: 0
Lokalizacja: lubuskie

Regulacja kierownicy jest obok fotela kierowcy,obok pilota do poduszek. Jest to mała wypukłość w podłodze, którą naciskasz piętą lewej nogi.
Manik, którym jeździłem (tgl 12-240) posiadał webasto za dźwignią hamulca postojowego.


Tytuł: Re: MAN TGL
Post Wysłano: 25 maja 2008, 21:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 lis 2007, 11:01
Posty: 282
GG: 5123594
Samochód: Renault Master 150 dCi
Lokalizacja: Bytom [SY]

Wie Ktoś jak wygląda wysokość kabiny w srodku z 1 leżanką ?


Tytuł: Re: MAN TGL
Post Wysłano: 25 maja 2008, 22:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2007, 22:48
Posty: 207
GG: 13717229

Cytuj:
Wie Ktoś jak wygląda wysokość kabiny w srodku z 1 leżanką ?
Man TGL dostępny jest w 3 kabinach (C, L, LX ).
Kabina L jest z jednym łóżkiem i niskim dachem. Jej długość wynosi i 2280 mm (tak samo jak w LX), wysokość stania przed fotelami 1645 mm ~ 1,65 m, a na tunelu ok. 1365 mm ~ 1,36 m, z tego co pamiętam.


Tytuł: Re: MAN TGL
Post Wysłano: 26 maja 2008, 16:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 lis 2007, 11:01
Posty: 282
GG: 5123594
Samochód: Renault Master 150 dCi
Lokalizacja: Bytom [SY]

1,65 m w kabinie z niskim dachem ?


Tytuł: Re: MAN TGL
Post Wysłano: 26 maja 2008, 16:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 gru 2007, 10:01
Posty: 85
GG: 0
Lokalizacja: zza siedmioma górami

No to kolega K92 juz ci podal wymiary :)


Tytuł: Re: MAN TGL
Post Wysłano: 26 maja 2008, 16:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 lis 2007, 11:01
Posty: 282
GG: 5123594
Samochód: Renault Master 150 dCi
Lokalizacja: Bytom [SY]

Jakoś za wysoka się Wydaje.


Tytuł: Re: MAN TGL
Post Wysłano: 26 maja 2008, 17:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2007, 22:48
Posty: 207
GG: 13717229

Obrazek Obrazek
Źródło - http://www.manstar.pl/tgl/


Pierwsza to Kabina L, a druga o 280 mm wyższa Kabina LX .

Wymiary LX
:arrow: Wysokość stojąc przed fotelem - 1925mm
:arrow: Wysokość stojąc na tunelu - 1645mm



Wymiary L
:arrow: Wysokość stojąc przed fotelem - 1645mm
:arrow: Wysokość stojąc na tunelu - 1365mm
Cytuj:
1,65 m w kabinie z niskim dachem ?
Cytuj:
Jakoś za wysoka się Wydaje.
1,65 m stojąc przed fotelem, a ponieważ nie ma tam płaskiej podłogi, na tunelu silnika jest już jedynie 1,36m. Mam nadzieje, że już rozumiesz bo naprawdę nie wiem jak inaczej Ci to wytłumaczyć/pokazać.


Tytuł: Re: MAN TGL
Post Wysłano: 26 maja 2008, 19:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 lis 2007, 11:01
Posty: 282
GG: 5123594
Samochód: Renault Master 150 dCi
Lokalizacja: Bytom [SY]

Rozumiem rozumiem, ale myślałem że ta kabina będzie niższa. :twisted:


Tytuł: Re: MAN TGL
Post Wysłano: 26 maja 2008, 19:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 mar 2008, 18:34
Posty: 35
GG: 4014874

Cytuj:
Co sądzicie o zautomatyzowanej skrzyni biegów w pojazdach dystrybucyjnych? To chyba dobre rozwiązanie:



http://www.motoleasing.pl/index.php?got ... 41&art=260



Pozdr. bakiM

Mój starszy przez jakiś czas jeździł dokładnie tym manikiem.A wracając d pytania w pojazdach dystrybucyjnych,nie wiem jak u inni jest to wg mnie najlepsze rozwiązanie kierowca się nie męczy z biegami podczas częstych zatrzymywań. :)


Tytuł: Re: MAN TGL
Post Wysłano: 26 maja 2008, 20:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 lis 2007, 11:01
Posty: 282
GG: 5123594
Samochód: Renault Master 150 dCi
Lokalizacja: Bytom [SY]

Posiada Ktoś zdjęcia wnętrza w kabinie L ? Chodzi głównie o część nad szybą. I mam pytanie jeżeli man został zamówiony w tym roku i ma cyfrowe tacho to jest szansa że będzie wnętrze z nowszego mana ? Czy kierownica z TGX'a jest tylko przy lepszym wyposażeniu ? Bo ta z TGA nie posiada żadnych przycisków, czy to zależy od wersji wyposażenia ?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: