Strona 7 z 31 [ Posty: 619 ] Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 931 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 19 cze 2008, 12:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 gru 2007, 10:01
Posty: 85
GG: 0
Lokalizacja: zza siedmioma górami

Wszystko fajne tylko że nadal jest w kabinie tunel silnika... :/ mogliby to zmienic bo actros juz w poprzedniej generacji nie mial tunelu, a nowy man i renault magnum tez nie maja. Minus dla volvo :(


Post Wysłano: 19 cze 2008, 13:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1588
Lokalizacja: Brzesko

Po pierwsze, Actros już w swojej pierwszej generacji nie miał tunelu (oczywiście mowa o kabinie Megaspace).

Po drugie, TGX ma taki sam tunel jak TGA ("na oko" 10cm).

Sam tunel, w takiej wielkości jak w TGA czy FH jest przydatny. Część "robocza" kabiny jest w jakiś sposób oddzielona od części "mieszkalnej" i nie dostają się tam niepotrzebne zanieczyszczenia (wystarczy wejść w brudnych butach, i błoto roznosi sie na całą kabinę).

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Post Wysłano: 19 cze 2008, 13:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Otrzymałem informacje od Volvo, że kabiny nadal będą miały takie same wymiary wewnętrzne :( . Troszkę szkoda, teraz już nikt nie będzie mówił o ciasnocie, ale po tym co pokazało Renault wypuszczając Magnum myślałem, że Globetrotterom przybędzie trochę centymetrów. Cóż trzeba czekać na kolejną edycję "EFHACZA". Kabina teraz będzie bardzo bardzo obszerna, ale razi mnie to, że np. Scania Topline ma większą wysokość wewnętrzną.

ps.
Volvo wysłało mi już broszurki z nowym FH/FH16. Już nie mogę się doczekać.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 20 cze 2008, 2:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2006, 12:05
Posty: 35

Volvo ładne ale trudno to nazwać jakąś rewolucją ot taki chińczyk po liftingu z daleka nawet będzie ciężko odróżnić na pewno nie aż tak daleko idące zmiany stylistyczne jak w przypadku MAN-a TGX. Ciekawe że FM został nadal po "staremu" chyba że Volvo planuje w późniejszym terminie wprowadzić FM w stylistyce nowego FH. Ogólnie jak dla mnie bez rewelacji, a truck of the year 2009 będzie dla "nowej" Magnumki :D


Post Wysłano: 20 cze 2008, 8:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1588
Lokalizacja: Brzesko

Nie przesądzałbym tak głównej nagrody Truck of the Year. W tym roku pojawiło się dużo nowych aut, i konkurencja będzie wielka.

A co do Volvo, to jak tak na nie patrze, to coraz bardziej mi się podoba.

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Post Wysłano: 20 cze 2008, 14:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 kwie 2007, 21:07
Posty: 64
GG: 0

Volvo zapowiada się bardzo łądne i sądząc po zdjęciach widać że będzie o wiele więcej miejsca i dobrze że dodali stolik bo tak nie ma gdzie zjeść


Post Wysłano: 20 cze 2008, 22:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 sty 2008, 12:04
Posty: 19
Lokalizacja: Bydgoszcz

A ma ktoś może jakieś inne zdjęcia nowego Volvo??


Post Wysłano: 21 cze 2008, 11:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2006, 12:05
Posty: 35

Małe porównanie

Obrazek


Ostatnio zmieniony 22 cze 2008, 12:20 przez Falarek, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 21 cze 2008, 12:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Jak dla mnie nowe Volvo wygląda super. Mimo że pierwsze Chińczyki nadal wyglądają świeżo to te, które dopiero nadejdą wygalają aż futurystycznie. JA JUż JE CHCE NA DROGACH!!


Post Wysłano: 24 cze 2008, 8:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 mar 2008, 16:34
Posty: 712
Lokalizacja: SM

Kabiny nowego volvo są chyba jednak większe :wink: ::
Kabina Globetrotter LXL

Kabina Globetrotter XL jest jeszcze wyższa i oferuje więcej przestrzeni na bagaż i nad głową. Zapewnia łatwość poruszania się we wnętrzu i wygodny nocleg dla dwóch osób.

Deska rozdzielcza
Wszystkie elementy sterujące znajdują się na łagodnie zaokrąglonej desce rozdzielczej i są w zasięgu ręki. Centralne miejsce zajmuje nowy zestaw wskaźników z dużym, czytelnym czarno-białym wyświetlaczem graficznym.

Pakiety wyposażenia kabiny
Można wybierać spośród kilku różnych pakietów wyposażenia kabiny. Pakiety te obejmują dodatkowe wyposażenie, takie jak np. leżanka z regulowanym podgłówkiem, elementy systemu bezpieczeństwa czynnego Volvo i panel sterowania oświetleniem wnętrza ze ściemniaczem. Dzięki temu kabina jest komfortowa i bezpieczna oraz przyczynia się do wydajnej pracy kierowcy.

Schowki

* Przestrzeń nad przednią szybą mieści dwa duże schowki zamykane żaluzjami i sześć kieszeni DIN
* Pod dolną leżanką znajduje się pięć schowków o różnej wielkości. Skrajne najniżej położone schowki z każdej strony są dostępne zarówno z wnętrza, jak i z zewnątrz kabiny

Nocleg

* Wygodne miejsca do spania dla dwóch osób: dolna leżanka (760x2000x130/160 mm) i górna leżanka (600x1900x100 mm)
* Górna leżanka jest dostępna również w wersji komfortowej (700x1900x100 mm)


Post Wysłano: 24 cze 2008, 10:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2008, 18:30
Posty: 9
GG: 0

Cytuj:
Kabiny nowego volvo są chyba jednak większe :wink: ::
Kabina Globetrotter LXL
Kabina LXL tyczy się tylko Volvo FM więc tylko w tym wypadku można powiedzieć, że kabina jest większa... Bo do tej pory FM posiadały największą kabinę Globetrotter a teraz pojawiła się wersja FM z dachem Globetrottera XL z FH i nazwano ją LXL... Natomiast w FH wielkość kabin nie uległa zmianie w gabarytach zewnętrznych. Zmiany jedynie polegały na przesunięciu schowków nad szybą bliżej przedniej ściany, usytuowaniu wyżej łóżka dolnego przez co są większe schowki pod leżanką no i wyżej też jest górne łóżko ale kosztem rezygnacji z tylnych schowków pod sufitem, co osobiście uważam za wielki błąd bo były świetne i niesamowicie funkcjonalne... Przez to kabina generalnie zyskała na pojemności bo jednak te tylne schowki zabierały sporo miejsca... Jestem tylko ciekaw w jakim stopniu te pod dolną leżanką zrekompensują brak schowka nad górnym łóżkiem...

_________________
MŁODY on the ROAD--->>>http://pl.youtube.com/watch?v=iHkwmUhxIQw


Post Wysłano: 24 cze 2008, 12:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 mar 2008, 16:34
Posty: 712
Lokalizacja: SM

Nie będe się sprzeczał lecz ten typ kabiny jest na stronie volvo przy fh a nie fm. Opis ten wyskakuje gdy wybierzesz{nowe fh-typy kabin}. Moge się mylić lecz sprawdź na volvo.com


Post Wysłano: 24 cze 2008, 13:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 gru 2007, 14:37
Posty: 42
GG: 7040182
Samochód: Iveco Stralis II E5 500
Lokalizacja: Pabianice

I tutaj, sie musze z kolegą Igor zgodzić. Jesienią, Zimą, Wiosną jest błoto.
Gdy wchodzimy do kabiny, część mieszkalna tz. tunel a część robocza tz. miejsce kierowcy
jest na tym samym poziomie i wszystko może, się pobrudzić.

Moim zdaniem nowe Volvo wygląda cudnie :mrgreen: Już, nie mogę się doczekać
jego widoku na drogach. Pozdro


Post Wysłano: 24 cze 2008, 21:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 maja 2006, 1:15
Posty: 140

Nie wiem czy zauważyliście ale ale wraz z wejściem do sprzedaży nowego FH pojawi się również FM z kabiną globetroter XL czego we wcześniejszych wersjach nie było (przynajmniej ja nie zauważyłem)


Post Wysłano: 24 cze 2008, 21:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Cytuj:
Nie wiem czy zauważyliście ale ale wraz z wejściem do sprzedaży nowego FH pojawi się również FM z kabiną globetroter XL czego we wcześniejszych wersjach nie było (przynajmniej ja nie zauważyłem)
Cytuj:
Kabina LXL tyczy się tylko Volvo FM więc tylko w tym wypadku można powiedzieć, że kabina jest większa... Bo do tej pory FM posiadały największą kabinę Globetrotter a teraz pojawiła się wersja FM z dachem Globetrottera XL z FH i nazwano ją LXL... Natomiast w FH wielkość kabin nie uległa zmianie w gabarytach zewnętrznych. Zmiany jedynie polegały na przesunięciu schowków nad szybą bliżej przedniej ściany, usytuowaniu wyżej łóżka dolnego przez co są większe schowki pod leżanką no i wyżej też jest górne łóżko ale kosztem rezygnacji z tylnych schowków pod sufitem, co osobiście uważam za wielki błąd bo były świetne i niesamowicie funkcjonalne... Przez to kabina generalnie zyskała na pojemności bo jednak te tylne schowki zabierały sporo miejsca... Jestem tylko ciekaw w jakim stopniu te pod dolną leżanką zrekompensują brak schowka nad górnym łóżkiem...
:roll:
Kolego vito37, następnym razem czytaj wcześniejsze posty.


Post Wysłano: 25 cze 2008, 22:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 24 sty 2008, 20:45
Posty: 242
GG: 7448944
Lokalizacja: Lublin

No co do Volva to piękne brawa dla szwedów.
Ale od 1994 roku kabina ma tylko lifting i ciągle ta sama bryła :/
z nowym wnętrzem :evil:


Post Wysłano: 25 cze 2008, 22:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Cytuj:
Ale od 1994 roku kabina ma tylko lifting i ciągle ta sama bryła :/
Dlatego Volvo FH to Volvo FH - niezawodna, sprawdzona konstrukcja. :wink:

...a poza tym, Szwedzi już tak mają (np. Scania). :lol:


Post Wysłano: 25 cze 2008, 22:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Cytuj:
...a poza tym, Szwedzi już tak mają (np. Scania). :lol:
Śmiem twierdzić, że Scania od 94 roku zmieniła się nie do poznania :P

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 25 cze 2008, 22:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Cytuj:
Śmiem twierdzić, że Scania od 94 roku zmieniła się nie do poznania :P
Akurat pisząc Scania miałem na myśli rok 96. :P


Post Wysłano: 25 cze 2008, 22:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Cytuj:
Akurat pisząc Scania miałem na myśli rok 96. :P
No to 2 lata różnicy, jakby nie patrzeć, czyli Volvo dłużej oddaje się tradycji :D

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 7 z 31 [ Posty: 619 ] Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 931 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: