Od Renault i Iveca to uciekaj z daleka ja jeździłem Renault Iveciem Dafem Scanio i Volvem i z tego taboru to Scania jest niezawodna . Pozdrawiam
a czy ciebie ktoś pytal o zadnie od czego mamy uciekać jakis pajac tak powie i odrazu wszyscy mówi ze ranault i iveco najgorsze!
a czegoż mamy uciekać od renault i iveca
Moze i jeżdziłeś ale uwierz ,że z fotela kierowcy wszystko wydaje sie piekniejsze, nawet jazda starym iveco a z tą niezawodnascią to nie bym byl do konca taki pewien
Moze i jeżdziłeś ale uwierz ,że z fotela kierowcy wszystko wydaje sie piekniejsze, nawet jazda starym iveco a z tą niezawodnascią to nie bym byl do konca taki pewien
Od Renault i Iveca to uciekaj z daleka ja jeździłem Renault Iveciem Dafem Scanio i Volvem i z tego taboru to Scania jest niezawodna . Pozdrawiam
scania jest niezawodna????? hahaha
A ty koleś to może i jeździłeś!! ale chyba na trzykołowym rowerku!
Koledzy są MAGNUMKI z silnikami 400KM E-Techy, znajomy ma dwie 400 i jeszcze nic przy nich nie grzebał. Ładunki jakie wozi to min 18ton a przeważnie to 23-24tony I dość to "goni"
Tam wyżej coś kolega z serwisu pisał o wałkach rozrząu, jednak jak mówię ja jeszcze się z taką "diagnozą" NIE SPOTKAŁEM! A zaznaczam że kumpel ma 400-440-480 konne magnie!!!
Pozdr
_________________ RENAULT Magnum RULES !!! !!! !!!
Magnumką jest super wygodna nie to co Scania(którą jeżdżę) Kiedyś jeździłem renią 500 KM miała była z 1991 roku jak z niej schodziłem to miała prawie 3 mln przebiegu. Samochód strasznie mocny pod górki nawet Scanie 530 siadły. mam tylko miłe wspomnienia z tamtych czasów. ale nieraz spalanie było duże potrafiła wciągnąć nawet 50 litrów/100km ale wynagradzała to mocą. POZDRO DLA FANÓW MARKI
_________________ DO KOŃCA MIESIĄCA W POLSCE A OD MAJA DO CZERWCA NA "WCZASACH" W USA!!!
Oj a ja miałem okazdję jeździć magnumką z 1992 AE520!!! Człowieku jak to wymiatało to SZOK Dzisiejsze scanie nie równają się z tym silnikiem, no może jedynie pod względem spalania;)
_________________ RENAULT Magnum RULES !!! !!! !!!
Kazdy chwali to co ma lub czym jezdzi a jelsi chodzi o niezawodnosc to raczej nie ma takiego samochodu to zalezy na jaki sie egzemplarz sie trafi czy ktos dbal i robil to co trzeba czy wiazal na drutach i bylo.Naprawde i Scania i Renault i inne samochod sa pewnie dobre to tylk ozalezy od egzemplarza.Osobiscie nie mialem scani,mamy tylko renowki
A co sadzicie o skrzyniach TBV. Jeździłem magnum 430 i nie za bardzo. Jeżdżąc bez ingerencji o wiele podnosi sie zużycie paliwa i denerwujacy pisk przy zmianie biegów.
_________________ DO KOŃCA MIESIĄCA W POLSCE A OD MAJA DO CZERWCA NA "WCZASACH" W USA!!!
W związku że jesteście bardziej obeznani w tym temacie mam do was kilka pytań.
Zamierzam zająć się na własną rękę transportem (na razie krajowym). Kończę już kurs prawa jazdy i mam takie pytanie. Czy Renault Magnum będzie dobrym samochodem na początek (szukam auta do 35 tys zł). Jak z ich awaryjnością ,jaką wersję silnikową najlepiej wybrać ? Słyszałem że silniki Maca dużo palą więc chyba odpadają.
Wypowiedzcie się.
Marekk zastanów się !!!
w czasach kiedy brakuje ładunków a ceny paliwa cały czas idą do góry ty chcesz wchodzić w transport?
zobacz ile jest ogłoszeń "auto z leasingiem do przejęcia"
Rejestracja:15 mar 2007, 15:04 Posty: 52
Lokalizacja: RYBNIK
Czytam własnie co nie które posty i sie smieje..
Pierwsze dot. skrzyni TBV..o ile wiem to typowa B-18(CHYBA,ŻE SIE MYLĘ) skrzynia dobra i twarda, a może glośno sie zachowywać kiedy "mądry" kierowca przeskakuje z wysokiej na niską przy 80 km/h...
Kolejny piszę,że dużo pali..a czy ktos mówił przy jakiej robocie...????
Panowie piszcie więcej konkretów i prowadzcie dialog merytorycznie a nie na zasadzie" Tata a Marcin powiedział..
Bo jak tak będzie to Waga... zamienie się w Etransport a tego nie chcemy..
Rejestracja:10 gru 2006, 23:15 Posty: 187
GG: 0
Samochód: magnum 480
Lokalizacja: warszawa
Cytuj:
A co sadzicie o skrzyniach TBV. Jeździłem magnum 430 i nie za bardzo. Jeżdżąc bez ingerencji o wiele podnosi sie zużycie paliwa i denerwujacy pisk przy zmianie biegów.
W mojej byłej firmie była 470TBV i rozliczana była z 30-32litrów/100km.
_________________ "spokojnego nie znam dnia, na dżdżo spalam pety dwa i herbaty tak jak trza nie posłodze
po asfalcie, czy przez piach, gładko, czy po kocich łbach, taki mi się trafił fach-życie w drodze"
W.Młynarski "Absolutnie"
Czy wiecie ile palą magnum(385,420,430,520 , mack i ti)
420, 385 Ti - w granicach 33l/100
520 MACK - ok 42l/100
Cytuj:
Na co zwrócić uwagę przy kupnie tego auta(I GENERACJA)?
Należy sprawdzić jak bardzo popękana jest rama w okolicach tylnej osi (jeszcze nie spotkałem się z nie pęknięta tylną częścią ramy w I generacji). Nie zwracaj uwagi jeśli silnik będzie trochę "kopcił odmą".
Rejestracja:17 mar 2008, 16:34 Posty: 712
Lokalizacja: SM
dzieki, oglądałem już około 6 egzemplarzy i każdy miał popękaną lub już pospawaną ramę, przeważnie z lewej strony. Ja myślę, że dochodzi do pęknięć przez niedbałość właścicieli. Każdy co miał pękniętą ramę miał również wyeksplatowane amortyzatory.....
Rejestracja:06 mar 2006, 22:10 Posty: 10
Lokalizacja: Mszczonów
Hmm,poprzeczka jest zbyt sztywna i to ma byc efektem pęknieć ramy?????????Oj chyba NIE.Wedle mnie i kilku innych znajomych mi ludzi ramy pękają przez awarie zaworka regulujacego wysokość poduszek.Jak wiadomo w Magnumkach są z tylu 2 takie zaworki.Podczas awarii jednego z nich z danej poduszki schodzi powietrze.W tym momęcie 1 poduszka pracuje a 2 nie.W skutek czego rama z jednej stron jest zbyt obciążona i pęka.A podczas jazdy mało,który kierowca zauważy,że cos jest nie tak z zawieszeniem.Takie jest moje zdanie.
_________________ Jak chcesz zajechać daleko to niewsiadaj w Iveco!!!!!!!!!!!
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 4 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę