witam
Z tyłu w koniu za siodłem a jednocześnie za mostem masz lub powinieneś mieć taki zaworek przymocowany do ramy samochodu przy bodajże lewej stronie Z niego powinno wychodzić cięgno (najczęściej w postaci dwóch połączonych ze sobą prętów o średnicy ok 4mm w odwróconą literę " L " ) którego koniec będzie przykręcony do dyfra (mostu napędowego) Regulacji dokonujesz poprzez poluzowania śruby łączącej zawór z cięgnem bądź dwóch prętów składających sie na cięgno - już nie pamiętam dobrze (to zobaczysz już na miejscu ;D ) Gdy to już odkręcisz będziesz mógł "ręcznie" wyrególować wysokość poduszek Oczywiście tej regulacji będziesz mógł dokonać przy przekręconym kluczyku tak by kontrolki były zapalone wtedy auto będzie sie podnosić lub obniżać Wybierasz wtedy odpowiednią dla siebie wysokość, skręcasz łączenie cięgna czy też cięgno z zaworem i po kłopocie
Miłej regulacji
Pozdro ;D
Rejestracja:10 sie 2007, 23:29 Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska
Acha,kumam ,moj nie ciagnik bo wywrotka 6x4 ale zasada bedzie ta sama - nie mialem czasu wejsc pod auto luknac ,bo od jutra tandem bede ciagal i wlasnie on przodem nizej stoi i troche chce poduchami w aucie to wyrownac.
aaaa taki zestawik masz... W sumie zasada działanie będzie taka sama i zawór z cięgnem powinien wyglądać tak samo tylko może umiejscowienie będzie nieco inne Ale wystarczy wskoczyć pod auto i wiedzieć czego szukać to szybko sie znajdzie Powodzenia życzę
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę