Witam serdecznie.
Dość dlugo szukałem odpowiedzi na nurtujące mnie pytania ale bez pozytywnego efektu.
Sprawa wygląda następująco:
1. Pracuje 8 godzin dziennie jako kierowca na trzy samochody.
- rano wsiadam w pierwszy z pod rękawa i jadę do drugiej firmy, po ruszeniu na chwile staje i pod rękaw podstawiam następne auto.
- na drugiej firmie podstawiam auto do rozladunku a obok jest trzeci samochod którym wracam juz zaladowany do firmy pierwszej.
- podstawiam auto a przesiadam się do tego rano podstawionego.
2. Praca w systemie trzy zmianowym czterobrygadowym więc oprócz mnie jest jeszcze trzech innych kierowców.
Teraz pytania:
1. jak rozpisywać i używac poprawnie tachografów jesli jedno z aut posiada inny typ tacho.
2. trzy tarczki jednocześnie?
3.Kiedy kończe prace po ośmiu godzinach wyciagam tarczkę bo inny kierowca zapina swoją , wiec czy powinienem ręcznie dorysowac puze na odwrocie tarczy?
Wiem ze temat bardzo, bardzo trudny do rozwiązania , dlatego proszę o pomoc mających pojęcie jak to rozwiązac.
Szef jak i inni kierowcy to za przeproszeniem totalne głąby na temat transportu, przepisów i konsekwencji, dlatego nie byli w stanie mi nic wyjasnic
( szef nie ma pojecia wogóle o czasie pracy kierowcy, czasie jazdy, przerwach " to nie moja sprawa, ty jesteś kierowcą..."itd...., kierowcy nawet nie wiedzą co oznaczaja poszczególne oznaczenia na tacho
nie wspominając o czasie pracy, jest taki który nazwał mnie debilem kiedy powiedziałem że tarczka nie może przekroczyc rejestru wiecej niż 24h..... szkoda opowiadać
)
Jesli ktoś potrafi pomóc to dzięki wielkie