Autor
Wiadomość
Tytuł:
Post Wysłano: 17 maja 2007, 22:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 paź 2006, 20:52
Posty: 196
GG: 90800
Samochód: Romet V8 4.3 TDI
Lokalizacja: POS

Pliki wrzuciłem na mój serwer:
Można je pobrać z pod adresu.
http://www.jamra.wagaciezka.com/pliki/

Sądzę, że przez najbliższe 2-3 lata nie zginą z serwera.
Jeśli ktoś ma inne ciekawe pliki to zapraszam.

_________________
Tiry na tory, lokomotywy w pokrzywy
Jeśli nie chcesz wiedzieć jak rozpocząć inwestowanie w trakcie studiów i zapewnić sobie finanse na całe życie to nie klikaj....
Tutaj też nie klikaj :)


Tytuł:
Post Wysłano: 04 cze 2007, 15:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

DLA ZAINTERESOWANYCH:

CZY TAK CIĘŻKO JEST KLIKNĄĆ W ODPOWIEDNI LINK, ŻEBY ŚCIĄGNĄĆ MATERIAŁY ZAWARTE W TYM TEMACIE???


Na pryszłość proszę nie wysyłać PW, tylko wykazać się chociaż minimalnym wysiłkiem (nawet nie nazwałbym tego tak) i poszukać w tym temacie. Linki działają i nie mam zamiaru każdemu indywidualnie wysyłać tego na e-mail!!!


Tytuł:
Post Wysłano: 15 cze 2007, 17:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 maja 2007, 15:12
Posty: 155
GG: 9058783
Samochód: Scania
Lokalizacja: Międzyzdroje

e a jest coś takiego jak zółte tarczki tacho??


Tytuł:
Post Wysłano: 15 cze 2007, 18:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2006, 19:31
Posty: 764
Samochód: Volvo FH 440
Lokalizacja: Meszna

Cytuj:
a jest coś takiego jak zółte tarczki tacho??
To są chyba tzw. tarczki weekendowe, postojowe. Poczytaj tutaj
viewtopic.php?p=137864#137864

Szukajcie, a znajdziecie :idea:


Tytuł:
Post Wysłano: 16 cze 2007, 13:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 maja 2007, 15:12
Posty: 155
GG: 9058783
Samochód: Scania
Lokalizacja: Międzyzdroje

jz znalazłem. Ale dzieki


Tytuł:
Post Wysłano: 12 lip 2007, 16:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 lip 2007, 9:43
Posty: 118
GG: 10523426
Samochód: Mercedes Actros 2644 LS 6X4
Lokalizacja: Jelcz-Laskowice

Cytuj:
mam pytanie odnoscnie tachografów cyfrowych. Czy tam tez zapis wszystkich parametrow odbywa się na tarczce, czy jest to zapisywane w foormie elektronicznej w pamięci tachografu? Może troche głupie pytanie, ale nie mam pojęcia jak to się teraz bedzie odbywać...
to nie jest głupie pytanie, ponieważ tacho cyfrowe pojawiło się nie dawno i jeszcze wielu ma z nim problemy, dane nie zapisują się na tarczce, lecz na takim niby dysku w środku tacho, przetymywane są ok 90 dni, a potem nakładają się nowe dane na stare, podobnie jest z kartą kierowcy tylko tam dane przechowywane są na chipie przez 28 dni :)


Tytuł:
Post Wysłano: 20 gru 2007, 23:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Co jakiś czas dostaję wiadomości na PW z prośbą o przesłanie materiałów zawartych w tym temacie. Niestety miałem awarię dysku twardego i nie mam tych materiałów. Więc zwracam się z prośbą do kogoś, kto je posiada, żeby zuploadował na jakiś serwer i wrzucił linki do tego tematu. Z góry dzięki. Pzdr.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 sty 2008, 18:25
Posty: 4
GG: 0

Czy na tachografie analogowym i cyfrowym jest tak samo ze czas jazdy kierowcy rejestruje sie po wcisnieciu mloteczkow na urzadzeniu tachografie? Czy taka sama zasada jest przy rejestrze czasu odpoczynku, ze trzeba samemu wcisnac przycisk na tachografie?


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 wrz 2007, 17:44
Posty: 576
GG: 1695456
Lokalizacja: Warszawa

na bardzo niewielu analogach trzeba było wybierać selektor zeby wskazać że jedziesz ;)

zazwyczaj niezaleznie od tego co było wybrane to w momencie kiedy ruszyłeś automatycznie rysował 'praco/jazde' na tarczy

tak samo jest w cyfrowym - jak stoisz - to 'rysuje' (zapisuje na karcie) to co masz wybrane guzikiem (łózko, młotki) a jak ruszasz, to automatycznie przestawia - kierowcy ustawia prace (kółeczko z kropeczką) a drugiemu kierowcy koperte.

Po zatrzymaniu - kierowcy ustawia młotki, drugiemu kierowcy dalej koperte , wiec jak chcesz odpoczynek to musisz to zmienić guzikiem.

Stanie z niewybranym łóżeczkiem powoduje ze po 4.5h jazdy+stania tacho zaczyna sie domagać odpoczynku ;)

_________________
Krzysiek


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 lip 2007, 9:43
Posty: 118
GG: 10523426
Samochód: Mercedes Actros 2644 LS 6X4
Lokalizacja: Jelcz-Laskowice

Cytuj:
na bardzo niewielu analogach trzeba było wybierać selektor zeby wskazać że jedziesz ;)

zazwyczaj niezaleznie od tego co było wybrane to w momencie kiedy ruszyłeś automatycznie rysował 'praco/jazde' na tarczy

tak samo jest w cyfrowym - jak stoisz - to 'rysuje' (zapisuje na karcie) to co masz wybrane guzikiem (łózko, młotki) a jak ruszasz, to automatycznie przestawia - kierowcy ustawia prace (kółeczko z kropeczką) a drugiemu kierowcy koperte.

Po zatrzymaniu - kierowcy ustawia młotki, drugiemu kierowcy dalej koperte , wiec jak chcesz odpoczynek to musisz to zmienić guzikiem.

Stanie z niewybranym łóżeczkiem powoduje ze po 4.5h jazdy+stania tacho zaczyna sie domagać odpoczynku ;)
Dokładnie tak jak mówisz, lecz zuważyłem że w tachografie cyfrowym Simens VDO, czasami po zatrzymaniu pojazdu, tacho automatycznie nie przeskakuję, jest to chyba jakaś mała wada fabryczna ( zaznaczam czasami) więc lepiej zerknąć na tacho i sprawdzić czy wszystko ok się zapisuję.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 sty 2008, 22:14
Posty: 5
Lokalizacja: Śląsk

Moze ktos wrzucic na jakiś serwer te pliki od Pazdz'a co je wrzucił na poczatku.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 maja 2008, 23:56
Posty: 6
GG: 0

Dostałem specyfikacje nowego samochodu.

I napisane jest w niej wyposażenie: "nieplombowany tachograf"

co to znaczy?

ze sam mam sobie go zaplombowac? czy moze nie plombowac i cos w nim majstrowaC??


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 cze 2008, 21:45
Posty: 43
GG: 2903354
Samochód: Man, Cinquecento
Lokalizacja: Poznań

Cytuj:
Dostałem specyfikacje nowego samochodu.

I napisane jest w niej wyposażenie: "nieplombowany tachograf"

co to znaczy?

ze sam mam sobie go zaplombowac? czy moze nie plombowac i cos w nim majstrowaC??
Jechać na legalizację i kalibrację prędkości i tam zaplombują.

Czy ktoś może wrzucić te pliczki o tacho na jakiś serwer?


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 sty 2008, 16:56
Posty: 35
GG: 0

Nie wiem koledzy ale klikam linki i jakoś nie działają ani nie można pobrać. Ewentualnie proszę o linki działające albo przesłać mi na maila, jeśli znajdzie się jakiś dobry człowiek.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2006, 17:01
Posty: 233
GG: 0
Lokalizacja: Małopolska Nowy Targ KNT

Mam trochę inne pytanie, bo miałem już kontrole BAG oraz niemieckiej policji i nie miałem problemu z kartą choć tak krótko na niej jeżdżę.
Czy po każdym skończonym okresie kiedy wracam już na bazę i wyciągam kartę muszę robić wydruk i opisać zakończenie pracy :?:
Oraz jak jest z zaznaczaniem kraju rozpoczęcia, jeśli wkładam kartę zaznaczam wiadome start PL, potem jak już pauza wypada w niemczech to kraj zakończenia D, czy jak startuje na następny dzień po odpoczynku 11 godz. muszę wchodzić do menu i wpisywać kraj rozpoczęcia D, nie robiłem tego bo uważałem że przecież jak skończyłem w D i kręciłem jedenaste to raczej analogiczne jest iż start będzie w D :?:

_________________
TIR - Transport International Road


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2006, 11:42
Posty: 358
GG: 175257427
Lokalizacja: Sweden

Cytuj:
bo uważałem że przecież jak skończyłem w D i kręciłem jedenaste to raczej analogiczne jest iż start będzie w D :?:
No i o to chodzi, wpisujesz tylko kraj zakończenia pracy, kraj rozpoczęcia tacho samo zapisze :)
A co do wyjmowania karty na bazie - wydruku nie musisz robić. Przy wyjmowaniu karty, tacho się zapyta o kraj zakończenia, a przy wkładaniu - kraj rozpoczęcia. Za okres od "zakończenia" do "rozpoczęcia" bierzesz sobie kartę urlopową z firmy - i wszystko jest OK :)

_________________
"... Life's simple, make choices, don't look back ..."


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Cytuj:
kraj rozpoczęcia tacho samo zapisze :)




Mnie jakoś samo nie chciało wpisywać. Trzeba wpisywać kraj rozpoczęcia i kraj zakończenia. Obsługa tego tacha jest prosta jak konstrukcja cepa i nie ma co tu za dużo dywagować. A każde niewpisanie kraju zakończenia lub rozpoczęcia, to 30 euro. Wiadome z autopsji podczas kontroli policyjnej w Niemczech. Raz się zapomniało... :wink:

Cytuj:
nie robiłem tego bo uważałem że przecież jak skończyłem w D i kręciłem jedenaste to raczej analogiczne jest iż start będzie w D :?:

No nie wiem czy tak analogicznie. Dajmy na to sytuacje, że wjechałeś do D zakończyłeś pracę a tu nagle telefon, że masz podmianę. Inny kierowca przyjeżdża osobówką, zmienia cię a ty z powrotem do PL i rano wskakujesz w inne auto i jedziesz np. w kierunku UA. Nigdy nic nie wiadomo. To tak samo jakbyś na tarcze nie wpisywał miejsca zakończenia. Analogicznie.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2006, 17:01
Posty: 233
GG: 0
Lokalizacja: Małopolska Nowy Targ KNT

Trochę pomyliłeś sytuacje, ja wyraźnie napisałem z nikim się nie zmieniam i nie przesiadam do innego pojazdu. Jadę z PL to wiadome wtedy wkładam kartę i się pyta o kraj rozpoczęcia, jadę i np pauza mi już wypada w D więc staje włączam łóżko wchodzę w menu i daje wpis kraj zakończenia D, karty przecież nie wyjmuje na te 11 godz. i czy jak rano znowu zaczynam jazdę muszę robić wpis kraj rozpoczęcia D, o to mi chodzi jak już pisałem nie robiłem tego, a na radyjku słyszałem że trzeba to robić bo inaczej 70E kara jest.

_________________
TIR - Transport International Road


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Nie pomyliłem sytuacji. Podałem tylko hipotetyczny przykład, że nie zawsze kraj zakończenia pokrywa się z krajem rozpoczęcia następnego dnia. Dlatego trzeba wpisywać to za każdym razem. Pzdr.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2006, 17:01
Posty: 233
GG: 0
Lokalizacja: Małopolska Nowy Targ KNT

Ok czyli już wszystko jasne dajemy kraj rozpoczęcia i już, dzięki :wink:

_________________
TIR - Transport International Road


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: