Strona 8 z 23 [ Posty: 457 ] Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 1023 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 20 sie 2008, 12:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1279
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

Oni nie wynajmują chłodni. Oni dają tylko je w ramach współpracy, albo reklamują się na chłodniach przewozników.


Ostatnio zmieniony 20 sie 2008, 13:13 przez Łukaszz, łącznie zmieniany 1 raz.
A to w takim razie przepraszam za wprowadzenie w błąd, dzięki za sprostowanie.


Post Wysłano: 20 sie 2008, 15:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lut 2007, 15:09
Posty: 241
GG: 9740107
Samochód: Volvo V40
Lokalizacja: Glina [WOT]

A Pema Truck Trailer(czy jakoś tak się pisze) nie wynajmuje naczep chłodniczych :?:

_________________
Canon PowerShot A530
Skype:eldamiano3


Post Wysłano: 20 sie 2008, 18:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1279
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

Wynajmują. Bardzo popularna forma dobierania nowych aut w Czechach.


Post Wysłano: 20 sie 2008, 19:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 gru 2007, 14:37
Posty: 42
GG: 7040182
Samochód: Iveco Stralis II E5 500
Lokalizacja: Pabianice

Ahh... Przypomniało mi się, jak poszedłem na małą sesje na potkanego Dafa XF z chłodnią.
Jak przechodziłem obok agregatu, i zaczął chłodzić to, aż odskoczyłem :lol:

A tu kilka fotek ów Dafika:
:arrow: Z przodu:
Obrazek

:arrow: Znaczek XF:
Obrazek

:arrow: Cały zestawik:
Obrazek

:arrow: I ów wymieniony agregat, który mnie wystraszył :U :
Obrazek

Pozdro :P


Post Wysłano: 10 wrz 2008, 20:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 wrz 2008, 15:10
Posty: 28
GG: 8061635
Lokalizacja: WLS........

Czym różni się agregat thermo king spectrum od sl-200 czy sl-400?


Post Wysłano: 10 wrz 2008, 21:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 kwie 2006, 23:44
Posty: 219
GG: 6237840
Samochód: Fiat Stilo JTD
Lokalizacja: Szczecin

Spectrum ma drugi agregat wewnątrz naczepy zamocowany z tyłu pod sufitem. Jest to tzw. multitemperatura.
Obrazek


Post Wysłano: 10 wrz 2008, 22:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 mar 2006, 22:05
Posty: 422
Lokalizacja: Poznań

Cytuj:
Czym różni się agregat thermo king spectrum od sl-200 czy sl-400?
Cytuj:
Spectrum ma drugi agregat wewnątrz naczepy zamocowany z tyłu pod sufitem. Jest to tzw. multitemperatura.
Najpierw może sprostuję to, co napisał Kolega wyżej... Thermo King Spectrum to nic innego jak TK Sl 400, tyle, że z zamontowanym drugim parownikiem(NIE AGREGATEM). Jak wiadomo, jeśli pojawia się drugi parownik, pojawia się też nieco większa "uprząż" na naczepie.. Silnikowo, sam agregat nie różni się praktycznie niczym, zmiany widoczne są zaś na panelu sterowniczym.

To co pokazał Kolega na zdjęciu wyżej, to właśnie drugi parownik, w żadnym wypadku NIE AGREGAT!


Post Wysłano: 11 wrz 2008, 19:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 wrz 2008, 15:10
Posty: 28
GG: 8061635
Lokalizacja: WLS........

A do czego służy ten drugi parownik?? I przy jakich typach ładunków?


Post Wysłano: 11 wrz 2008, 19:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 mar 2006, 22:05
Posty: 422
Lokalizacja: Poznań

Cytuj:
A do czego służy ten drugi parownik?? I przy jakich typach ładunków?
Drugi parownik znajduje się na naczepach z dwoma komorami, oddzielanymi od siebie przesuwaną przegrodą. Umożliwia on nam przewiezienie ładunku o temperaturze np +4 stopnie w I komorze, w drugiej zaś np - 15. Jak wspomniałem wyżej, przegroda jest czymś w rodzaju "jeżdżącej ściany", co daje nam duże pole manewru w zakresie rozmieszczenia ładunku.

Przy jakich typach ładunków.. To, co przewozimy nie ma tutaj najmniejszego znaczenia... Możemy w jednej części "ciągnąć" brzoskwinie, w drugiej kwiaty..


Post Wysłano: 22 wrz 2008, 14:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 wrz 2008, 15:10
Posty: 28
GG: 8061635
Lokalizacja: WLS........

dzięki za info!!

Mam takie pytanie skąd najczęściej wozi się leki? A leki tez wozi sie w róznych temperaturach?


Post Wysłano: 22 wrz 2008, 15:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 mar 2006, 22:05
Posty: 422
Lokalizacja: Poznań

Cytuj:
Mam takie pytanie skąd najczęściej wozi się leki
Lekarstwa wozi się z miejsca,w którym je załadują, do miejsca przeznaczenia-potocznie mówiąc do miejsca rozładunku :P
Cytuj:
A leki tez wozi sie w róznych temperaturach?
A chciałbyś w trakcie choroby zażywać kropelki, które mają temperaturę +15 stopni i kapsułki, które przyjechały w tej samej temperaturze?! Chyba nie.. Farmaceutyk to środek szczególnie wrażliwy na temperaturę i by "działał" jak należy, wszystkie te czynniki muszą być spełnione. Zakres temperatur przy przewozie leków jest szeroki, jak samo ich zastosowanie..


Post Wysłano: 22 wrz 2008, 18:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 lis 2006, 16:05
Posty: 212
Lokalizacja: Łódzkie

a ma ktos może z was zdjecie załadowanych palet na drugi poziom w chłodni. Ciekawi mnie jak się zabezpiecza te palety gdy na normalnej niskiej podlodze mamy 33 a na gorne chcemy wrzucic tylko 10 czy tam ile w kazdym razie nie kolejne 33.

_________________
nie pyskuj bo ściana
najlepsza przyjaciółka-fajerka


Post Wysłano: 22 wrz 2008, 19:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 mar 2006, 22:05
Posty: 422
Lokalizacja: Poznań

Cytuj:
a ma ktos może z was zdjecie załadowanych palet na drugi poziom w chłodni. Ciekawi mnie jak się zabezpiecza te palety gdy na normalnej niskiej podlodze mamy 33 a na gorne chcemy wrzucic tylko 10 czy tam ile w kazdym razie nie kolejne 33.
Zdjęcia wrzucę jutro, jako, że dzisiaj nie będę miał już dostępu do komputera, na którym się one znajdują.

Sposób zabezpieczenia jest podobny do tego, w jaki blokujemy palety na pierwszym poziomie. Wykorzystujemy do tego tyczki, które zapinamy od ściany do ściany, na wysokości odpowiednio większej.Robimy to jednak na bieżąco, od razu po załadowaniu tego "górnego" piętra, ponieważ później nie mielibyśmy do niego dostępu.


Post Wysłano: 22 wrz 2008, 21:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 wrz 2008, 15:10
Posty: 28
GG: 8061635
Lokalizacja: WLS........

Z jakiego państwa?? :)


Post Wysłano: 23 wrz 2008, 9:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 mar 2006, 22:05
Posty: 422
Lokalizacja: Poznań

Cytuj:
Z jakiego państwa?? :)
A ziemniaki wozisz tylko z Grecji? Arbuza tylko z Węgier? Węgiel tylko z Zabrza? :mrgreen:

Pytanie lekko mówiąc..infantylne :) (Bez obrazy..) Lekarstwa, podobnie jak i inne towary ładujesz tam, gdzie jest akurat na to potrzeba i wieziesz tam, gdzie jest rynek zbytu tudzież przeładunek. Raz wieziesz z Anglii, raz z Portugalii, innym zaś razem załadujesz w Grecji. Chyba logiczne.. :) Pozdrawiam..

PS.

Pytanie do ekspertów :P Potrzebuję nazwę firmy transportowej, która swoją siedzibę ma najprawdopodobniej w okolicach Warszawy. Zajmują się oczywiście transportem chłodniczym, a w jej flocie widoczne są zielone Mercedesy i Volva, sprzęgnięte z chłodniami, doposażonymi również w zielone paleciarki...Z tego co wiem, nazwa firmy może być po prostu nazwiskiem właściciela...


Post Wysłano: 23 wrz 2008, 14:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1279
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

Są 2 firmy. Jedna ma jaśniejsze auta i jest to p. Walenda i ma ok. 30 aut.
Druga to ciemniejsza zieleń, p. Wójcik i ma ich max 8 aut. Obaj panowie to szwagrowie a mieszczą się w Wilanowie.


Post Wysłano: 23 wrz 2008, 17:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 sty 2008, 21:07
Posty: 43
Lokalizacja: Ok. Torunia

Obrazek

Tu mamy akurat 'na tyle' medykamenty ADR - Limited Quantity

Nie wiem czy to rozwiąże wątpliwości 'mlodziana' ale mam nadzieje, ze troszkę przybliżę zabezpieczanie ładunku na frigo. ;)
Jeśli nie tego poszukujesz to wierzę, że Quba poda Ci odpowiednie fotki :)

Pozdrawiam

_________________
Weekly UK --> CH --> UK Groupage Service


Post Wysłano: 24 wrz 2008, 8:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 mar 2006, 22:05
Posty: 422
Lokalizacja: Poznań

Cytuj:
Są 2 firmy. Jedna ma jaśniejsze auta i jest to p. Walenda i ma ok. 30 aut.
Druga to ciemniejsza zieleń, p. Wójcik i ma ich max 8 aut. Obaj panowie to szwagrowie a mieszczą się w Wilanowie.
Zawsze wiedziałem, że mam tu do czynienia z fachowcami :D Dzięki John.. :)
Cytuj:
Tu mamy akurat 'na tyle' medykamenty ADR - Limited Quantity

Nie wiem czy to rozwiąże wątpliwości 'mlodziana' ale mam nadzieje, ze troszkę przybliżę zabezpieczanie ładunku na frigo. ;)
Jeśli nie tego poszukujesz to wierzę, że Quba poda Ci odpowiednie fotki :)
Koledze chodziło o wykorzystanie do tego typu przewozów naczepy wyposażonej w dwie podłogi. Zdjęcie, które Ty przedstawiłeś pokazuje nam normalny załadunek piętrowy(paleta na palecie), jednak jak widać, naczepa posiada tylko jeden pokład. Patrząc na to zdjęcie, dodam, iż sposób wspomnianego wyżej zabezpieczania ładunku z górnego piętra jest właśnie taki, jak wygląda to na zdjęciu. Tyczki, o których pisałem wyżej zapinamy na odpowiednio większej wysokości, co skutecznie zapobiega przesuwaniu się palet.

Gdzieś mi zaginęły kadry z ładunkiem na dwóch podłogach.. :/ Jak znajdę, na pewno je tu wstawię :)
PS

Z tych tyczek zrobiłoby się niezły łuk :mrgreen: Pierwszą młodość to one mają już za sobą.. :)


Post Wysłano: 24 wrz 2008, 17:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 sty 2008, 21:07
Posty: 43
Lokalizacja: Ok. Torunia

Miałem pewnego rodzaju przeczucia że chodziło właśnie o naczepę z podwójnym pokładem, aczkolwiek pytanie nie było doprecyzowane wiec stwierdziłem ze wtrącę swoje 5 groszy :)

Niestety my nie zajmujemy się 'double deckami' więc nie mogę pokazać materiałów foto dot zabezpieczenia ładunku na drugim pokładzie.

Tyczki: Może wyglądają już na troszkę zmęczone ale dzięki Bogu wciąż wypełniają bezproblemowo swoje zadanie :D

_________________
Weekly UK --> CH --> UK Groupage Service


Post Wysłano: 24 wrz 2008, 19:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 mar 2006, 22:05
Posty: 422
Lokalizacja: Poznań

Cytuj:
stwierdziłem ze wtrącę swoje 5 groszy
I dobrze..Trzeba pisać, trzeba uczestniczyć w życiu forum :mrgreen: Oczywiście z sensem :P
Cytuj:
Tyczki: Może wyglądają już na troszkę zmęczone ale dzięki Bogu wciąż wypełniają bezproblemowo swoje zadanie :D
Jak się używa, to się zużywa..Nic nie trwa wiecznie, tyczki też się starzeją :P

Widzę, że "targacie" lekarstwa..Zajmujecie się dystrybucją z hurtowni czy zaglądacie do fabryk? Jeżeli to nie "top secret" napisz, jak to wygląda u Was? No i jeszcze jedno..Kraj czy obskakujecie międzynarodówkę? :) Pozdrawiam..


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 8 z 23 [ Posty: 457 ] Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 1023 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: