Strona 9 z 20 [ Posty: 396 ] Przejdź na stronę Poprzednia 17 8 9 10 1120 Następna
Autor
Wiadomość
Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 26 sie 2008, 12:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 sie 2008, 19:59
Posty: 13
GG: 7346647
Samochód: Volvo | Renault | Man | Scania

Cytuj:
normalny czy nie, ja mam inaczej bo ja za to nie płace, a ten co płaci godzi sie na to
u mnie serwis pompuje opony, dokręca śruby przy kołach, wymienia żarówki, dolewa oleju, płynu do spryskiwaczy itd itp
raz dolałem oleju, raz zmieniłem żarówkę w kierunku - przez rok pracy, a i jeszcze 2 razy AdBlue dolałem
jak chciałem zmienić żarówkę w przednim reflektorze, śrubokręt zwykły nie pasował, potrzeba było torxa czy jakoś tak sie to zwie, w firmie nie ma, w ciężarówce nie było tej paczki z zapasowymi żarówkami i tym właśnie śrubokrętem. powiedzieli żebym podjechał na serwis i wymienia (27km)

poszedłem i kupiłem za 2 funty tego pieprzonego torxa i wymienię, niech mi dupy nie trują bo nie chce mi sie jeździć tam, do tego spojrzą się na mnie jak na idiotę ... choć tutaj - gostek jeździ 2 lata tga manikiem i nie umiał otworzyć schowka na zewnątrz kabiny :P doszedłem pierwszy raz w zyciu i znalazłem po 10 sekundach - chyba kazdy by znalazł
Tu kolega ma rację rozumiem serwis gdy car jest nowy na gwarancji i jedziesz na przegląd to robią wszystko ale nie w przypadku car co ma 10 i więcej lat bo to jest dziwne


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 26 sie 2008, 21:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 mar 2008, 22:05
Posty: 269
GG: 12975077
Samochód: Ford Transit '98
Lokalizacja: Biała Podlaska

Ojciec pracuje w transporcie dla pieniędzy i szef płaci dla kierowcy a ni dla mechanika i płaci za jazdę a nie za babranie się przy ciężarowce...

_________________
Powyższy post wyraża opinię autora jedynie w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podania przyczyny!


Ostatnio zmieniony 26 sie 2008, 21:40 przez eRKaZet, łącznie zmieniany 1 raz.
Teraz rozmowa przechodzi w off topic, który proszę zakończyć.


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 26 sie 2008, 22:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 sie 2008, 19:59
Posty: 13
GG: 7346647
Samochód: Volvo | Renault | Man | Scania

Ale jest coś takiego jak warsztat i godziny warsztatowe i wtedy się robi car ale mniejsza z tym, nie będę się spierał i tłumaczył 14 letniemu dziecku


Ostatnio zmieniony 27 sie 2008, 11:24 przez eRKaZet, łącznie zmieniany 1 raz.
Polski odpowiednik słowa "car" to "samochód". Jesteśmy w Polsce i trzymajmy się polskich słów.


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 28 sie 2008, 20:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 sie 2008, 19:59
Posty: 13
GG: 7346647
Samochód: Volvo | Renault | Man | Scania

Siema znowu ! mam pytanko do osób w temacie jak sie wam spisuje volvo FH12 420ps z 05' możecie mi coś o nim powiedzieć ?


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 28 sie 2008, 20:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

2005 to młode auto, nie znam osoby, która żaliłaby się na nie, a użytkowników Volvo znam co najmniej 3. Generalnie rzecz biorąc - chwalą je ;)

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 13 wrz 2008, 20:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 kwie 2006, 18:42
Posty: 227
Lokalizacja: MAŁOPOLSKA

Mam takie pytanie do znawcow FH jaka jest roznica miedzy FH12 a FH13 czy ta roznica to tylko silniki i ich moce czy istnieja jakies jeszcze widoczne na zewnatrz badz wewnatrz kabiny i wyposazeniu?????/
Pozdrawiam
:)

_________________
Mój uśmiech jest bezcenny za wszystkie inne zapłacisz kartą VISA :):)
>>>>V8POWER<<<<
MOC JEST BOGIEM PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM QUATTRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 13 wrz 2008, 23:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 maja 2006, 18:33
Posty: 443
Lokalizacja: WM

Było już o tym kiedyś pisane. :) Poza silnikami i kilkoma szczegółami wewnątrz (np. nowe kolory tapicerki, drobne zmiany układu kontrolek na wyświetlaczu) praktycznie nic nie zostało zmienione. No i oczywiście z maski zniknęła "12".

_________________
"640 KB pamięci operacyjnej powinno każdemu wystarczyć." - Bill Gates, 1981r.

Fotogaleria, Trasy - zapraszam do przeglądania i komentowania.


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 07 paź 2008, 15:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 paź 2008, 13:48
Posty: 28
GG: 9230840
Samochód: Scania

Obrazek

a ja wrzuce takie :p

_________________
Kat B - 17.09.2007r.
Kat C - 08.09.2009r.
Kat C+E - zaczynam kurs :D


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 19 lis 2008, 9:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lis 2008, 15:12
Posty: 14
GG: 3415657
Samochód: ???

Ja sie bujam volvo Fh 12 420 2002r i całkiem fajne autko. jak bym miał sie zamienic to tylko i wyłacznie na scanie topline.

A czy Volvo pali mało???? nie jestem do tego przekonany jechałem z kontenerem do czestochowy dystans około 1100 km średnie spalanie według komputera 29 litrów a miałem tylko 8 ton ładunku??


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 19 lis 2008, 16:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 paź 2008, 20:57
Posty: 28
GG: 8449770
Samochód: Volvo FH12
Lokalizacja: Chrzanów

Tytuł: Volvo FH12
Post Wysłano: 20 lis 2008, 23:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 wrz 2008, 16:18
Posty: 9
GG: 7744135
Samochód: vw t4
Lokalizacja: Mazowieckie

witajcie wszyscy forumowicze
mam taki maly problem ,poniewaz zaczolem jezdzic na miedzynarodowce volvo FN 12,automat,czy ten samochod ma biegi polowe tzn,bardzo wolne,wszegolnosci rozchodzi mi sie o bieg wsteczny..
wiecej szczegolow jak zrobie zdjecie i go wkleje,bo mam wiecej pytan,pozdrawiam Piotr


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 29 lis 2008, 23:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2006, 12:58
Posty: 550
GG: 8261240
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Styczeń 2008, zdjęcie mojego autorstwa.

Obrazek

_________________
Ból z serca bliskich, a przesłanie dla Was.
Obudźcie się ludzie i przejrzyjcie na oczy jesteśmy tacy jak Wy i może to was zaskoczy ...


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 01 gru 2008, 15:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 mar 2006, 22:05
Posty: 422
Lokalizacja: Poznań

Pachnie wschodem...Mhm... :D :D Zdjęcia aut, robione o tej porze roku, przy takich warunkach atmosferycznych to jest to, co uwielbiam. Tutaj w dodatku pokazałeś Volvo z lodówką.. :mrgreen: Uwielbiam.. :)


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 06 gru 2008, 19:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 mar 2008, 16:34
Posty: 712
Lokalizacja: SM

Witam, koledzy na co wzrócić uwagę przy kupnie fh 95r?. Jakie są największe bolączki tego pojazdu.


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 02 maja 2009, 12:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2007, 0:22
Posty: 398
Samochód: VO FH 440
Lokalizacja: NS

Koledzy czy w waszych Volvach podczas postoju w słoneczny dzień jest Duszno ?
Bo u mnie tak mama fh 12 z niską kabina i w trakcie postoju na słońcu w srodku robi się
Po prostu sałna . ostatnio ściągałem podsufitek i … sufit posiada izolacje cieplna z pianki poliuretanowej gruboisci około 1 cm a Tyl i boki NIE ! na dodatek z tyłu w podsufitce sa otwory wentylacyjne ale co z tego jak kabina przynajmniej moja nie ma na tylej scianie otworów do wentylacji ! , wniosek Tylna sciana nagrzewa się i to cieplo przez otwory wentylacyjne w podsufitce wpada do srodka i mamy ladny piekarnik …
Postanowiłem z tym walczyc i jestem w trakcie zdobywania takiej pianki aby zrobic izolacje cieplna boków i tyłu kabiny oraz mam zamiar wykonac na tylnej sciane kabiny jakies otwory do wentylacji aby to cieple powietrze uciekało na zewnątrz. Dam znac czy to coś dało.
Swoja droga dziwie się ze zaoszczędzili na takim czym przecież taka pianka jest leciutka a napewno by sporo dała.

_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych

Nowy Sącz i okolice - Zapraszam :)
DPTacho.pl


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 24 maja 2009, 15:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 maja 2009, 18:13
Posty: 14
GG: 1709580
Samochód: OmegaB/Man480+tiefbett Nooteboom-a
Lokalizacja: Kostrzyn WLKp

Cytuj:
Ja sie bujam volvo Fh 12 420 2002r i całkiem fajne autko. jak bym miał sie zamienic to tylko i wyłacznie na scanie topline.
ja do TopLine dołożył bym jeszcze XF105/430 SuperSpaceCab :D
Cytuj:
A czy Volvo pali mało???? nie jestem do tego przekonany jechałem z kontenerem do czestochowy dystans około 1100 km średnie spalanie według komputera 29 litrów a miałem tylko 8 ton ładunku??
Najbardziej paliwożerne sprzęcisko :(
a jezdziłem XF430 i Scanią 380 TopLine na tej samej robocie co teraz Volvem.
Scania i Daf nigdy więcej jak 30-31 l/100km a non stop "ogień" i tempomat na "kagańcu"
Volvo :( ta sama robota , "głaskanko" i nie szybciej jak 80km/h i pożera 33-34 l.on/100km

sami sobie odpowiedźcie :D

jeśli chodzi o wygode dla kierowcy to ci co piszą że FH12 jest wygodne to znaczy że nigdy nie siedzieli w pożądnej i wygodnej kabinie :>

zapraszam do zwiedzenia (najlepiej z co najmniej tygodniowego mieszkania)
XF95/105 SuperSpaceCab,
TopLine R (choć jak dla mnie w L z łóżkiem nad siedzeniami było wygodniej)
Magnumki czy XXL-a
i potem możemy porozmawiać o globach w FH :D

_________________
...lepiej mieć brzuch od piwa, niż garb od roboty...
potrzebujesz,programy navi lub coś innego
zajrzyj do

http://chomikuj.pl/SoltysOKP


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 24 maja 2009, 16:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1279
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

To przejedz się na Rosję albo Kazachstan Toplinem albo SSC to odechce Ci się tej przestrzeni. A patrząc na to, że wymieniasz tutaj auto, którego nie ma (105.430 :!: ) śmiało wysunę wniosek, że żadnym z tych aut nie jezdziłeś.


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 31 maja 2009, 12:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Warto też zauważyć, że Volvo ma moc i moment obrotowy stosunkowo nisko i kręcenie go wysoko np. przy podjazdach powoduje tylko i wyłącznie podwyższenie spalania, więc spalanie Volva jest zależne w dużej mierze od umiejętności kierowcy ;)

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 31 maja 2009, 13:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 mar 2008, 22:05
Posty: 269
GG: 12975077
Samochód: Ford Transit '98
Lokalizacja: Biała Podlaska

Znam kierowcę który jeździł w dużej firmie volvem fh12 420 euro 3 i normę miał ok 27l/100km.

_________________
Powyższy post wyraża opinię autora jedynie w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podania przyczyny!


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 31 maja 2009, 15:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 gru 2005, 14:59
Posty: 317

Cytuj:
Znam kierowcę który jeździł w dużej firmie volvem fh12 420 euro 3 i normę miał ok 27l/100km.
Nasze ostatnio tak wyszło na Szwecji z 20 tonami, i po wymianie pompy ręcznej... tyle że silnik 380 i dodam że na tempomacie ojciec gonił (ustawiony na 85).

_________________
...::: VOLVO :::...
PL, CZ, SK, UA, D, F, LT, H, RO, SLO, I, RSM, A


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 9 z 20 [ Posty: 396 ] Przejdź na stronę Poprzednia 17 8 9 10 1120 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: