Coz sam jezdze Iveco Eurostar z 2001 roku i wg mnie do najlepszych to auto nie nalezy ale nie jest calkiem do d..., kabina jest wystarczajaco duza jak dla mnie, na ilosc schowkow tez nie narzekam chociaz spie w aucie okazjonalnie, a mocy ma od cholery bo niby 420 koni a za DAFami 480 ide rowniutenko a do tego jak na Irlandie to mam kaganiec dosc wysoko takze na autostradzie prawie nikt mi nie podskoczy
Czy może ktoś mi odpowiedzieć na kilka pytań? posiadam eurostara 480cursor i chciałbym się dowidzieć ile taki samochód średnio pali. mój bierze od 40 do 46!!!!!! co może być za przyczyna że tyle pali dodam że jeżdżę sam. podłączałam pod komputer sprawdzałem intercooler i wymieniałem filtr powietrza i nadal to samo. Może ktoś mi podpowie co jeszcze mam sprawdzić. Pozdrawiam.
Cos ewidentnie nie tak z tym samochodem, jezdzilem Stralisem 480 i tam jest identyczny silnik a to czy E2 czy E3 to roznica byla tylko w kasecie sterujacej technicznie jest to samo i palil mi okolo 3 litry mniej niz Eurostar 420 lub 470 (sprawdzone na stalej trasie) przelozenie 1380 obrotow przy 90 km/h.
Koledzy, a czym tak dokładnie się różni EUROSTAR od EUROTECHA???
Kabiną. EuroStar ma szerszą od EuroTecha, siedzi się wyżej i tunel jest niższy. Pooglądaj sobie zdjęcia omawianych samochodów a z pewnością zauważysz różnice
Rejestracja:26 mar 2006, 0:33 Posty: 295
GG: 0
Lokalizacja: z nienacka
Cytuj:
Mobile to jak to jest w końcu z tym spalaniem? Tak zauważyłem z tego co piszecie, że 420 bierze mniej od 380?. Z góry thX
no logiczne, mniej mieszania biegami i wciskania gazu w podłoge, łatwiejszy start spod świateł i w ogóle, więcej mocy na podobnych ładunkach to plus na spalanie dla mocniejszego. Gdyby chodziło o silnik 480 to ten może spalić już wiecej, od 380 jest to już spora różnica i te 480km trzeba wykarmic
Rejestracja:29 sie 2008, 12:44 Posty: 1
GG: 2143925
Samochód: iveco
Mój tata jezdzi IVECO EUROTECH z silnikem cursora 350km na kontenerach i bardzo sobie chwali nigdy nie bylo z nim problemów, pod góry z ciezarem idzie jak burza IVECO jest super ;D
wczoraj bedac w Zamosciu, widzialem piekne Eurostar w najwiekszej kabienie, do tego widac było ze kiedys jezdziło dla Ferrari, na dzrwiach był jeszcze znaczek i kolor srebrno - czerowny, do teog traby i orurowanie na dachu. Piekny widok. Naczepa - kiper.
Tutaj sa fotki naszego euro stara http://czupa.fotosik.pl/albumy/392233.html
Jedyna wadę jaka stwierdziliśmy w tym aucie to słabe plastiki ale to już chyba każdy wie
Tak nie mogliśmy na niego narzekać a pod górki faktycznie nie miał sobie równych
Rejestracja:12 mar 2009, 20:52 Posty: 1363
Lokalizacja: BIA
Miałem okazje jeździc (jak pasażer) Iveco EuroTech (tandem) 97 moze 98r. ponad 1.000.000 km na liczniku i Renault Pramium (ciagnik) ok 600.000 km 2001/2002r.
Co mnie zdziwiło w Premium było zimniej (nie mylić z chłodniej jechalismy zimą) i głośniej (mam na mysli odgłosy silnika) niz w Iveco !
_________________ Hello boss! Majkel... Uśmiech Paryża 420dci, Ferrari Stralis 450, Robur MP2 1841, JelczNL 106 460, Kania R 450, Kania NG R 450, Iveco Stralis MY16 480 ...
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 5 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę