Witam.Problem jest tego typu,że nie mam pojęcia co wybrać czy Volvo FM13 440 8x6 czy MB Actros 4144AK 8x6.Podpowiedzcie coś.Z góry dzieki .Głownie chodzi mi o własności terenowe,spalanie i komfort w kabinie.
Jeśli chodzi o komfort w kabinie to zdecydowanie Actros. Ale pod względem spalania i nie awaryjności to zdecydowanie Volvo.
A co do własności terenowych to pod tym względem te auta są raczej podobne.
Rejestracja:19 maja 2007, 0:07 Posty: 64
GG: 8362980
Samochód: Mercedes SK
Lokalizacja: Białystok
a wiec mój wujaszek ma Actrosika 4144 8x8 spalanie mu wychodzi około 40-45 litrów w terenie mu się sprawuje elegancko kabina jest duża i wygodna i oto fotka wujka Actrosa a jeszcze o skrzyni biegow ma ten joystick pół automat chyba
Ewals wydaje mie sie że to jest automat z mozliwością manualnej zmiany biegów A kabina to jest na sprężynach czy poduszkach ? no i jak ten automat w terenie sobie radzi ?
Ostatnio zmieniony 15 lis 2008, 21:26 przez skoczek69, łącznie zmieniany 1 raz.
Rejestracja:19 maja 2007, 0:07 Posty: 64
GG: 8362980
Samochód: Mercedes SK
Lokalizacja: Białystok
kolego twój wybór narazie jak wujek ma go już ponad rok a w tej branży jest ponad 7 lat to sobie go chwali jest wygodny a w terenie się trzyma zaje****** a ten pól automat sprawuje się znakomicie
Kolego ewalscargo masz może więcej fotek tego actrosika?,jak masz to postaraj sie wrzucić na WC.Teraz mam ogólne pytania .Jak jest z wyciszeniem kabin w tych wywrotkach no i jak zachowuja sie te kabiny w terenie,chodzi mi o ''bójanie''.Jeszcze ktoś nie dawno mówil mi,że bardziej opłacają się wyższe wywrotki w teren,czy to prawda?
może więcej informacji, bo teren można różnie rozumieć.
wydaje mi się, że marka nie jest rzeczą najważniejszą, ale wersja pojazdu.
jak w teren, to:
- hamulce bębnowe, całkowicie obudowane, odporne na uszkodzenia.
- zawieszenie tylko mechaniczne na resorach odporne na uszkodzenia i pracujące niezależnie od silnika. jeżeli silnik samochodu z zawieszeniem pneumatycznym stanie nie wyciągniemy go z błota jak opadnie na poduszkach.
- niskie stopnie kabiny uchylne lub z łańcuchów, bez możliwości oberwania ich.
- zbiornik paliwa nie większy niż 300 - 400 litrów, wysoko zawieszony.
jak już to wszystko mamy, możemy podyskutować o marce pojazdu.
Co do Zbiorników paliwa to MB ma 300L , a Volvo FM 380L.W Volvie FM zbiornik paliwa jest nisko bo jak wiadomo Volvo FM jest niziutkie,zaś w MB jest wysoko umieszczony jak i również pierwszy stopień.MB ma kabine Mechanicznie zawieszoną(sprężyny,amortyzatory),4 punktowe a co do Volva FM to nie wiem.
Dzięki kolego za fotki.A twój wujek to prywatnie jezdzi czy w jakies firmie?
A jak jest z Volvami Fm,wie ktoś może coś o ich średnim spalaniu i radzeniu sobie w terenie.I moze ma ktoś jakieś fotki Volviaków FM.Z góry dzięki.Pozdrawiam .
Jeśli idzie o własności terenowe, spalanie i komfort to Actros, aktualnie mam "przyjemność" bujać się mieszarką betonu na podwoziu MB Actrosa Mp2 4141, nie ma sobie równych w terenie i spala najmniej ze wszystkich aut na betoniarni.
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 71 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę