Nie to nie były scanie serii 4 tylko to były R-ki i widziałem je u siebie na obwodnicy i tak coś mi nie pasowało więc się zapytałem. Nie raz się widzi takie szpanowanie chociażby na BMW zwykłym kiedy to se znaczki M przyklejają.
Wszystko zależy od ładunków oraz trasy , pogody i itp,itd.
Dokładnie, ale możemy Ci powiedzieć, że taka 500-tka mieści się w przedziale 18-45 litrów
Po prostu dziwią mnie pytania typu "ile ten silnik pali, a ile tamten". Nie ma dobrej odpowiedzi.
Wszystko zależy od ładunków oraz trasy , pogody i itp,itd.
Dokładnie, ale możemy Ci powiedzieć, że taka 500-tka mieści się w przedziale 18-45 litrów
Po prostu dziwią mnie pytania typu "ile ten silnik pali, a ile tamten". Nie ma dobrej odpowiedzi.
Jeden silnik spali 37l/100, a drugi może spalić 30l/100. Wszystko zależy od tonażu i użytkowania sprzętu. Nie ma z góry określonej normy.
Klasyczny przykład tego jak łatwo tanio i przyjemnie można zwieśniaczyć piękne auto, za takie grzechy powinno być więzienie. Ale patrzcie na tafle. Rico9. Tam lubią takie klimaty. Jedynie osłona przeciwsłoneczna może zostać.
Być może się mylę ale istniały dwie wersje R480. Jedna to 12 litrowy silnik spełniający normy Euro 5 (SCR), który debiutował ponad 2 lata temu jako rozwinięcie doskonale znanego modelu R470. Teraz mamy R480 na innowacyjnym w Scanii systemem zasilania paliwem o wdzięcznej nazwie XPI. Możecie podać mi konkretnego linka gdzie jest napisane , że XPI 480 jest zbudowane w układzie V8?
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 1 gość
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę