Cytuj:
otóż tak:
na dzień dzisiejszy KW ma 280h, jednak nie ma jeszcze ani jednego ośrodka w Polsce który dostałby zezwolenie na szkolenie okresowe i KW. wymagania jakie stawia się wobec takiego ośrodka są ujęte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 10 kwietnia 2008 r.
natomiast jak będzie wyglądało szkolenie można przeczytać w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 lipca 2008 r.
na szkoleniu wstępnym będzie:
195h teorii (w tym rozporządzeniu mozna poznać tematy szczegółowe) w części podstawowej,
65h teorii w części specjalistycznej
16h jazdy w ruchu drogowym
4h jazdy w warunkach specjalnych (płyty poslizgowe na torze).
w moim przypadku planuje się teorię we Wrocławiu (oczywiście z testem), również jazdę w ruchu na miejscu, natomaist na 4h jazdy w specjalnych warunkach będzie się jeździć na tor pod Poznań.
po skończeniu słuchacze będą zdawać testy kwalifikacyjne składające się:
test podstawowy 20 pytań z pierwszego bloku teorii,
test specjalistyczny 10 pytań z drugiego bloku,
ten drugi test będzie wyspecjalizowany pod D lub C.
dopuszcza się formę testu pisemną lub na komputerze. pytania będą miały tylko jedną prawidłową odpowiedź.
aby zdać trzeba będzie poprawnie odpowiedzieć na 17 pytań z pierwszego i 7 z drugiego.
czas testu 30 minut.
do szkolenia przystępuje się po badaniach lekarskich i psychologicznych, głupio byłoby gdy gość wykosztuje się na kurs, a potem okaże się, że go lekarz nie dopuścił.
po zdanym teście kierowca dostanie w ciągu 7 dni świadectwo kwalifikacji zawodowej. z tym pójdzie się do wydziału komunikacji i tam zostanie wydana karta kwalifikacji kierowcy, takie coś jak prawo jazdy.
natomiast jeżeli ktoś obleje, może zdawać powtórnie.
Dzięki
Czyli patrze że jak ktoś się przyłoży można ten test zaliczyć...
_________________
Pozdrawiam MAN Lion's Coach