Czyli gdybym zaczal dzien i jechal 2h, potem mial pauze np 3h, to po tej pauzie nie moge jechac cale 4,5h ?? Tylko moge przejechac 2,5h i stanąc przynajmniej na 30 minut???
Wiec To niechodzi o to zeby nie przekroczyc CIĄGLEJ jazdy 4,5h ?? To jezeli stana na pauze 3 godzinną to musze martwic sie ile mi zostalo jeszcze z tych 4,5 jazdy ? Bo ja zawsze myslalem ze skoro :
Wyrkecilem normalna pauza min 45 minut to uprawnia mnie to do ciaglej jazdy 4,5 h ??
Chodzi o to ze wszedzie jest podawany przyklad typowi 4.5h JAZDA,45m PRZERWA, 4.5 JAZDA,11h PAUZA..
A mi chodzi o przyklad z zycia, bo prawie nigdy nie wykorzystasz ciaglej jazdy 4,5h ( mowie o moim przypadku )
Wiec drodzy forumowicze powiedzccie czy taki model jazdy jestr zgodny z prawem:::::
2h jazdy> 45m przerwy> 4,5 jazdy> 45m przerwy> 2,5h jazdy> PAUZA 11h ????????
Bo wg kolegi Wolfzan to zgodnie z prawem wyglac musialo by tak:
2h jazdy> 45m przerwy> 2,5h jazdy> 30m przerwy> 4,5h jazdy....................................
Niemoge zrozumiec sensu robienia pauzy 30 minutowej ( 2 czesc pauzy dzielonej ) po okresie jazdy 2,5h. Przeciez jezeli wykrecilem 45 min pauzy to moga jechac potem 4,5h non stop( przynajmniej mi sie tak zdaje )
Na stronie 29 tego tematu kolega MANIUTEK111 poruszyl identyczny temat jak ja,
Cytuj:
dzieki koledzy. tak dla pewnosci zadzwonilem do ITD i dowiedziel sie to samo co mowicie czyli, ze jesli jade np 2,5h czekam na zaladunek,rozladunek 1h to wtedy moge jechac 4,5 i po tym 4,5h musze zrobic pauze 45min i jeszcze pozniej wyjechac te 2h. dzieki koledzy za odpowiedzi
Wychodzi z tego ze w moim przypadku gdy pojade 2h , wykrece pauze 45min, to potem moge jechac dalej 4,5 h ciurkiem......jakie zdanie na ten temat teraz kolego Wolfzan ? Czy zgadzasz sie zemną , czy moze jestem w bledzie dalej ?
Przepraszam ze poruszylem temat ktory juz byl omowiony.
Prosilbym forumowiczów o odpowiedz na moje pozostale pytania ( dot przeprawy promowej, oraz odpoczynku tygodniowego
Pozdrawiam