Ja uczyłam się na Manie z 8 biegową skrzynią z przebitką i niestety łuk nauczyłam się jeżdzić "na koło".
W Szczecinie egzamin zdaje się na Man-ie TGL tutaj niestety koła nie widać.
Proponuje wykupić chociaż 1 godzinkę na aucie, jakie jest na egzaminie i skorygować sobie manewry.
Mnie kopertę uczyli w ten sposób...
1. Gdy widzę w prawej szybie drugi słupek od wjazdu do parkowania skośnego skręcam na max-a w prawo (tak przynajmniej jest na TGL-u) lub gdy jestem w połowie skośnego (man z przebitką).
2. Patrzę w lewe lusterko - prostuję samochód gdy widzę drugi słupek (wewnętrzny) - muszę na niego "jechać" tak żeby nie "odszedł" zbyt daleko.
3. Patrzę w prawo - gdy minę lusterkami słupek do wjazdu w kopertę to dokręcam do prawej i obserwuję samochód.
Tylko moment skrętu zależy też od ustawienia fotela, ja mam krótkie nogi to ten fotel mam blisko przysunięty. Dlatego najlepiej korekta manewrów na pojeździe egzaminacyjnym...
Czytając co piszecie potwierdza się, że w Polsce uczy się "pod egzamin". Takie chwyty może i są dobre na egzamin, ale w codziennej pracy w przeróżnych warunkach w ogóle się to nie sprawdza....
wolfzan - no niestety pod egzamin, ale jakoś trzeba go zdać i najlepiej za 1 razem , zeby można było jeździć.
Potem każdy z nas wypracuje sobie swój styl.
Pozdrawiam
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 39 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę