Strona 5 z 23 [ Posty: 442 ] Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 723 Następna
Autor
Wiadomość
Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 14 wrz 2008, 15:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

U mnie w manach nic takiego się nie działo i nie dzieje jedyne co o filter odstoinik się zapychał i auto traciło moc. Tylko że mój f 2000 ma przebieg 310tys, a f 90 851tys więc narazie się nie obawiam spadku mocy w nich zwłaszcza przy takim przebiegu :wink:

_________________
MAN


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 20 wrz 2008, 13:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2008, 13:06
Posty: 1
GG: 0
Samochód: MAN

mam podobny problem w czasie jazdy zapala sie EDC i są tylko wolne obroty brak wysokich obrotów, po chwili wraca do normy nie moge sobie z tym poradzic byłem w serwisie i jest podobno ok a jak go cos palnie to co 20 km zapali sie to EDC i kicha ,silnki mam 403 , wywrotka 4 oski. 95 rok co robic filtry wymienione walcze z tym jakies 6 miesiecy


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 21 wrz 2008, 14:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Poszperałem trochę i coś takiego znalazłem
"Zbyt niskie wstępne ciśnienie w komorze ssania pompy wtryskowej powoduje spadek mocy, duże zużycie paliwa oraz usterki w czujniku ruchu iglicy.
Nr częsci dla zaworu nadmiarowego 51.12505.0002 (2,5 atm)"

Chodzi tu o zawór przelewowy na powrocie paliwa z pompy wtrskowej
W pompie wtryskowej w układzie paliwowym niskiego ciśnienia powinno wynosić 2,5 atm wytworzone przez mechaniczną pompkę paliwa która podaje paliwo do pompy wtryskowej

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 21 wrz 2008, 19:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 lip 2008, 17:22
Posty: 37
GG: 0
Samochód: Man F2000
Lokalizacja: Rumia

U mnie w Manku tez jakies jaja, z tym ze wogole nie ma mocy, jazda nim to masakra. Z tym, ze problem sie zaczal po wymianie koncowek wtryskow.


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 22 wrz 2008, 2:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2008, 21:59
Posty: 1
GG: 0
Samochód: MAN F2000 TGA

można jeszcze sprawdzić kostkę elektryczną która wychodzi z kabiny po lewej stronie tam często nie ma dobrego połączenia i auto nie ma mocy zapala sie EDC


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 24 wrz 2008, 13:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2008, 22:16
Posty: 1
GG: 8009372
Samochód: man 19.403

man 19. 403 skrzyniowy ladownośc do 15 ton.. czy wie ktos ile to pali??


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 25 wrz 2008, 18:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:50
Posty: 2
GG: 0
Samochód: 26-403 SILENT

Witam, w moim mańku dzieją się podobne historie co u kolegów w powyższych postach, tzn.
czasami silnik pracuje troszkę jak w rechocie (jakby lekko przebierał) i wtedy ciężko się zmieścić
w 38-39l/100km, a czasami silnik chodzi jak zegareczek i wtedy bez wysiłku mieszczę się w 35l/100km. Tak sobie myślę że może da sie to podpiąć pod historię z ciśnienem na pompie,tylko potrzeba by było więcej informacji. Prosił bym o więcej informacji.

A jeśli chodzi o wariacje z EDC, to u mnie było podobnie. Zapalała się kontrolka , wariował licznik, nagły spadek mocy. Przyczyną była wilgoć w kostce od tacho przy skrzyni biegów, woda robiła zwarę błędne dane do komputera (EDC) i włączał się tryb awaryjny. Na próbę proponuję wyczyścić osuszyć zaplombować i w drogę. Pozdrawiam


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 25 wrz 2008, 18:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

W piątek lub sobotę będę wymieniał zaworek przelewowy i zaworki w mechanicznej pompce paliwa a w niedzielę jadę do niemiec jak wróce to dam znać czy jest jakaś różnica

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 paź 2008, 18:47
Posty: 6
GG: 0
Samochód: man f2000

Witam!
Mam taki problem,ze nie działa wyłącznik ASR w wywrotce Man F-2000 33.464 2000r....ARS świeci sie czasami na pomarańczowo (tak jakby z nim coś było nie tak )....ale jak wjade w teren grząski np: piasek to odcina paliwo tak jakby działał .Czasami potrzebuję aby się rozpędzić i przejechac po piasku a cięzarówka wtedy zwalnia .Chcę odłączyć ARS na stałe.....podobno wypina się jakąś wtyczkę...tylko którą (gdzie).W bezpiecznikach nie można-nie znalazłem bezpiecznika ARS.Proszę o podpowiedź.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Pod bezpiecznikami jest szuflada do której jest przykręcony sterownik ABS/ASR do którego jest wpietę pare wtyczek i tam ewentualnie można jędną wtyczkę odłączyć

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Kontrolka od ASR zaświeca się zawsze po zapaleniu auta i świeci do momentu w którym ruszysz. W czasie jazdy powinna zaświecać się tylko w momencie utraty przyczepności jednego z kół. Wyłącznik ASR nie działa na takiej zasadzie jak np. przycisk od świateł, tzn. po wciśnięciu wraca on do swojej pierwotnej pozycji a na desce zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka ASR, która sygnalizuje jego wyłączenie. Ponowne wciśnięcie przycisku uaktywnia system ASR. :wink:


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 paź 2008, 18:47
Posty: 6
GG: 0
Samochód: man f2000

Dziękuję za podpowiedzi w sprawie ASR-jutro czyli 8grudnia spróbuję odłaczyć wtyczkę-dam zna czy poskutkuje :)


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 15 gru 2008, 17:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 mar 2008, 16:34
Posty: 712
Lokalizacja: SM

Witam, czy mógłby ktos mi podać wagę modelu 403?


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 26 gru 2008, 15:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 gru 2008, 15:48
Posty: 152

mam problem z MAN-em 26-403 SILENT 6X2 BDF 1996R.
Mianowicie na noc zawsze ośke spuszczam no i gdy rano znowu się wylatuje z pod domu oś sie nie chce podnieść nawet po kilkakrotnym wyruwnaniu lub GIBANIU poduszkami , gdy już się jedzie tak z 15minut to w tedy widać że się oś podnosi. Co się dzieje??
Czy ucieka gdzieś powietrze czy jak??

I jeszcze adin pytanie gdy wyjeźdzam spod załadunku np.13 tonowym to zapala mi się czarwony samochodzik na listwie kontrolek?


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 27 gru 2008, 0:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Mam to samo w obydwu manach pradopodobnie przycina się którys zawór który blokuje powietrze w układzie i ośka nie chce sie podnieś ja mam na to sposób przyciskam ten zaworek przy poduszce aż powietrze spadnie i wtedy oś sie podnosi jak kolego znajdziesz rochę czasu zrób tak z 10 razy to już wszystko wruci do normy. A co do kontrolki to ta czerwona może ci się zapalić gady masz auto załadowane i nie masz wystarczająco dużo ciśnienia w układzie nimoże unieść zawieszenia lub gdy na pełno sprubujesz podnbieść ośke wtedy zapala się czerwno ale najpierw żółta nalezy wtedy wisnąć na pilocie przycisk od poziomowania i obydwie kontrolki gasną :wink:

_________________
MAN


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 28 gru 2008, 15:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 lis 2007, 15:02
Posty: 466
Lokalizacja: war-maz

Koledzy jak to jest z tym wnetrzem f2000 nie które maja schowek na tunelu a nie które nie , jedna maja drobinkie a nie które nie od czego to zalezy ?

_________________
Nie rabotajesz, to i nie kuszajesz:)


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 28 gru 2008, 20:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
Koledzy jak to jest z tym wnetrzem f2000 nie które maja schowek na tunelu a nie które nie , jedna maja drobinkie a nie które nie od czego to zalezy ?
Co do schowka to zalerzy od wersji wyposarzenia, schowek na środku był jako dodatkowe wyposarzenie według mnie w manie się nie sprawdza tylko zabiera miejsce na podłodze. Co do drabinki to część osób ją odkręca, ja też ją odkręciłem bo miejsce zajmowała tak samo zrobiłem z barierkami na górnym łóżku bo przyszkadzają w spaniu co za kretyn je wymyslił, jedna barierka się składa a druga jest na stałe w F90 była rozwijana roleta z siatką zamiast barierek

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 28 gru 2008, 21:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Cytuj:
...w F90 była rozwijana roleta z siatką zamiast barierek
W F2000 w wersji z niską kabiną i 2-ma łóżkami, również. :wink:

Co do drabinek, to dolna przydaje się na powieszenie ręcznika, a górne polecałbym dla osób które lubią się 'wiercić' podczas snu. :]


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 29 gru 2008, 10:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

W manie F 90 F 2000 z niską kabiną nie ma barierek na górnym łużku tylko roleta, jest tylko jedna na dolnym. W f 90 mam 2 schowki na tunelu i odkręciłem je bo zajmują tylko miejsce i ciężko jest przejść na drugi fotel lub na łózko :wink:

_________________
MAN


Tytuł: Re: MAN F2000
Post Wysłano: 31 gru 2008, 12:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 gru 2008, 15:48
Posty: 152

Sebo nie wież gdzie w f2000 się znajduje zawór od sprężarki w którym da się podwiększyć ilość NA BIJANEGO powietrza??
Bo mi z zaworu ucieka a zawór 820zł i nawiosne bedzie zmieniany jak bedzie mniej roboty


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 5 z 23 [ Posty: 442 ] Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 723 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: