Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 26 cze 2008, 11:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 mar 2008, 16:34
Posty: 712
Lokalizacja: SM

Premium mi się nawet podoba, a kabina jest zgrabna, do wszystkiego idzie nią zapiąć(wywrotka, firana). Jednak jest coś co mnie odraża od tego samochodu. Obejrzałem około 5 renówek takie coś ok 96-98 i stwierdziłem, że stan tych samochodów w wieku około 10 lat jest bardzo zły. Plastiki kabiny popękane, zderzaki połamane, rama do malowania, wśrodku wszystko trzeszczy, aż strach jechać, że coś na głowę spadnie. Wszystko zaniedbane.

Jakie są wasze spostrzeżenia, czy tylko ja mam takiego pecha szukając samochodu?


Post Wysłano: 28 cze 2008, 21:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 mar 2008, 13:05
Posty: 20
GG: 4070004
Lokalizacja: P-cha (WPY)

Masz pecha. Wszystko zależy od danego egzemplarza


Post Wysłano: 21 lip 2008, 11:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 mar 2008, 16:34
Posty: 712
Lokalizacja: SM

A ile wam pali premium ze silnikiem 385 lub 340, czy te 340 wystarcza?

P.S Kupię premiumkę 96-98r bądź magnuma lub iveco eutotech-star


Post Wysłano: 17 lut 2009, 20:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lut 2009, 18:55
Posty: 67
GG: 1
Lokalizacja: Slovakia

Post Wysłano: 25 mar 2009, 16:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 mar 2009, 15:57
Posty: 1
GG: 0
Samochód: Renault

Koledzy proszę o radę, w mojej premiumce 420 z 2001 roku regularnie co 2-3 miesiące padają wtryski, jeżdze na paliwie z Orlenu, czy ktoś miał taki problem? :x


Post Wysłano: 30 mar 2009, 21:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 cze 2007, 12:50
Posty: 8
Lokalizacja: Rawicz

Co sądzicie o poniższej Premiumce? Jest warta zainteresowania?

http://www.moto.allegro.pl/item58894183 ... 0_rok.html

Proszę o opinie!


Post Wysłano: 02 kwie 2009, 22:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 gru 2006, 19:44
Posty: 168
GG: 7571940
Samochód: Mercedes Atego, Renault Premium
Lokalizacja: Bydgoszcz

Na pierwszy rzut oka źle nie wygląda, ale trzeba to zobaczyć na żywo :)

_________________
-Renault Premium 440DXi Zdjęcia
Pomykam tandemem :P
GG:7571940


Post Wysłano: 16 kwie 2009, 16:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 lis 2005, 12:42
Posty: 471
Lokalizacja: KACZOGRÓD

Hydraulika-należy zakładać że ciągnik ciężko pracował pod wywrotką,a co to oznacza to chyba nie muszę tłumaczyć.

_________________
http://kubamich1-kubamich1truckmodelsfa ... gspot.com/


Post Wysłano: 31 gru 2009, 20:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 sie 2009, 17:59
Posty: 147
Samochód: R500
Lokalizacja: DSR

Przepraszam za odkop, ale uważam, że ten temat nadaje się najlepiej na zadanie tego pytania.

Czy te premiumki były wypuszczane w wersjach limitowanych ?? Niedaleko mnie jeździ cała srebrna i całkowicie ospojlerowana premia z niebieskim napisen premium oraz paskiem przez całą kabinę. Tył auta też obudowany cały w plastik jest miejsce tylko na lampy i rejestracje. Nie wygląda to na tuning własnoręczny lecz na auto, które wyjechało tak z fabryki.


Post Wysłano: 31 gru 2009, 21:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 cze 2008, 10:53
Posty: 512
GG: 12345722

Cytuj:
Nie wygląda to na tuning własnoręczny lecz na auto, które wyjechało tak z fabryki.
A jak to rozpoznajesz?


Post Wysłano: 01 sty 2010, 3:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 sie 2009, 17:59
Posty: 147
Samochód: R500
Lokalizacja: DSR

Mogę się mylić owszem, ale wygląda to na oryginalne ospojlerowanie :) Więc jeżeli udzieliłby mi ktoś odpowiedzi byłbym już pewny czy to samoróbka czy jakaś specjalna wersja. Na dniach postaram się o fotki.


Post Wysłano: 10 mar 2010, 20:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 sty 2010, 19:38
Posty: 9
GG: 10044317
Samochód: Ford Mondeo
Lokalizacja: Łęczyca

Zawsze byłem negatywnie nastawiony do renówek jednak wczoraj zmieniłem zdanie. A mianowicie sąsiad po zmianie roboty dostał na stan premiumke 385 z 1998r. Z tego co zdążyłem zauważyć jest to autko bardzo przyjemne dla kierowcy i ogólnie wygodne. Jednak najbardziej zdziwiło mnie to że jest to bardzo mocne auto. Nie wiem jakim cudem, ale na górkach premia odchodziła MANowi TGA 18.410. A oba autka miały taki sam ładunek. Od zawsze krążył mit że renówki są słabe a tu proszę :D


Post Wysłano: 11 mar 2010, 10:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 cze 2006, 21:27
Posty: 170
GG: 11262316
Samochód: Man TGX 18.440
Lokalizacja: Kutno

Cytuj:
Od zawsze krążył mit że renówki są słabe a tu proszę :D
Mit był taki, że miały mało miejsca, ale potrafiły pokazać na górkach co potrafią. Ojciec miał 420 dCi z 2004 roku, i też słyszeliśmy dużo negatywów na temat tego auta, ale swoje wiedzieliśmy ;) .


Post Wysłano: 28 mar 2010, 18:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2008, 19:03
Posty: 1314
Samochód: TGL / A4
Lokalizacja: SKL

Drugie auto mojego brata.
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek


Post Wysłano: 07 kwie 2010, 19:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2007, 17:23
Posty: 30
GG: 7337009
Samochód: BMW Sauber F1

Jeszcze dorzucę parę fot ode mnie
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
YouTube Channel
Forum


Post Wysłano: 30 cze 2010, 11:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 sie 2006, 9:55
Posty: 402
GG: 12223752
Lokalizacja: Suwałki (DK8)

Premiumka prosto z Irlandii:
Obrazek

_________________
http://www.flickr.com/photos/dk8/


Post Wysłano: 21 sie 2010, 23:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Premium 385 1999r.
Co mogę powiedzieć. Pod względem mocy wóz świetny, mało elektroniki- nie zamulony, świetnie reaguje na każde dotknięcie gazu. Fakt, że silnik jest łakomy na olej, ale coś za coś - w życiu bym nie pomyślał, że te 385KM tak "idzie". Spalanie - od 26l wzwyż, wiadomo, że o tym decyduje też ładunek, a w transporcie kontenerów bywa to różnie...
Kabina - dla jednego kierowcy w sam raz, pod względem wielkości. Ergonomia, rozplanowanie - tragedia, nie wiem kto projektował wnętrze, ale na pewno nie pojechał tym co zaprojektował w trasę...
Komfort - zawieszenie kabiny świetnie wybiera nierówności, jedzie się naprawdę komfortowo. Fotele są wygodne, ale wielki minus za brak ich regulacji - kpina. Leżanki - i górna i dolna są wygodne moim zdaniem. "Hamak" zrobił na mnie dobre wrażenie, choć jest trochę przykrótki. Na dolnej dobrze mi się spało - nie miałem na co narzekać.
Podsumowując - jedyne co mi doskwierało mocno to ta "atrapa fotela" na której siedziałem- porażka na całej linii.

Z początku byłem przerażony gdy dostałem info, że tym razem będziemy jeździć Premiumką 385, a tutaj BARDZO POZYTYWNE zaskoczenie. Jak na samochód tej klasy to jeździło się naprawdę przyjemnie.

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 22 sie 2010, 12:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Online

Online

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Cytuj:
Z początku byłem przerażony gdy dostałem info, że tym razem będziemy jeździć Premiumką 385, a tutaj BARDZO POZYTYWNE zaskoczenie. Jak na samochód tej klasy to jeździło się naprawdę przyjemnie.
Jak się nie ma co się lubi...

Co do mnie, zdanie o Premiumce, ani złe, ani dobre, przeraża mnie jakość wykonania, poza tym auto jak auto. Na pewno dużym nadużyciem jest wysyłanie kierowców w podwójnych obsadach na przerzuty w Premiumkach, kabina jest za mała i nie przystosowana do dwóch kierowców, z dwoma bagażami etc. :)

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 22 sie 2010, 12:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Cytuj:
Jak się nie ma co się lubi...
No dokładnie. ;)
Lepiej wyjść z takiego założenia, niż co chwila narzekać.

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 04 gru 2010, 21:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 gru 2010, 20:52
Posty: 28
GG: 0
Samochód: Lublin2QCSNY

Cytuj:
Przepraszam za odkop, ale uważam, że ten temat nadaje się najlepiej na zadanie tego pytania.

Czy te premiumki były wypuszczane w wersjach limitowanych ?? Niedaleko mnie jeździ cała srebrna i całkowicie ospojlerowana premia z niebieskim napisen premium oraz paskiem przez całą kabinę. Tył auta też obudowany cały w plastik jest miejsce tylko na lampy i rejestracje. Nie wygląda to na tuning własnoręczny lecz na auto, które wyjechało tak z fabryki.
Tak,były takie ''wypasione'' wersje.Wiem ze te srebrne w Polsce wychodziły z dopiskiem ''Bernard'' ale to chyba to przez dealera taka nazwa. ''Bernard Trucks'' Bodajże istnieje jeszcze taki koncesjoner.Drugie takie fajne wychodziły w kolorze złotym ale wiecej nic nie wiem...


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: