Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 13 lut 2009, 19:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 mar 2008, 20:51
Posty: 4
GG: 4524720
Lokalizacja: Prabuty

Witam mam problem z volvem z 97roku 420km nie bije powietrza do 10atmosfer . Jak powietrze zejdzie z ukladu to jak go odpale nabije do 10atmosfer , nastepnie kilka razy wcisne hamulec i zejdzie do 7 i tak zostanie .Nie wiem czy to jakis zawor blokuje .Odkrecilem ta spirale od sprezarki co idzie do osuszacza (nagrzalem palnikiem obstukalem , wylecialo syfu)odkrecilem osuszacz tez tam syfu bylo (wyczyscilem to )takze juz nie wiem .Prosze o rady co moze byc.


Post Wysłano: 13 lut 2009, 20:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Prawdopodobnie do wymiany jest zawór znajdujący się pomiędzy skrzynką z akumulatorami a przednim kołem. :wink:
Chyba nazywany jest 'europa', choć pewien nie jestem. :P


Post Wysłano: 14 lut 2009, 1:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2009, 19:49
Posty: 68
GG: 0

Napisz na którym obwodzie tak się dzieje.Są trzy obwody główny i dwa hamulcowe.


Post Wysłano: 23 lut 2009, 0:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 lut 2009, 22:00
Posty: 11
GG: 3095325
Lokalizacja: Białystok

a czy układ jest szczelny powietrze nigdzie nie ucieka ... :?: ...na początek wlej plyn wabco do ukladu pneumatycznego i wymien osuszacz na nowy


Post Wysłano: 31 lip 2009, 19:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2007, 0:22
Posty: 398
Samochód: VO FH 440
Lokalizacja: NS

Witam
Mam problem również z powietrzem Volvo fh 12 98r.
Mianowicie bije ponad 13 około 13,5 próbowałem ustawić różnie na zaworze
przy osuszaczu(zdjęcie5) ale nie udaje mi się zejść poniżej 13 a powino być około 12 jak
dobrze pamiętam ,może warto by go rozebrać i zobaczyć co w trawie piszczy ?
2 sprawa to problem z ciśnieniem na 1 obwodzie i 2 o ile na pierwszym jest róznie raz 9 -10 to znowu 8 tak na 2 obwodzie bije około 11 -12 atm. ? gdzie to się ustawia ciśnienie na te
Obwody hamulcowe ?? czy to jest ten zawór (zdjęcie 4)
Ponad to czy ktos może wie do czego służy ten zawór przy butli ?(zdjęcie 2).
Proszę o pomoc.
http://zapodaj.net/4ab4d4a0e9a9.jpg.html -1
http://zapodaj.net/006da631bb03.jpg.html -2
http://zapodaj.net/c33379df7d6f.jpg.html -3
http://zapodaj.net/49f082271aaf.jpg.html -4
http://zapodaj.net/0a43e92966ad.jpg.html -5

_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych

Nowy Sącz i okolice - Zapraszam :)
DPTacho.pl


Post Wysłano: 01 sie 2009, 20:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2009, 19:49
Posty: 68
GG: 0

Rozpocznijmy od zdjęcia nr 2 jest to zawór redukcyjny z ciśnienia 12,5 at na 9 at.Może być jeden lub dwa zależy od układu.Zdjęcie nr 4 wyłącznik osuszacza w twojej wersji ten zawór powinien być całkowicie odcięty.Jak pokazałeś na zdjęciu nr 5 osuszacz ma własny wyłącznik.Jezeli wyłącznik z zdjęcia nr 4 jest aktywny może wyłączać Ci sprężarkę na jałowy bieg.Na zdjęciu 5 widać że masz prawie cała regulacje wykręconą aby zredukować ciśnienie imbus należy wkręcać.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: