W salonce są dwie leżanki: górna składana do ściany, oraz dolna składająca się z fotela ustawionego bokiem do kierunku jazdy, który po rozłożeniu łączy się z nazwijmy to "pufą" która to znajduje się za fotelem kierowcy. Tak powstaje dolne wyrko.
No może i większą kabinę ma Daf ale Renatki nikt nie przebije prawdziwy luksus
Kolego Komandor Twój brat śmiga na międzynarodówkę?
Te nowe Renatki też mają silniki Volvo?
_________________ TIR-Transit International Routier
Rejestracja:14 lut 2006, 16:55 Posty: 1364
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP
Kolego a może zajrzałbyś kilka postów wstecz i nie zaśmiecał forum swoimi czasami głupimi pytaniami:!: A silniki są te same,więc odpowiedz daj sobie sam...
_________________ Fan Transportu
Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...
Rejestracja:27 maja 2007, 11:50 Posty: 4
GG: 0
Lokalizacja: United Kingdom
Nowe Magnum się świetnie prezentuje. Ciekawe jak będzie wyglądała reakcja kierowców na komfort jazdy i podobne parametry techniczne.
O Renault jako limuzynie nic juz nie trzeba dodawać. Moim zdaniem ta ciezarówka jest w najwyższej klasie pod względem Designu. NIe wiem kto narysował pierwszy szkic tego pojazdu, ale powinien byc z siebie dumny.
_________________ Zamiast Krwi Benzyna, Zamiast Serca Turbina !!
Nowe Magnum się świetnie prezentuje. Ciekawe jak będzie wyglądała reakcja kierowców na komfort jazdy i podobne parametry techniczne.
O Renault jako limuzynie nic juz nie trzeba dodawać. Moim zdaniem ta ciezarówka jest w najwyższej klasie pod względem Designu. NIe wiem kto narysował pierwszy szkic tego pojazdu, ale powinien byc z siebie dumny.
Jak byś poczytał wcześniej to byś sie doczytał co sądzą o tej reni kierowcy
Mój tata własnie dostał niedawno nowe Magnum 460 kucy (full opcja) na francuskich blachach...I powiem wam tyle: juz był u szefa zeby mu oddał Dafa xf105. Chyba cos musi być w tych Dafach ze tyle tego jezdzi. Teraz nawet niedawno rozmawiałem z tata i mówił ze juz drugi kierowca był po Dafa tak jak on:) pozdrawiam
Muszę przyznać,że nowa Magnumka wywarła na mnie jak najbardziej pozytywne wrażenie jeśli chodzi o stylistykę.
Oto jedna z kilku, które widziałem na blaszkach z Białorusi.
Rejestracja:30 maja 2007, 20:18 Posty: 272
Samochód: Renault Magnum
Lokalizacja: Opole
Cytuj:
Wiec kolego jak oceniasz wykonanie wnetrza w reni? Jak z wysokoscia i czy ta co byles ogladac czy to byla salonka???
Powiem Ci tak. W porównaniu do starszych wersji jest zaje*****. Wyskokość kabiny dobra jak stałem (180cm) to mogłem spokojnie jeszcze ręce do góry dać. Zrobili podświetlenia w schowkach, pomniejszyli ten plastik koło siedzenia, w którym jest lewarek, przez to lepiej się wychodzi zza kierownicy.
Rejestracja:14 lut 2006, 16:55 Posty: 1364
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP
Również silniki Magnum przeszły małą ''kurację'' przy okazji zbliżajacej się normy E-5:
Aby zapewnić idealne dopasowanie mocy do potrzeb użytkowania, silnik DXi13 jest dostępny w wersjach 440, 480 i 520 KM:
wersja 440 KM: 323 kW (440 KM) przy 1,400 obr/min
Moment: 2,200 Nm w zakresie od 1,050 do 1,400 obr/min
wersja 480 KM: 353 kW (480 KM) przy 1,400 obr/min
Moment: 2,400 Nm w zakresie od 1,050 do 1,400 obr/min
wersja 520 KM: 382 kW (520 KM) przy 1,400 obr/min
Moment: 2,550 Nm w zakresie od 1,050 do 1,400 obr/min
zródło:Renault
_________________ Fan Transportu
Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 1 gość
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę