Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 08 cze 2009, 16:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 maja 2009, 22:33
Posty: 7
GG: 0
Samochód: Man F90, Renault Master 2,8
Lokalizacja: Kwidzyn

Po 5-ciu latach eksploatacji w moich rękach, samochód po rozgrzaniu się i dłuższej jeździe (powyżej 100km) zaczyna gubić wolne obroty. Na biegu jałowym obroty najpierw spadają do 500rpm, następnie niżej i silnik gaśnie. Po ostygnięciu (temperatura płynu ok. 50-60st), spowrotem trzyma wolne obroty (ok. 650 rpm). Filtry paliwa, powietrza, oleju u olej wymienione ok. 4-5kkm temu. Co kolejno należy sprawdzić?


Post Wysłano: 08 cze 2009, 18:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Jeśli masz mechaniczną pompę wtryskową na linkę gazu to radziłbym od sprawdzenia regulatora obrotów moze wystarczy tylko wyregulować lub podkręć trochę śrubkę na pompie tą na której opiera się ogranicznik od linki gazu na pompie na tym kowadełku co się obraca na pompie jak dusisz na gaz

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 08 cze 2009, 19:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 gru 2005, 14:59
Posty: 317

Premiumka nam tak przygasała i przyczyną był lejący wtrysk (950 tyś. na blacie to miał prawo), który w pewnym momencie ją zadławiał. Po wymianie kompletu problem ustał.

_________________
...::: VOLVO :::...
PL, CZ, SK, UA, D, F, LT, H, RO, SLO, I, RSM, A


Post Wysłano: 09 cze 2009, 5:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 maja 2009, 22:33
Posty: 7
GG: 0
Samochód: Man F90, Renault Master 2,8
Lokalizacja: Kwidzyn

Cytuj:
Jeśli masz mechaniczną pompę wtryskową na linkę gazu to radziłbym od sprawdzenia regulatora obrotów moze wystarczy tylko wyregulować lub podkręć trochę śrubkę na pompie
Dzisiaj regulator sprawdzę. Samo podkręcenie obrotów nic nie da, bo już na podwyższone z nominalnych 600 na 650.


Post Wysłano: 09 cze 2009, 5:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 maja 2009, 22:33
Posty: 7
GG: 0
Samochód: Man F90, Renault Master 2,8
Lokalizacja: Kwidzyn

Cytuj:
Premiumka nam tak przygasała i przyczyną był lejący wtrysk (950 tyś. na blacie to miał prawo), który w pewnym momencie ją zadławiał. Po wymianie kompletu problem ustał.
Nie jestem w stanie określić, jaki przebieg miał 9-cio letni samochód jak go kupowałem.
Na liczniku pokazywało 320kkm :U ale oczywiście miał komplet dokumentów oprócz ksiązki serwisowej. :>


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: