Cytuj:
Można zastosować prostszy "komputer" w postaci wody z płynem do mycia/zmywania/kąpieli oraz ewentualnie narzędzie stosowane w drugi dzień Wielkanocy.Pojawiające się bąble powietrza wskażą miejsce wydostawania się go do atmosfery.
Pierwsze co było robione, to właśnie spryskiwane były miechy, przewody i zawory. Tylko muszę to jeszcze przetestować w pełni załadowanym.
Cytuj:
W nowej naczepie, nie powinno tak się dziać, ale o ile się nie mylę to ciężarówka i naczepa tworzą jeden wspólny obwód powietrza, więc może w ciągniku są jakieś nieszczelności? Ja się na tym nie znam to tylko moja sugestia
Zgadza się. Tylko w ciągniku prawie pewnik, że jest wszystko sprawne. Ponieważ naczepa była wyczepiana (jak ciągnik był na serwisie) z pełnym zapasem powietrza i to samo "dętka". A nawet jakby był jakiś ubytek powietrza np. na łączkach przy przewodach łączących ciągnik z naczepą, to raczej z miech nie powinno schodzić powietrze.
Nie wiem, czy to wchodzi w grę, czy przyczyną mogą być zbyt "rzadkie" miechy. Jak sprężarka pompuje powietrze do układu, to wskaźniki pokazują prawidłowe ciśnienie "robocze" na dużo przed, zanim powietrze trafi do poduszek i podniesie naczepę.