Strona 1 z 1 [ Posty: 14 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 12 lip 2009, 12:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lis 2008, 18:49
Posty: 10
GG: 0
Samochód: MAN

Ostatnio zauważyłem że coraz ciężej chodzi mi kierownica, i tak jakby chodziła takimi przeskokami. Nie jestem pewien ale chyba czeka mnie regeneracja zwrotnic. Co to może jeszcze być? Ile kosztują części do regeneracji? I czy ktoś już regenerował, jaki koszt robocizny?


Post Wysłano: 12 lip 2009, 19:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 kwie 2007, 16:40
Posty: 1200
Lokalizacja: Bełchatów

A może by zacząć od dokładnego przesmarowania? Obracając kołami w prawo i lewo przy podniesionej osi.Może pomóc. Jesli jednak będzie to konieczne, to dobrze byłoby mieć pracę do wciskania sworzni.Przyda się też do wycisnięcia starych.Nie jest to wielki majątek jeśli chodzi o koszty.

_________________
ego


Post Wysłano: 13 lip 2009, 12:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 cze 2007, 21:02
Posty: 299
GG: 7810080

Ja jak robiłem prasę do wyciskania sworzni to dosyć drogo mnie kosztowała, ale jest o wiele lepsza od walenia młotem 10 kg aby go wybić i teraz regeneracja osi można się spokojnie za dniówkę wyrobić.


Post Wysłano: 14 lip 2009, 17:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 sie 2007, 8:11
Posty: 25

My takowej prasy nie mieliśmy by wybić sworzeń, zostawał nam zawsze tylko młot i chęci;).


Post Wysłano: 14 lip 2009, 22:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lis 2008, 18:49
Posty: 10
GG: 0
Samochód: MAN

Witam. Przesmarowałem ośkę ale za dużo to nie dało ale jak podnosiłem koła aby poruszać to rozleciało mi się chyba łożysko na zwrotnicy bo takie stożkowe kuleczki wypadły od strony pasażera. Chyba regeneracja jest nieunikniona. Podzwonię jutro po warsztatach i chyba się na nie zdecyduje, bo będzie szybciej jeśli jakiś będzie wolny.


Post Wysłano: 14 lip 2009, 23:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 maja 2009, 16:40
Posty: 30
GG: 0
Samochód: MAN 19-322 1W8JRFL

Części to 500zł brutto ja za robote zapłaciłem 600 zł netto


Post Wysłano: 17 lip 2009, 17:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lis 2008, 18:49
Posty: 10
GG: 0
Samochód: MAN

A za stronę czy całą ośkę STACHu


Post Wysłano: 17 lip 2009, 23:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 maja 2009, 16:40
Posty: 30
GG: 0
Samochód: MAN 19-322 1W8JRFL

Cała belka (dwie strony)


Post Wysłano: 04 lis 2011, 16:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 mar 2009, 14:56
Posty: 21
GG: 1007555
Samochód: Man 27.403

Szukam panowie firmy z okolic wrocławia która regeneruje zwrotnice! zestaw naprawczy mam i szukam tylko wykonawcy!
dodam ze mój Man jest z przednim napędem i z tego co słyszałem nie jest to prosta sprawa! \
robił ktoś kiedyś taki zabieg ?? jakie koszty? ile czasu ?
Pozdrawiam


Post Wysłano: 04 lis 2011, 23:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 paź 2011, 22:50
Posty: 535
GG: 0

Niestety nie jest to prosta sprawa. Dla kogos kto ma pojecie o tym jest to 6 do 8 godzin na jedna strone.


Post Wysłano: 05 lis 2011, 4:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Właśnie zaczynam się martwić z lewej strony w moim f 90 odgięła się taka cieniutka blaszka na dole zwrotnicy ona zabezpiecza smar i łożysko. Przyjrzałem się temu z bliska i okazało się że nie było smarowania na lewej zwrotnicy przewody od centralnego smarowania były urwane wymieniłem je na nowe i ustawiłem smarowanie co 2 godziny ze zwrotnic kipi smar na razie wszystko jest dobrze ale czy po ziemie jak sól i woda zrobi swoje nie będzie problemów :?: :wink:

_________________
MAN


Post Wysłano: 05 lis 2011, 19:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 mar 2009, 14:56
Posty: 21
GG: 1007555
Samochód: Man 27.403

Co ciekawe ja mam centralne smarowanie ale żadne przewody do zwrotnicy nie dochodzą!! są tam śruby na imbus i z tego co mi mechanik mówił ze powinienem sprawdzać tam olej??


Post Wysłano: 12 lis 2011, 3:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Cytuj:
i z tego co mi mechanik mówił ze powinienem sprawdzać tam olej??
Człowieku jaki olej :?: od góry i od dołu idzie przewód z centralnym smarowaniem :wink:

_________________
MAN


Post Wysłano: 12 lis 2011, 17:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 paź 2011, 22:50
Posty: 535
GG: 0

Cytuj:
Cytuj:
i z tego co mi mechanik mówił ze powinienem sprawdzać tam olej??
Człowieku jaki olej :?: od góry i od dołu idzie przewód z centralnym smarowaniem :wink:
Przeciez autor postu pisal ze ma auto z przednim napedem. W autach z przednim napedem w zwrotnicach jest olej.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 14 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: