Strona 1 z 6 [ Posty: 107 ] Przejdź na stronę 1 2 3 4 5 6 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 02 gru 2005, 17:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 lis 2005, 17:01
Posty: 487
Lokalizacja: kędzierzyn-koźle

Wybór kabiny do ciężarówki tak jak i podobnie jest z wyborem silnika jest uzależnione od przeznaczenia pojazdu i w jakich warunkach będzie eksplatowany. Scania i Volvo chyba maja kabiny dopasowane pod każdy typ zadań. Począwszy od kabin krudkich po kabiny załogowe. Ale zajmijmy się kabinami do transportu na średnie- i długodystansowe odległości. Większość producentów ma kilka typów kabin przystosowanych do tej specyfiki transportu. Te kabiny mają jedną lub dwie leżanki, by kierowca miał gdzie się przespac przed rannym powrotem na trasę. Współczesne kabiny są wygodne w prowadzeniu jak w samochodach osobowych(niektórzy kierowcy twierdzą że nawet lepiej się prowadzi ciężarówkę niż samochód osobowy) psiadaja wszelkie wynalazki potrzebne w prowadzeniu pojazdu oraz w otpoczynku kierowcy np. lodówka, mikrofalówka, expes do kawy itp.... . Terazn praca kierowcy tira jest bardziej przyjazna i komfortowa w poruwnaniu z poprzednią generacją ciężarówek z lat 80 oraz początku lat 90. Producenci ciężarówek dążą do zwiększenia powieżchni życiowej w kabinach. Ale nie zapominajmy że taka praca jest nie lekką pracą, ponieważ przejechanie dziennie około 700 do 900 kilometrów jest bardzo męczące oraz taki kierowca nieraz nie zjeżdża do domu nawet miesiąc. Więc mięjcie w świadomości że kabina tira jest mówiac szczerze 1 domem kierowcy.


Tytuł:
Post Wysłano: 02 gru 2005, 17:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2005, 19:45
Posty: 256
Lokalizacja: Chełm

Bardzo Ciekawa wypowiedź, co prawda większość z nas to już wie, ale komuś nowemu i niedoświadczonemu napewno takie informacje mogą się przydać :)

Jednym słowem, jest OK.

_________________

...:::Podpisy nie oddają całej prawdy... zawsze jest jakaś granica niepowodzenia :::...


Tytuł:
Post Wysłano: 02 gru 2005, 17:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 maja 2005, 11:48
Posty: 201

Cytuj:
mówiac szczerze 1 domem kierowcy.
Ja bym powiedział że jest drugim domem :wink: .


Tytuł:
Post Wysłano: 02 gru 2005, 17:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2005, 19:45
Posty: 256
Lokalizacja: Chełm

Cytuj:
drugim domem
Tak sie najczęściej mówi, mój ojcic zna takich typków co wogóle nie mają normalnego domu tylko mieszkają w trucku, czsami tylko do rodzinki zaglądaja, ale tak to jest dla nich jedyny dom...

_________________

...:::Podpisy nie oddają całej prawdy... zawsze jest jakaś granica niepowodzenia :::...


Tytuł:
Post Wysłano: 03 gru 2005, 13:20

Cytuj:
mój ojcic zna takich typków co wogóle nie mają normalnego domu tylko mieszkają w trucku, czsami tylko do rodzinki zaglądaja, ale tak to jest dla nich jedyny dom...
Ja sobie tego niewyobrażam. Czyli gdzie są zameldowani :?: Poprostu są bezdomni. A co bedzie jeśli firma sprzeda auto :?: To jest już gruba przesada, żeby nie mieć własnego domu. Ciekawy jestem gdzie i w jaki sposób spedzają świętai takie tam inne...


Tytuł:
Post Wysłano: 03 gru 2005, 13:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2005, 19:45
Posty: 256
Lokalizacja: Chełm

Status mają jako bezdomni (tak mi się wydaje), Samochodzy są ich własne, tak że mają gwarant że ich nie stracą... Święta zapewne u rodzinki, moze u jakiegoś rodzeństwa, ciotek albo coś w tym stylu... przeważnie są to już starszi kierowcy po pięćdziesiątce którzy są już zgrani ze swoją maszyną i znają ją jak nic innego...

_________________

...:::Podpisy nie oddają całej prawdy... zawsze jest jakaś granica niepowodzenia :::...


Tytuł:
Post Wysłano: 29 gru 2005, 18:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 lis 2005, 17:01
Posty: 487
Lokalizacja: kędzierzyn-koźle

Nie masz tu Oski tu racji, oni są zameldowani np. u rodziców lub rodzeństwa, ale masz racje całe życie mieszkają w ciężarówkach. A tez dużo jest rozwodników co wybrali taki tryb życia i są zameldowani u żon na mieszkaniach. Osobiście znam takiego gościa.


Tytuł:
Post Wysłano: 29 gru 2005, 18:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2005, 19:45
Posty: 256
Lokalizacja: Chełm

Cytuj:
są zameldowani np. u rodziców lub rodzeństwa
Możliwe że i tak, sam do końca nie byłem tego pewien... Możliwe że sązameldowani u rodziny tylko że jak ich kogoś jakiś dobry sąsiad podwali że tu nie mieszkają to potem są problemy. Także nie wiem jak to do końca jest.

_________________

...:::Podpisy nie oddają całej prawdy... zawsze jest jakaś granica niepowodzenia :::...


Tytuł:
Post Wysłano: 29 gru 2005, 18:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lut 2005, 22:59
Posty: 122
Lokalizacja: Brzesko

Szczerze to dla mnie daf jest faworytem we wnetrzu, a potem scania ( do niej bardziej sprawy mocy :P ) Wiec troche jestem sprzeczny :P powinien byc daf


Tytuł:
Post Wysłano: 29 gru 2005, 19:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 lis 2005, 17:01
Posty: 487
Lokalizacja: kędzierzyn-koźle

Fakt faktem ze DAF ma największa kabinkę ale najbardziej funkcjonalna ma VOLVO.


Tytuł:
Post Wysłano: 29 gru 2005, 19:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Nie ujmując funkcjonalności ani przestrzeni żadnej szoferce, ale ja uważam, od bardzo dawna, że najbardziej funkcjonalna kabina to ta z Magnum. Jej sześcienna konstrukcja pozwala niemal idealnie zagospodarować przestrzeń we wnętrzu.


Tytuł:
Post Wysłano: 29 gru 2005, 19:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 lis 2005, 17:01
Posty: 487
Lokalizacja: kędzierzyn-koźle

Kolego Mihu jesteś w błędzie, MAGNUM ma najmniejsza kabinę z tych wszystkich ciężarówek z dużej 7 w europie.

[ Dodano: Czw, 29.12.2005, 18:33 ]
A najwiękrzą DAF XF105.


Tytuł:
Post Wysłano: 29 gru 2005, 19:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Nie pisałem nigdzie o wielkości, a o funkcjonalności. To są dwie różne rzeczy...
A poza tym piszesz, ze najmniejszą z całej WILEKIJ 7, co jest totalną bzdurą... (ja doskonale wiem, że chodziło Ci o największe kabiny tych producentów, ale jak ktoś tego nie zrozumiał to Twoja wypowiedź wprowadzi go w wielki błąd)


Ostatnio zmieniony 29 gru 2005, 20:13 przez Mihu, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 29 gru 2005, 19:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6316
Lokalizacja: Wrocław

Cytuj:
...od kabin krudkich...
mam nadzieję, że to było celowe.


Post Wysłano: 29 gru 2005, 20:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2005, 19:45
Posty: 256
Lokalizacja: Chełm

Cytuj:
Cytuj:
...od kabin krudkich...
mam nadzieję, że to było celowe.
Ciężarówka nie powiedział ale jest dyslektykiem i miejcie cierpliwość do jego pisowni... Ja już jej nabrałem :)

_________________

...:::Podpisy nie oddają całej prawdy... zawsze jest jakaś granica niepowodzenia :::...


Tytuł:
Post Wysłano: 29 gru 2005, 20:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 lis 2005, 17:01
Posty: 487
Lokalizacja: kędzierzyn-koźle

Nie jestem dyslektykiem tylko dysortografem, Kabina MAGNUM jest dość funkcjonalna ale do nowych kabin np. DAF XF105 SUPER SPACE CAB, SCANIA TOPLINE, VOLVO FH12 GLOBETROTTER XL i tych wszystkich kabin największych każdej ciężarówki z 7 wiodących producentów w europie to jest najmniejsza bo ma najmniej metrów sześciennych. A po drugie to najstarsza konstrukcja kabiny na rynku, człowiek który ma 2 metry już nie stanie w niej wyprostowany tylko będzie miał głowę pochylona.


Tytuł:
Post Wysłano: 29 gru 2005, 21:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Widzisz, dlaczego znowu w funkcjonalność mieszasz objętość kabiny? :?


Tytuł:
Post Wysłano: 29 gru 2005, 21:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2005, 19:45
Posty: 256
Lokalizacja: Chełm

Cytuj:
Nie jestem dyslektykiem tylko dysortografem
W takim razie sorry, pomyliłem się :|


Cytuj:
człowiek który ma 2 metry już nie stanie w niej wyprostowany tylko będzie miał głowę pochylona.
Niestety mószę powiedzieć że nawet i w moim ulubionym fh 12 globie XL też muszę głowę pochylać... W każdym razie w starszej wersjii, jak w nowszej niewiem, ale się dowiem na sylwestra :) :) :)

_________________

...:::Podpisy nie oddają całej prawdy... zawsze jest jakaś granica niepowodzenia :::...


Tytuł:
Post Wysłano: 29 gru 2005, 21:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2005, 9:17
Posty: 399
GG: 0

Cytuj:
ale się dowiem na sylwestra
Czyżby ojciec awansował?


Tytuł:
Post Wysłano: 29 gru 2005, 21:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2005, 19:45
Posty: 256
Lokalizacja: Chełm

Dokładnie w niedziele wzieliśmy z bazy chińczyka globa XL 2004 rocznik, i tylko powierzchownie go obejrzałem a jak Vater wróci na sylwka to gruntowne oględziny zrobie i foteczki oczywiście :) Już mam nawet z Luckiem umuwione że na ziomki też foteczki pójdą :)

_________________

...:::Podpisy nie oddają całej prawdy... zawsze jest jakaś granica niepowodzenia :::...


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 6 [ Posty: 107 ] Przejdź na stronę 1 2 3 4 5 6 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: