Strona 10 z 20 [ Posty: 396 ] Przejdź na stronę Poprzednia 18 9 10 11 1220 Następna
Autor
Wiadomość
Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 24 cze 2009, 23:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 maja 2009, 18:13
Posty: 14
GG: 1709580
Samochód: OmegaB/Man480+tiefbett Nooteboom-a
Lokalizacja: Kostrzyn WLKp

Cytuj:
A patrząc na to, że wymieniasz tutaj auto, którego nie ma (105.430 :!: )
kolego musze przyznać się do błędu :oops:

105 nie jezdziłem tylko 95 i dlatego zasugerowałem się tym 430 :roll:
sorki za wprowadzenie w błąd i dzięki za sprostowanie
Cytuj:
śmiało wysunę wniosek, że żadnym z tych aut nie jezdziłeś.
nie wysuwał bym na twoim miejscu tak szybko i pochopnie wniosków bo
XF95 430 byłem pierwszym driverem w centrum JMD w Kostrzynie -ściągając też większość tych dafów z DBK Olsztyn (wraz z "Cienkim" ,przy okazji pozdrawiam :D)
a topline 380 + dwa fh-acze 420 (przedtem)380(obecnie) oby trzy :D na ITM-ie

ps. były też w między czasie man-y (gabaryty-Uniwersal) więc mam jakieś porównanie :P

_________________
...lepiej mieć brzuch od piwa, niż garb od roboty...
potrzebujesz,programy navi lub coś innego
zajrzyj do

http://chomikuj.pl/SoltysOKP


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 12 lip 2009, 0:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 cze 2009, 20:59
Posty: 2
GG: 1902356

Hm ojciec jezdził Dafem 95, tylko nie pamietam czy SSC, teraz jezdzi FH12 nie globem i mowił ze Volvo jest wygodniejsze, mniej awaryjne ale buda za mała na dłuższe trasy. Jak pytałem co by wybrał to albo Scania Topline albo DAF SSC - kij z wygoda, wazne ze miejsca duzo :)


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 12 lip 2009, 13:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 mar 2008, 22:05
Posty: 269
GG: 12975077
Samochód: Ford Transit '98
Lokalizacja: Biała Podlaska

Wnioskując, Twój tata woli spać na desce w dużym, pustym pomieszczeniu niż na wygodnej kanapie w mniejszym, ale za to jak wyposażonym pomieszczeniu.

_________________
Powyższy post wyraża opinię autora jedynie w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podania przyczyny!


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 12 lip 2009, 13:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1362
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Kolego co do tej wygody to trochę bym się kłócił.Może i jest przytulnie i wogóle klimat w Volvo jest jakiś inny niż w większosci aut,ale mi osobiście wygodniej się spało zarówno na górnym jaki dolnym łóżko np w MAN-ie.Dopóki Volvo nie zmieni tej kabiny na większą cały czas będzie lekki dyskomfort przy podwójnej obsadzie.

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 12 lip 2009, 14:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 cze 2009, 20:59
Posty: 2
GG: 1902356

Nie to że na desce bo az tak kolosalnej roznicy to nie ma, a wygodzie dla topline nie ma chyba duzo do zarzucenia.


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 12 lip 2009, 14:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

A ja powiem, że siedząc w Scani 4 wolałbym o 100 razy niskie Volvo Fh. Brak tunelu robi swoje :) Poza tym nie ma co porównywać Dafa SSC do niskiego FH. Możemy pogadać przy kabinach Glob i GlobXl. Bardzo przyjemne zawieszenie budy, a jak jest na poduchach to się płynie. Nigdzie nie zaznałem takiej przyjemności z jazdy jak w FH na podusi :)

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 12 lip 2009, 15:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1588
Lokalizacja: Brzesko

Cytuj:
A ja powiem, że siedząc w Scani 4 wolałbym o 100 razy niskie Volvo Fh. Brak tunelu robi swoje :)
Że co?! Gdzie Ty widziałeś Volvo FH12 bez tunelu?

Tunel w Scanii Serii 4 jest niewiele większy niż w Volvie FH12.

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 12 lip 2009, 15:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Cytuj:
Cytuj:
A ja powiem, że siedząc w Scani 4 wolałbym o 100 razy niskie Volvo Fh. Brak tunelu robi swoje :)
Że co?! Gdzie Ty widziałeś Volvo FH12 bez tunelu?

Tunel w Scanii Serii 4 jest niewiele większy niż w Volvie FH12.
Tzn bez tunelu że jest on dużo mniejszy niż w Scanii 4, ale jednak jest. Jeśli mówisz że w Scanii 4 jest niewiele wyższy tunel niż FH to podaj wymiary. Optycznie jest ogromna różnica.

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 12 lip 2009, 17:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1588
Lokalizacja: Brzesko

Dokładnych wymiarów nie posiadam, bo nie mam jak na razie dostępu do Scanii 4, jednak tunel w "czwórce" ma maksymalnie 20-25cm. W Volvie jest to chyba 15cm, więc żadna różnica.

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 12 lip 2009, 19:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 mar 2008, 22:05
Posty: 269
GG: 12975077
Samochód: Ford Transit '98
Lokalizacja: Biała Podlaska

Żadna ale jest, prawie robi wielka różnice. Aj tam nic nie mam do zrzucenia dla volva, spokojnie można zmienić ciuchy i się wyprostować stojąc na tunelu (przy wzroście ok 180cm). Dużo miejsca mam w domu, a Volvo to nie dom (no może dom na kółkach, ale to tylko powiedzenie).

_________________
Powyższy post wyraża opinię autora jedynie w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podania przyczyny!


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 12 lip 2009, 21:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Nawet 10cm różnicy na tak niewielkiej przestrzeni robi swoje. Spójrz na osobówki. Toyota Corolla od Camry we wnętrzu różni się może 10cm max szerokości, ale jak wsiądziesz do Camry to czujesz się jak w porządnej limuzynie z nie wiem jak ogromny wnętrzem w porównaniu do Corolli. Niby niewiele ale ogromnie odczuwalne dla ludzkiego oka :)

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 14 lip 2009, 11:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 kwie 2009, 8:17
Posty: 31
GG: 6155836
Samochód: krzywy
Lokalizacja: Pakość

Cytuj:
Cytuj:
A ja powiem, że siedząc w Scani 4 wolałbym o 100 razy niskie Volvo Fh. Brak tunelu robi swoje :)
Że co?! Gdzie Ty widziałeś Volvo FH12 bez tunelu?

Tunel w Scanii Serii 4 jest niewiele większy niż w Volvie FH12.
W Scanii 4 tunel jest nieco niższy niż w Jelczu... :D
Ogólnie jest ohydny i jeszcze plastikowy.
A w Volvie na tunelu można tańczyć, chyba że jest ten pieprzony schowek na tunelu, ale to rzadkość.
Pozdrawiam

_________________
!Volvo King of the Road!

Volvo królem dróg!

Zjadłeś kiedyś Grześka?
LUDOŻERCO!


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 14 lip 2009, 18:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Chyba nie do końca wiesz o czym mówisz :P

Skrzynka na dokumenty umieszczona na tunelu FH była montowana do momentu ukazania się kabiny Globetrotter XL, czyli do 1996 roku, zaś Scania z tego rozwiązania z moich informacji zrezygnowała w 1998, potem niestety Topline było obszerniejszą kabiną od każdej z kabin Volva ;)

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 21 lip 2009, 22:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sty 2009, 13:47
Posty: 415
GG: 32844623
Lokalizacja: Radomsko

FH12 z Mołdawii. :)
Obrazek


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 23 lip 2009, 15:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 lip 2009, 16:31
Posty: 27
GG: 1
Samochód: Majdach Sporting
Lokalizacja: Żary

Obrazek

Obrazek

_________________
"do niczego w życiu się nie przyznawaj
jeśli złapią Cię za rękę - mów, że to nie Twoja ręka
jeśli u Ciebie w kieszeni znajdą dolary - mów, że to nie Twoje spodnie"


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 12 sie 2009, 10:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 gru 2006, 17:55
Posty: 22
Lokalizacja: Space Cab

Cytuj:
Dokładnych wymiarów nie posiadam, bo nie mam jak na razie dostępu do Scanii 4, jednak tunel w "czwórce" ma maksymalnie 20-25cm. W Volvie jest to chyba 15cm, więc żadna różnica.
Tunel w modelu FH12 od roku 1996 do obecnej generacji wynosi 17 cm.

_________________
DAF XF 105 SSC


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 12 sie 2009, 11:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 mar 2008, 22:05
Posty: 269
GG: 12975077
Samochód: Ford Transit '98
Lokalizacja: Biała Podlaska

Cytuj:
Obrazek

Obrazek
Gdzie robione te foty?

_________________
Powyższy post wyraża opinię autora jedynie w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podania przyczyny!


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 12 sie 2009, 20:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2009, 21:59
Posty: 1
GG: 5070738
Samochód: niemam

witam a co byscie mi doradzili na t2mat VOLVA 2005 LUB 2006 bo własnie planuje sobie kpic i nie wiem na co zwracac uwage itp jak byscie koledzy mogli do doradzcie bo ja ciagle ibracałem sie na SCANI a co do volva to jestem zielony


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 12 sie 2009, 22:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 gru 2008, 21:41
Posty: 349
GG: 997
Samochód: służbowy

Cytuj:
Cytuj:
Dokładnych wymiarów nie posiadam, bo nie mam jak na razie dostępu do Scanii 4, jednak tunel w "czwórce" ma maksymalnie 20-25cm. W Volvie jest to chyba 15cm, więc żadna różnica.
Tunel w modelu FH12 od roku 1996 do obecnej generacji wynosi 17 cm.

a w skakance 30cm (teraz mierzone) chińczyk mi padł i mam na zastępstwie

_________________
Lubię SCANIĘ - jeżdżę VOLVO ale naprawdę uwielbiam - ACTROSY - wyprzedzać
. . .161DT300. . . . . . . . . . . . . .161ETZ300. . . . . . . . . . . . . .161OD300. . .

zabrali mi VOLVO dostałem "ROBURA" teraz mnie wszyscy wyprzedzają


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 23 sie 2009, 16:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 sie 2009, 16:33
Posty: 3
GG: 0
Samochód: volvo

Witam , mam pytanie , czy VOLVO FH12 500 to dobre auto ? jak u niego ze spalaniem?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 10 z 20 [ Posty: 396 ] Przejdź na stronę Poprzednia 18 9 10 11 1220 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: