Akurat mój ojciec pracował w ZTE Lublin. W ZTE z tego co pamiętam były 4 Willeme. 2 duże i 2 małe (? tak mi stary tłumaczył).
Cytuj:
Cytuj:
Wie ktoś jak potoczyły się dalej losy Willeme'a z ZTE ?
Po prostu je zezłomowano
Ponieważ były zbyt bardzo awaryjne zostały sprzedane, potem nie wiem co się z nimi stało. Chyba to tak szło. Może cos od ojca wyciągne o gabarytach w PRL-u bo w ZTE długo pracował, puki się ZTE Lublin nie rozpadło
Ponieważ były zbyt bardzo awaryjne zostały sprzedane
Z tego co ja wyczytałem (choć już nie pamiętam gdzie), to willemy zostały zezłomowane. Czekały na chętnego kupca chyba z 10 lat, a ponieważ żaden się nie zjawił to poszły do wielkiego pieca.
Pozbyto się ich nie ze względu na awaryjność, a konieczność każdorazowego uzyskiwania pozwoleń na przekroczenie nacisków na osie.
Znaczy wiesz Harry, wyczytać mogłeś w internecie, ja napisałem to co zapamiętałem od ojca, byłego pracownika ZTE Lublin. Jak go jakoś spotkam to wypytam go o szczegóły Willemow w ZTE, pamietam, że były one przez pewien czas na pancerniaków w Lublinie
Wojtas nie mylisz się, wręcz PRL stworzył ZTE. A i co do tych dzwigów- ten kanciasty był trasportowany a ten mniejszy go składał, znaczy podwozie tego większego samo przyjechało a reszte przywiozło ZTE, tudzież mój stary też brał w tym transporcie udział swoim STEYRem, tym ze zdjęć z pomarańczową francuską betoniarką.
EDIT:
Co do Willeme dodam że:
W ZTE były 3 nie 4. 2 duże i 1 mały. Ojciec się upiera że Willem miał 1200km (?) a jak mu powiedziałem że 516 to mówił że tyle miał mały. Potem je zastąpiły Fauny małe i duże (?). Jak mój ojciec wróci z miodobrania to jeszcze sie podowiaduje pare rzeczy, i wycisne coś od niego o transporcie w PRL bo to były wręcz jego czasy xD
Rejestracja:20 mar 2010, 15:08 Posty: 18
GG: 0
Lokalizacja: !!!PROSZĘ O USUNIECIE MOJEGO KONTA!!!
Wracając jeszcze do Willeme...
Willeme TG300:
Silnik: widlasty 16-cylindrowy, 64 zawory, dwusuwowy ze sprężarką, o pojemności 18 630 cm, Moc maksymalna 516 KM (379kw) przy 2100 obr./min, Masa własna 28 000 kg, Ładowność (balast): 50 000 kg, Wymiary: 9600x3740x3850 mm, Pojemność zbiornika paliwa: 2x500 l, Prędkość maksymalna: 46 km/h, Zużycie paliwa: 100/100 km + 2l/100 km na 1 tonę ładunku.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] i 25 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę