Strona 12 z 23 [ Posty: 457 ] Przejdź na stronę Poprzednia 110 11 12 13 1423 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 27 cze 2009, 23:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1279
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

Podwójna obsada powinna mieć wpływ na cenę frachtu, a czy jest to konieczne zależy od potrzeb klienta. Podwójna obsada na pewno skróciłaby o 2 dni termin dostawy.


Post Wysłano: 12 lip 2009, 21:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 gru 2008, 21:41
Posty: 349
GG: 997
Samochód: służbowy

Cytuj:
Ale z drugiej strony niektóre ładunki ładuje się tylko od boku lub przez dach, i wtedy chłodnia odpada.

.
nie do końca jest jeszcze opcja chłodni z otwieranym bokiem, aktualnie z taką smigam
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 60bd1.html
-podobno jedne z droższych

_________________
Lubię SCANIĘ - jeżdżę VOLVO ale naprawdę uwielbiam - ACTROSY - wyprzedzać
. . .161DT300. . . . . . . . . . . . . .161ETZ300. . . . . . . . . . . . . .161OD300. . .

zabrali mi VOLVO dostałem "ROBURA" teraz mnie wszyscy wyprzedzają


Post Wysłano: 12 lip 2009, 22:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1279
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

To są najdroższe chłodnie i najczęściej używane na cargo.


Post Wysłano: 01 sie 2009, 18:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 gru 2007, 21:07
Posty: 258
GG: 2578718
Lokalizacja: Lublin

Thermo King SLX400 :arrow: http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/show ... geNumber=3

_________________
Scania V8 Power


Post Wysłano: 02 sie 2009, 16:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 gru 2007, 14:02
Posty: 293
GG: 0
Samochód: wypasione
Lokalizacja: Wrocław

Może troszkę odbiegne od tematu chłodni. Ale nawiąże do wypowiedzi kolegi badysa i prezentacji naczepy którą ciąga.
Sam mam taką naczepę. Możliwość ładowania i rozładowywania lewą stroną jest bardzo przydatna. Ponadto naczepa posiada windę hydrauliczną na tyle oraz skrzynię na puste palety. Naczepa została kupiona z drugiej ręki. Osie marki SAF, hamulce bębnowe. Natomiast sama naczepa jest produkcji TomTrailor z roku 1994. Więc jest już naprawdę wiekowa.
Odnośnie ładunków powrotnych. Nie ma problemu w znalezieniu ładunku oraz podczas załadunku. Czasami pojawiają się problemy podczas rozladunku w kraju. Powodem jest brak tak podstawowych rzeczy jak wózek widłowy u odbiorcy.
Napewno same chlodnie nie są to tanich naczep. Powodem jest sama konstrukcja. Natomiast jeżeli mowa o naczepach kontenerówkach, czyli bez agregatu chłodniczego są w podobnych cenach do firan z tylnimi drzwiami.

_________________
Życie jest piękne ! - powiedział Prosiaczek ... i rzucił się w przepaść.


Post Wysłano: 07 sie 2009, 20:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 cze 2009, 12:39
Posty: 409
Samochód: Volvo FH
Lokalizacja: Wejherowo

Cytuj:
bo na chłodnię załadujemy 66 palet, a na firankę 33.


Nie ma reguły, to zależy od przewożonego towaru.

Sam jeżdżę zestawem 120m3 i czasami zdarzają się lekkie ładunki.
Np. puszki do groszku i ładuje 76 palet i jadę.


Post Wysłano: 03 paź 2009, 21:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2005, 16:35
Posty: 829
Samochód: Ciężarowy
Lokalizacja: Wronki

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Post Wysłano: 29 paź 2009, 19:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 cze 2009, 11:52
Posty: 13
GG: 0

Witam. za jakies 2 3 tyg mam siadać na chłodnie jesli wszystko dobrze pójdzie :D i chciałbym sie zapytać kolegów którzy w tym już troche siedza o stawki tzn miesieczne wynagrodzenie jakie da rade wyciągnąć. Bedzie to jazda w podwójnej obsadzie tylko po kraju. Prawdopodobnie bedzie to wyglądało tak że wyjazd w niedziele w nocy, powrót we wtorek, środa załadunek i powrót piątek. Z góry dzieki za odp.


Ostatnio zmieniony 31 paź 2009, 22:13 przez wiacu, łącznie zmieniany 2 razy.

Post Wysłano: 30 paź 2009, 17:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 paź 2009, 17:36
Posty: 1
GG: 0
Samochód: scania

panowie liczymy na kilka wskazówek odnośnie zakupu używanej naczepy chłodni. Planujemy przewóz towarów w temeraturze -20 stopni i potrzebujemy fachowej dorady jakiej marki agregat i typ oraz naczepe najlepiej zakupic. Interesuje nas rocznik 2007-2008. Za porady z góry serdecznie dziękujemy.


Post Wysłano: 30 paź 2009, 19:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1279
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

Cytuj:
panowie liczymy na kilka wskazówek odnośnie zakupu używanej naczepy chłodni. Planujemy przewóz towarów w temeraturze -20 stopni i potrzebujemy fachowej dorady jakiej marki agregat i typ oraz naczepe najlepiej zakupic. Interesuje nas rocznik 2007-2008. Za porady z góry serdecznie dziękujemy.
Zależy jaki to będzie towar, o jakiej wadze i jak będzie ładowany. Wg mnie Thermo King, to najlepsze agregaty, mają tańszą i bardziej rozbudowaną sieć serwisów niż Carrier. Z tego rocznika najlepszym modelem będzie SL-400e. Jeżeli chodzi o naczepę, musisz się określić.


Post Wysłano: 31 paź 2009, 13:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 cze 2009, 11:52
Posty: 13
GG: 0

witam mistera:)
moim skromnym zdaniem agregat TK a naczepka schmitza z tymi grubszymi ścianami i ganiamy:)


Prześledź Grzesiek jezeli to ty piszesz caly ten temat sporo ciekawych rzeczy tu jest odnośnie naczep. Schmitz troche moze i droższy od reszty ale chyba najlepszy.

zestawik taki jak wyżej na zdjęciach i jest malina :U


Post Wysłano: 05 lis 2009, 10:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3199
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

Byle nie hakówka Schmitz... ;) Lubi się "psuć".

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Post Wysłano: 05 lis 2009, 21:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1279
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

Cytuj:
Byle nie hakówka Schmitz... ;) Lubi się "psuć".
Głupie gadanie, jak ktoś nie potrafi eksploatować to potem dzieją się takie cuda. Może jakość Schmitza pogorszyła się ostatnimi czasy, ale wg mnie nie ma lepszych chłodni.


Post Wysłano: 06 lis 2009, 15:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3199
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

Dla zakładów mięsnych gdzie ciągle jeździ się z półtuszami najlepsza Frappa lub Lamberet. Schmitz za słaby "na siodle".

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Post Wysłano: 30 lis 2009, 11:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 gru 2008, 15:08
Posty: 96

Cytuj:
Witam. za jakies 2 3 tyg mam siadać na chłodnie jesli wszystko dobrze pójdzie :D i chciałbym sie zapytać kolegów którzy w tym już troche siedza o stawki tzn miesieczne wynagrodzenie jakie da rade wyciągnąć. Bedzie to jazda w podwójnej obsadzie tylko po kraju. Prawdopodobnie bedzie to wyglądało tak że wyjazd w niedziele w nocy, powrót we wtorek, środa załadunek i powrót piątek. Z góry dzieki za odp.
Idziesz do firmy i niewiesz za ile bedziesz pracował????niby kto ma ci to powiedziec?ludzie na forum ktozy niewiedza dgzie zamierzasz podjac prace?


Post Wysłano: 01 gru 2009, 23:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lip 2009, 12:23
Posty: 18
GG: 0
Samochód: SCANIA

Witam.

A ja mam takie pytanie:
Niedługo będę śmigać na chłodni teraz tylko jakiego zakupu dokonać?? to będzie solówka ale z rozwojem na przyczepę tylko kwestia zostaje taka czy dwu komorowa czy jedno komorowa?? A co do wożenia towarów to będą to mięsa i jego przetwory. A jakie auto by sie nadawalo do takiego rodzajuz przewozu?? BO sie wacham miedzy Scania R albo Man TGX


Post Wysłano: 17 gru 2009, 20:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 lis 2009, 20:14
Posty: 51
GG: 0
Samochód: FIAT DUCATO

Cześć po ostatnim pobycie w Holandii bardzo zainteresowałem się zestawami chłodniczymi Zabudowa na podwoziu + przyczepa centralo osiowa w całym
Beneluksie tego typu zestawy są bardzo popularne ale i u nas w kraju jest
ich coraz więcej.
Co myślicie o tego typu zestawach chłodniczych sugestie opinie plusy i minusy w porównaniu do standardowej naczepy chłodni Pozdrawiam.

Właśnie znacie może producentów z Beneluksu tego typu zabudów.


Post Wysłano: 03 sty 2010, 17:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 kwie 2008, 18:25
Posty: 264
Samochód: Jelcz
Lokalizacja: Międzyzdroje

Witam, pisze prace inzynierską na temat ''Transport chłodniczy materiałów nietrwałych'', mam już sporo materiałów, książek, ale jako że nie mam bezpośredniej styczności z tym rodzajem transportu prosiłbym Was o pomoc, chcę po prostu trochę informacji od ludzi siedzących w temacie, np. co zrobić w przypadku awarii agregatu,co ile wykonać nalezy przegląd, jak wygląda jego obsługa codzienna lub okresowa, co można wozić oprócz żywności i lekarstw, w jakich temperaturach, przejrzałem juz temat "transport chłodniczy" w dziale zestawy drogowe, wykorzystałem kilka informacji, ale może jeszcze ktoś ma coś ciekawego do powiedzenia. Tak jak mówie, potzrebuje raczej informacji "z życia", jednak gdyby ktoś miał jakieś ciekawe materiały będe wdzięczny.

_________________
Tu 5 sekund, tam 10 sekund i masz godzinę

Poepen in de broek?


Post Wysłano: 04 sty 2010, 20:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1279
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

W razie awarii agregatu najczęściej jedzie się na serwis albo robi przeładunek. Jeżeli agregat ma też elektro można go użyć, oczywiście tylko na postoju.
Obsługa codzienna polega przede wszystkim na kontroli freonu oraz oleju w silniku.
Przeglądu są co rok, ale warto nadmienić, że najczęstszym problemem w agregatach są akumulatory oraz pompki paliwo, ponieważ do agregatów możemy tankować biopaliwa, które nie zawsze są najwyższej czystości.
Jeżeli chodzi o inne ładunki przewożone chłodniami to m.in. torf albo podłoże do pieczarek, oraz okresowo zimą farba albo pasta do zębów, które przy niskich temperaturach tracą swoje wartości.


Post Wysłano: 05 sty 2010, 15:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 kwie 2008, 18:25
Posty: 264
Samochód: Jelcz
Lokalizacja: Międzyzdroje

Dzięki kolego, a jak wygląda sprawa mycia naczepy po rozładowaniu, czy jest to konieczne po każdym kursie czy po przewozie poszczególnych rodzajów ładunków. Jak wygląda nadzór sanepidu nad naczepami? I co w przypadku gdy ładunek ulegnie zepsuciu podczas transportu, zarówno jeżeli przewoźnik wykonał wszystko zgodnie z instrukcjami i w przypadku gdy miał np. niesprawne sprzęt.

_________________
Tu 5 sekund, tam 10 sekund i masz godzinę

Poepen in de broek?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 12 z 23 [ Posty: 457 ] Przejdź na stronę Poprzednia 110 11 12 13 1423 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: