Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.
Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:
„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.
Rejestracja:17 sty 2007, 20:02 Posty: 494
GG: 2172953
Samochód: najlepszy samochód świata. Służbowy
Lokalizacja: Oslo / Gdańsk
Cytuj:
dzieki lepszym autkom nie raz unikneli Vikinga, ktorych ceny jezdzacy tam znaja
Nawet 660KM Ci nie pomoże w trudnych norweskich warunkach zimowych. Tu jest przede wszystkim potrzebny dobry łącznik między kierownicą i pedałami Norki mają większość sprzętów powyżej 500KM, i co? Też łańcuchy zapinają, i zimę przeklinają
Na norweską zimę nie ma mocnych
_________________ Pozdrawiam - Łukasz
Był DAF XF 105.510 SSC 6x2 <- Kto śmiał to usunąć? Mam uczulenie na dzieci Neo, i pseudokierowców z prawego fotela!
Rejestracja:09 kwie 2007, 20:54 Posty: 64
Lokalizacja: NORGE
Nie strasz nie strasz jeszkim
Ważniejszym łacznikiem wydaje sie jednak łacznik miedzy droga a autem Rzadkościa jest tu spotkać polskie auto na zimowych oponach. Stad każde wzniesienie robi sie problemem i tematem do kolejnych mitów o norweskiej zimie.
Rejestracja:17 sty 2007, 20:02 Posty: 494
GG: 2172953
Samochód: najlepszy samochód świata. Służbowy
Lokalizacja: Oslo / Gdańsk
Cytuj:
Rzadkościa jest tu spotkać polskie auto na zimowych oponach. Stad każde wzniesienie robi sie problemem i tematem do kolejnych mitów o norweskiej zimie.
Zgadza się, zgadza. Mało tego, kilka razy zimą, byłem świadkiem rozmowy między kierowcami na granicy w Svinesundzie : Tu trzeba mieć łańcuchy? O kurde, a ja nie mam, a jadę do Bergen.
p.s. Ja miałem zimówki całą zimę
_________________ Pozdrawiam - Łukasz
Był DAF XF 105.510 SSC 6x2 <- Kto śmiał to usunąć? Mam uczulenie na dzieci Neo, i pseudokierowców z prawego fotela!
Ostatnio zmieniony 23 cze 2009, 23:53 przez jeszkin, łącznie zmieniany 1 raz.
Teraz Autka z MoDo trudno poznać, nie obklejone Są .
Stało Za mną Czerwone Volvo z Chłodnią, od nich w Ustce.
Mają Przerobioną 4-ke Na R-ke, też nie obklejona .
Z moich źródeł wynika, że MoDo pod inną nazwą ma 7 zestawów (w tym Nemo i Epokę) - czyli to ten sam właściciel, inna nazwa
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę